جنایت مرد شیشه‌ای

درگیری ما بیشتر شد بعد هم با تهدید چاقو از من خواست او را مقابل خانه کیوان ببرم، وقتی زنگ خانه را زدم و او بیرون آمد شوهرم با چاقو او را زد و بلافاصله فرار کردیم.

متهم به قتل

مرد معتاد که به خاطر سوءظن به همسرش مرتکب قتل شده بود پس از یک ماه فرار از سوی پلیس دستگیر شد. رسیدگی به این جنایت از ساعت 23:20 چهاردهم اردیبهشت به دنبال وقوع قتلی در غرب تهران از سوی مأموران کلانتری آغاز شد.

نخستین بررسی‌ها در محل حادثه نشان می‌داد مرد جوانی بر اثر ضربات چاقو از ناحیه گردن و پشت دچار خونریزی شده و فوت کرده و جسدش در پیاده‌رو مقابل خانه‌اش افتاده است.


یکی از همسایه‌ها به مأموران گفت: تازه وارد خانه‌ام شده بودم که ناگهان صدای عجیبی شنیدم و بعد هم صدای یک موتورسیکلت آمد که با سرعت زیادی حرکت کرد. وقتی بیرون آمدم با جسد مرد جوان رو‌به‌رو شدم.

بدین ترتیب قاضی حسینی از شعبه دوم دادسرای جنایی ملارد خیلی زود در محل جنایت حضور یافت و دستور داد عوامل تشخیص هویت در صحنه حاضر و تن‌پیمایی انجام و جسد تحویل عوامل بهشت رضوان شود. با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار عوامل دایره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت، در بررسی گوشی تلفن همراه مقتول شماره یک زن به نام شراره پیدا شد که در روز قتل با مقتول تماس گرفته بود، همچنین مشخص شد چندی قبل نیز مقتول مبلغی پول به حساب این زن واریز کرده است. بدین ترتیب محل زندگی زن جوان شناسایی شد و کارآگاهان سراغ وی رفتند.

زن 29 ساله در بازجویی‌هایپلیسی مدعی شد همسرش عامل قتل بوده و در بیان ماجرا گفت: من 10 سال قبل ازدواج کرده‌ام و دو فرزند داریم، در این مدت همسرم سیروس به انواع مواد مخدر اعتیاد داشت و بیکار بود و من مجبور بودم برای تأمین مخارج زندگی در یک خیاط‌خانه کار کنم.
 
در همان‌جا با مرد جوانی به‌نام کیوان 25 ساله آشنا شدم، او چند سالی از من کوچک‌تر بود، اما گاهی با او درددل می‌کردم و از مشکلاتم و بدرفتاری‌های شوهرم می‌گفتم.
 
کیوان از من خواست که از شوهرم طلاق بگیرم تا با او ازدواج کنم، اما مدتی بعد شوهرم به ارتباط من و او پی برد و درگیری ما بیشتر شد بعد هم با تهدید چاقو از من خواست او را مقابل خانه کیوان ببرم، وقتی زنگ خانه را زدم و او بیرون آمد شوهرم با چاقو او را زد و بلافاصله فرار کردیم.

به‌دنبال اظهارات زن جوان، سیروس تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. براساس این گزارش، متهم بعد از یک ماه شناسایی و دستگیر شد. این مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به قتلی که مرتکب شده بود، اعتراف کرد. پس از اعتراف متهم، وی بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده به زندان رفت و در انتظار محاکمه قرار دارد.
 
منبع: روزنامه ایران
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان