تمام انیمیشن دیزنی پس از Lightyear

انیمیشن لایت‌یر (Lightyear) به تازگی روی پرده سینماها اکران شده و با این وجود، کمپانی دیزنی انیمیشن‌های زیادی دارد که قرار است پس از آن عرضه شوند. این انیمیشن‌ها محصول استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی،‌ استودیو انیمیشن‌سازی قرن بیستم و استودیو پیکسار هستند. در ادامه به معرفی تمام انیمیشن‌های دیزنی می‌پردازیم که پس از انیمیشن «لایت‌یر» اکران خواهند شد.

تمام انیمیشن دیزنی پس از Lightyear

انیمیشن لایت‌یر (Lightyear) به تازگی روی پرده سینماها اکران شده و با این وجود، کمپانی دیزنی انیمیشن‌های زیادی دارد که قرار است پس از آن عرضه شوند. این انیمیشن‌ها محصول استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی،‌ استودیو انیمیشن‌سازی قرن بیستم و استودیو پیکسار هستند. در ادامه به معرفی تمام انیمیشن‌های دیزنی می‌پردازیم که پس از انیمیشن «لایت‌یر» اکران خواهند شد.

انیمیشن دنیای عجیب و غریب

Strange World - November 23, 2022

Strange World – November 23, 2022

اولین انیمیشنی که پس از انیمیشن «لایت‌یر» از استودیو دیزنی پخش خواهد شد، انیمیشن دنیای عجیب و غریب (Strange World) است که در تاریخ 23 نوامبر سال 2022 میلادی اکران خواهد شد. کارگردانی این انیمیشن را دان هال (Don Hall) را در دست دارد و داستان خانواده‌ای از کاشفان به نام کلیدز را دنبال می‌کند. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) صداپیشگی شخصیت اصلی این انیمیشن را در دست دارد. دنیس کواید (Dennis Quaid)، ‌لوسی لیو (Lucy Liu) و گابریل یونیون (Gabrielle Union) از جمله دیگر صداپیشگان این فیلم هستند.

انیمیشن شب در موزه: کامنراه دوباره برمی‌خیزد

Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again - 2022

Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again – 2022

انیمیشن شب در موزه: کامنراه دوباره برمی‌خیزد (Night At The Museum: Kahmunrah Rises Again) دیگر انیمیشن کمپانی دیزنی است و با استفاده از آن، کمپانی دیزنی قصد دارد تا فرنچایز «شب در موزه» را ادامه بدهد. این انیمیشن اثری از استودیوی قرن بیستم است و در مورد شخصیت کامنراه با صداپیشگی هنک آزاریا (Hank Azaria) است که دوباره برای انتقام باز می‌گردد. این انیمیشن، تمرکز داستان را از شخصیت اصلی مجموعه یعنی لری دیلی با بازی بن استیلر (Ben Stiller) به روی پسرش به نام نیک تغییر داده است. از جمله دیگر صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به اوون ویلسون (Owen Wilson)، رامی ملک (Rami Malek) و استیو کوگان (Steve Coogan) اشاره کرد.

انیمیشن دفتر خاطرات یک بچه بی‌نظم: قوانین رودریک

Diary Of A Wimpy Kid: Rodrick Rules - 2022

Diary Of A Wimpy Kid: Rodrick Rules – 2022

انیمیشن دفتر خاطرات یک بچه بی‌نظم: قوانین رودریک (Diary Of A Wimpy Kid: Rodrick Rules) داستان این مجموعه انیمیشن را ادامه خواهد داد. جف کینی (Jeff Kinney) نویسنده انیمیشن اصلی در سال 2021 بار دیگر وظیفه نوشتن فیلم‌نامه دنباله آن را در دست دارد. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای اکران آن تعیین نشده است اما به نظر می‌رسد که کمپانی دیزنی برنامه بلند مدتی برای این مجموعه دارد.

انیمیشن جدید ساخته کارلوس لوپز استرادا

Untitled Carlos López Estrada Movie - 2023

Untitled Carlos López Estrada Movie – 2023

کارلوس لوپز استرادا (Carlos López Estrada) یکی از کارگردانان انیمیشن رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon) بود و حالا او قرار است انیمیشن دیگری برای دیزنی بسازد. در حال حاضر داستان این انیمیشن مشخص نیست اما دیزنی قصد دارد آن را در سال 2023 میلادی اکران کند. به دنبال موفقیت انیمیشن «رایا و آخرین اژدها»، انتظارها برای انیمیشن جدید ساخته کارلوس لوپز استرادا بسیار زیاد است.

انیمیشن عنصری

Elemental - June 16, 2023

Elemental – June 16, 2023

فیلم بعدی استودیو پیکسار پس از انیمیشن «لایت‌یر» برای مدت‌ها است نامشخص بوده اما به تازگی جزییات بیشتری از انیمیشن عنصری (Elemental) آشکار شده است. کارگردانی این انیمیشن را پیتر سوهن (Peter Sohn) در دست دارد که قبلا کارگردان انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) بوده است. این انیمیشن جدید داستان شهری را روایت می‌کند که چهار عنصر اصلی آب، خاک، هوا و آتش در آن زندگی می‌کنند. در حال حاضر صداپیشگان این انیمیشن مشخص نشده‌اند اما این اثر برای اکران در تاریخ 16 ژوئن سال 2023 برنامه‌ریزی شده است.

دو انیمیشن بدون عنوان از پیکسار

Two Untitled Pixar Movies

Two Untitled Pixar Movies

دو انیمیشن از استودیو پیکسار که هنوز عنوان آن‌ها مشخص نیستند، قرار است پس از انیمیشن «لایت‌یر» اکران شوند. این انیمیشن‌ها برای اکران در تاریخ 1 مارس 2024 و 14 ژوئن 2024 میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند. در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از داستان این دو پروژه در دست نیست. علاوه بر آن، کمپانی پیکسار عنوان این پروژه‌ها را نیز مخفی نگه داشته است. این احتمال نیز وجود دارد که این پروژه‌های تازه، دنباله‎ای برای آثار قبلی پیکسار باشند که از جمله این دنباله‌ها می‌توان به انیمیشن داستان اسباب بازی 5 (Toy Story 5)، لایت‌یر 2 (Lightyear 2)، قرمز شدن 2 (Turning Red 2) و لوکا 2 (Luca 2) اشاره کرد.

انیمیشن ریو 3

Rio 3

Rio 3

کمپانی دیزنی قصد دارد تا فرنچایز «ریو» از استودیو قرن بیستم را ادامه بدهد و به همین دلیل به دنبال ساخت انیمیشن ریو 3 (Rio 3) است. دو انیمیشن قبلی در گیشه به فروش بالای 1 میلیارد دلار دست پیدا کردند و ساخت انیمیشن سوم کاملا منطقی به نظر می‌رسد. جیم هچت (Jim Hecht) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این انیمیشن را برعهده دارد اما جزییات دیگری از آن در دست نیست. در صورت ساخت انیمیشن «ریو 3» احتمال حضور مجدد جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) و ان هتوی (Anne Hathaway) به عنوان صداپیشه وجود دارد.

انیمیشن عصر یخبندان 7

Untitled Seventh Ice Age Movie

Untitled Seventh Ice Age Movie

به دنبال عرضه انیمیشن ماجراجویی‌های عصر یخبندان باک وایلد (The Ice Age Adventures of Buck Wild) در سرویس آنلاین دیزنی پلاس در سال 2022، کمپانی دیزنی قصد دارد تا این مجموعه محبوب و دوست‌داشتنی را با انیمیشن عصر یخبندان 7 (Ice Age 7) ادامه بدهد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این انیمیشن در دست نیست و عنوان آن نیز به صورت رسمی تعیین نشده است.

انیمیشن فمیلی گای

Family Guy Movie

Family Guy Movie

نزدیک به 25 سال است که از شروع پخش سریال انیمیشنی فمیلی گای (Family Guy) می‌گذرد و حالا قرار است اثری سینمایی بر اساس آن ساخته شود. سث مک‌فارلین (Seth MacFarlane) ساخت این انیمیشن سینمایی را در سال 2019 میلادی تایید کرده بود. در حال حاضر اطلاعات در مورد این پروژه بسیار اندک است و باید دید که دیزنی چه برنامه‌ای برای آن خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان