شیوه گرگ برای بازاریابی به روش گرگ وال استریت

جردن بلفورت که با بازی لئوناردو دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم متقاعدسازی و فروش گام به گام خود را آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود.

بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
فرادید؛ کل زندگی فروش و متقاعد کردن است؛ برای شما که با فروش سروکار ندارید هم این کتاب به همان اندازه ارزشمند خواهد بود. حتی اگر فروشنده نباشید، هنوز لازم است دست کم در فروش و متقاعدسازی تا سطح معقولی مهارت پیدا کنید. در غیر اینصورت شدیدا اعتماد به نفستان را در زندگی از دست خواهید داد. زیرا که کل زندگی فروش و متقاعد کردن است.

به گزارش فرادید؛ در حقیقت شما یا در حال متقاعد کردن هستید یا شکست خوردن. مهم نیست که درچه مسیر کاری قرار دارید، ما همیشه سعی داریم افکار، ایده ها، رویا‌ها و امیدهایمان را به گونه‌ای انتقال دهیم که علاوه بر ترغیب افراد به عکس العمل، به خواسته‌های خود در زندگی هم دست یابیم. این همان هنر متقاعد کردن اخلاقی است و هدف کتاب هم دستیابی به همین موضوع است. با فراهم کردن یک روش ساده و اثبات شده برای تسلط به هنر ارتباط، قادر خواهید بود با قدرت فوق العاده بیشتری در مسیر زندگی قدم برداشته و زندگی بسیار موفق تری داشته باشید.

کتاب شیوه گرگ یکی از کتاب‌های تاثیرگذار در حوزه‌ی فروش و بازاریابی است که توسط جردن بلفورت نوشته شده است. جردن بلفورت که به گرگ وال استریت معروف است و با فیلم معروف «گرگ وال استریت» به شهرت جهانی رسید، در این کتاب، از تمامی راز‌های فروش خود و تیم خود صحبت می‌کند. او تا قبل از نوشتن این کتاب، آموزش‌های خود را با برگزاری کلاس‌هایی به فروش می‌رساند که در این کتاب تمامی آن‌ها آورده شده است.
بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
«شیوه گرگ» اثری نوشته‌ی جردن بلفورت است که نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. جردن بلفورت که سوژه‌ی اصلی فیلم «گرگ وال استریت» به حساب می‌آید، در این کتاب، «راهنمایی برای خلق ثروتی انبوه» را ارائه می‌کند، البته بدون مشکلات عجیب و بزرگی که در طول مسیر خودش برای رسیدن به ثروت، با آن‌ها مواجه شد.
 
بلفورت، بزرگترین استعداد خود را، توانایی فروختن هر چیزی به هر کسی می‌داند و البته معتقد است می‌تواند به همه‌ی افراد آموزش دهد که چگونه به فروشنده‌ای افسانه‌ای تبدیل شوند. او در کتاب شیوه گرگ، روش منحصر به فرد خود یعنی «سیستم فروش خط مستقیم» را مورد بررسی قرار می‌دهد و به موضوعاتی، چون به دست آوردن کاریزما، داشتن چشم انداز‌های نویدبخش و نوشتن برنامه‌ای برای فروش حداکثری می‌پردازد.

گرگ وال استریت

بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
جردن بلفورت که با بازی لئوناردو دیکاپریو در فیلم گرگ وال استریت جاودانه شد، سیستم متقاعدسازی و فروش گام به گام خود را آشکار می‌سازد که با استفاده از آن، هر کسی می‌تواند به یک ستاره فروش و موفقیت تبدیل شود. برای اولین بار است که جردن بلفورت راز‌های سیستم گام به گام خودش رو مطرح می‌کند، سیستمی که باعث شده است تا خودش، مشتریانش و تیم فروشش، به موفقیت و ثروت بسیاری دست یابند.
 
این شیوه تاکنون فقط در دوره آموزشی آنلاین او و با هزینه حدود 2000 دلار مطرح می‌شده است و اکنون از طریق این کتاب در اختیار همه قرار گرفته است. بلفورت در این کتاب نشان می‌دهد که هر کسی چگونه می‌تواند به استاد متقاعد سازی و فروش تبدیل شود. او که این کتاب را با ادبیات خاص خودش نوشته است، به هر کسی، صرف نظر از میزان تحصیلاتش، سنش و سطح مهارت هایش، یاد می‌دهد که چونه تبدیل بهترین فروشنده، مذاکره کننده، کارآفرین و یا سخنگو شود.

نویسنده کتاب استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت، می‌گوید که من همان گرگ وال استریت هستم. من می‌توانم به شما راه حل‌هایی را ارائه دهم تا یاد بگیرید دیگران را متقاعد کنید، بنابراین می‌توانید فروش محصولات خود را بالا ببرید، موفقیت تان را قطعی کنید و مشتریانی وفادار ایجاد کنید.
 
البته نکته جالب در مورد این کتاب این است که آموزه‌های ارائه شده در این کتاب، فقط مربوط به مهارت‌های کسب و کار نیست. بلکه وقتی مهارت متقاعد کردن دیگران را می‌آموزید، تا حد زیادی اعتماد به نفس تان هم افزایش پیدا می‌کند؛ بنابراین با قدرت بیشتری در زندگی تان قدم برمی دارید و موفقیت بیشتری کسب می‌کنید. این کتاب توسط علیرضا محسنی و مقداد برزویی ترجمه شده است. انتشارات بهار سبز، به تازگی این کتاب را روانه بازار کرده است.

روش غیر مستقیم فروش (شیوه گرگ)

بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
روش خط مستقیم فروش، روشی متقاعدکننده است که جردن بلفورت در کتاب شیوه گرگ به صورت گام به گام به خواننده می‌آموزد تا با کمک آن فروش و درامدش را افزایش دهد.
 
جردن بلفورت می‌گوید ابتدا به جنبه‌های اخلاقی و اجتماعی این روش توجهی نداشته و بعد متوجه شده که این روش اگرچه ثروت ساز است، همه چیز (ازجمله عزت نفس، احترام و خویشتن داری را در مسیر خود نابود می‌کند؛ همان طور که خودش را نابود کرده بود.
 
برای همین پس از آن شکست سخت و بازگشت دوباره اش به میدان کار و کسب درآمد این بار با رویکردی تازه و درک اشتباهات گذشته) روش خط مستقیم را بازبینی کرد تا تک تک مراحلش در بالاترین سطح اخلاق و صداقت، پایه ریزی و از ترفند‌های نادرست پاکسازی شوند. حاصل این بازبینی، کتاب شیوه گرگ بود.

کتاب شیوه گرگ، نیروی تولید پول مستمر را به افراد نشان می‌دهد. به این صورت که چرخهی فروش را کوتاه می‌کند و میزان موفقیت معامله را افزایش می‌دهد. در نتیجه‌ی این کار، مشتری وفادار خلق می‌شود که به ایجاد جریان ثابت بازگشت مشتری منجر می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب

بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
«باید از اینکه هیچ گاه اخلاقیات و صداقت خود را در میانه‌ی راه قربانی نخواهید کرد، درک روشنی داشته باشید. چرا که موفقیت با نادیده گرفتن اخلاق و صداقت، اصلا موفقیت نیست. من این موضوع را به دشواری آموختم، اما شما این کار را نکنید؛ به خصوص که حالا این کتاب را به عنوان راهنما پیش روی خود دارید.»

«وقتی مشتری مشکل خود را برایتان آشکار می‌کند، نمی‌خواهید اسلحه را یک راست به طرف او بگیرید و بگویید: «پس که اینطور! دیگر نیازی به نگرانی نیست! محصول من مشکلت را از بیخ ریشه کن خواهد کرد، پس دیگر دلیلی برای ناراحتی وجود ندارد. با خیال راحت بنشین و من همه چیز را برایت توضیح می‌دهم».
 
با انجام چنین کاری، در حقیقت دارید تیشه به ریشه‌ی خود می‌زنید. ملاحظه کنید، با به کارگیری درمان موقتی برای درد مشتری، او را از خریدار برانگیخته بودن به خریدار چیره تبدیل می‌کنید. این دقیقا برخلاف اهداف ما خواهد بود.»

«زمانی که در حال بررسی صلاحیت مشتری هایتان هستید، تمام کاری که باید انجام دهید، پرسیدن سوال و یادداشت برداری ذهنی بر پایه‌ی پاسخ هایشان است. در این نقطه از فروش، نمی‌خواهید برای رفع دردشان تلاش کنید. در حقیقت، اگر کاری هم باید در این رابطه انجام دهید، تشدید آن درد است. به یاد داشته باشید، درد برای آن‌ها نشانه‌ی هشداری است که مشکلی در زندگیشان وجود دارد که باید برای برطرف کردنش اقدام کنند؛ بنابراین اگر بخواهید دردشان را قبل از انجام ارائه‌ی خود مداوا کنید، در واقع دارید به آن‌ها آسیب بزرگی وارد می‌کنید.»

درباره نویسنده

بازاریابی به روش گرگ وال استریت / معرفی کتاب «شیوه گرگ»
جردن بلفورت، زاده‌ی سال 1962، دلال سهام سابق، سخنران انگیزشی و نویسنده‌ای آمریکایی است. بلفورت به جرم حیله و فریبکاری در بازار سهام، به مدت 22 ماه زندانی شد. او کتابی با عنوان «گرگ وال استریت» درباره‌ی زندگی خود نوشته که بر اساس آن در سال 2013، فیلمی با همین نام توسط مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان