بازتاب‌های پیروزی خیره‌کننده والیبال

دنیای اقتصاد : تیم ملی والیبال کشورمان که هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌ها را با شکست غیرمنتظره و غم‌انگیز برابر بلغارستان شروع کرده بود، پنج‌شنبه‌شب دست به کار بسیار بزرگی زد و آمریکای بی‌شکست را ۳برصفر از پیش‌رو برداشت

دیروز محمود افشاردوست، کارشناس والیبال در این مورد به «ایسنا» گفت: « وقتی تیمی در همه آیتم‌های والیبال خوب کار کند، برنده می‌شود. برابر آمریکا هم تیم ملی ما در همه بخش‌ها خیلی منسجم و تیمی کار کرد. از چند امتیاز اول مشخص بود که برنامه و دستور کار، راه انداختن سرعتی‌ها است. در ادامه هم اسفندیار سرویس‌های خوبی زد و خوشبختانه فاصله ایجاد شده تا پایان حفظ شد. بازی در ست دوم و سوم تقریبا پایاپای بود و آمریکایی‌ها هم خوب کار کردند، اما بازیکنان ما عالی بودند، اشتباهات فردی کمی داشتند و برتری روحی و روانی تیم ما به واسطه پیروزی در ست اول باعث شد حتی در مواقعی که بازی نزدیک بود، برنده شوند. بارها گفته‌ام باید به این تیم فرصت بدهیم تا پتانسیل واقعی خود را به نمایش بگذارد. بازی‌های هفته اول مقابل هلند و ژاپن و همچنین دیدار با بلغارستان پتانسیل واقعی تیم ما نبود بلکه بازی با آمریکا نشان‌دهنده توانایی و پتانسیل تیم ما است.»

رسانه اروپایی Worldofvolley هم در گزارشی به برد ایران پرداخت و نوشت: «ایران آمریکایی‌ها را در صوفیه مات و مبهوت کرد. تیم ملی ایران به عنوان تیمی آسیایی در ششمین بازی خود در لیگ ملت‌های 2022 با شکست آمریکا به پیروزی ارزشمند و مهمی در راه رسیدن به جمع 8 تیم برتر دست یافت.» تیم کشورمان دیروز در سومین بازی هفته دوم به مصاف برزیل رفت و امروز هم از ساعت 15 با کانادا رودررو خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان