انیمیشن‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳

انیمیشن‌سازی همانند فیلم‌سازی قدمتی طولانی دارد و در طول این سال‌ها آثار بسیار خوبی در سبک انیمیشن ساخته شده‌اند. در سال‌های اخیر، صنعت انیمیشن پیشرفت زیادی کرده و با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، داستان‌ها با جلوه‌های بصری خیره‌کننده به تصویر کشیده شدند. در ادامه به معرفی انیمیشن‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

انیمیشن‌های مورد انتظار سال 2022 و 2023

انیمیشن‌سازی همانند فیلم‌سازی قدمتی طولانی دارد و در طول این سال‌ها آثار بسیار خوبی در سبک انیمیشن ساخته شده‌اند. در سال‌های اخیر، صنعت انیمیشن پیشرفت زیادی کرده و با ظهور تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، داستان‌ها با جلوه‌های بصری خیره‌کننده به تصویر کشیده شدند. در ادامه به معرفی انیمیشن‌های مورد انتظار سال 2022 و 2023 می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو

Minions: The Rise of Gru

Minions: The Rise of Gru

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) محصول کمپانی یونیورسال و ایلومینیشن است که دنباله‌ای برای انیمیشن مینیون‌ها (Minions) محصول سال 2015 میلادی به شمار می‌رود و پنجمین فیلم در این فرنچایز محسوب می‌شود. اتفاقات این فیلم در دهه هفتاد میلادی رخ می‌دهد و در آن، گروی دوازده ساله علاقه زیادی به پیوستن به گروهی از ابرشرورها به نام Vicious 6 دارد. او برای پیوستن به این گروه نیز برنامه‌ای خبیثانه را طراحی می‌کند.

تاریخ اکران: 1 ژوئیه 2022

انیمیشن هیولای دریا

The Sea Beast

The Sea Beast

انیمیشن هیولای دریا (The Sea Beast) جدیدترین انیمیشن سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که بیننده‌ها را به یک ماجراجویی حماسی در دریا می‌برد. کارگردانی این انیمیشن را کریس ویلیامز (Chris Williams) در دست داشته که قبلا آثاری همچون موآنا (Moana) و شش قهرمان بزرگ (Big Hero 6) را کارگردانی کرده است. این انیمیشن داستان گروهی از شکارچیان هیولا را دنبال می‌کند که به دنبال شکار هیولایی هستند که باعث وحشت دریانوردان شده است.

تاریخ اکران: 8 ژوئیه 2022

انیمیشن پنجه‌های خشم: افسانه هنک

Paws of Fury: The Legend of Hank

Paws of Fury: The Legend of Hank

انیمیشن پنجه‌های خشم: افسانه هنک (Paws of Fury: The Legend of Hank) اثری کمدی به شمار می‌رود که داستان گربه سرگردانی را دنبال می‌کند که در روستایی پر از گربه به یک سامورایی تبدیل می‌شود. داستان این انیمیشن روی رقابت بین گربه‌ها و سگ‌ها تمرکز دارد و همین سبب شده تا برای بینندگان جوان جذاب‌تر باشد.

تاریخ اکران: 15 ژوئیه 2022

انیمیشن لیگ ابرحیوانات دی‌سی

DC League Of Super-Pets

DC League Of Super-Pets

انیمیشن لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League Of Super-Pets) ماجراجویی‌های کمدی گروهی از حیوانات به رهبری سگ سوپرمن به نام کریپتو و سگ بتمن به نام آس را به تصویر می‌کشد. این انیمیشن بر اساس کتاب‌های کمیکی از دی‌سی ساخته شده و بازیگران برجسته‌ای در آن صداپیشگی می‌کنند. زمانی که سوپرمن و دیگر اعضای گروه لیگ عدالت ربوده می‌شوند، کریپتو گروهی متشکل از حیوانات با قدرت‌های فراطبیعی را برای نجات آن‌ها تشکیل می‌دهد. این انیمیشن اثری بسیار تماشایی و جذاب است که می‌توان به همراه خانواده تماشا کرد.

تاریخ اکران: 29 ژوئیه 2022

انیمیشن شانس

Luck

Luck

انیمیشن شانس (Luck) اولین انیمیشن سینمایی کمپانی اسکای‌دنس به شمار می‌رود و در ژانر فانتزی و کمدی به کارگردانی پگی هولمز (Peggy Holmes) و نویسندگی کیل موری (Kiel Murray) ساخته شده است. این انیمیشن داستان بدشانس‌ترین دختر جهان به نام سم گرینفیلد را بازگو می‌کند که به طور اتفاقی با گربه سیاه خوش‌شانسی به نام باب برخورد می‌کند و این گربه نیز به طور اتفاقی او را به سرزمین شانس می‌برد. این انیمیشن از سرویس آنلاین اپل‌ تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

تاریخ پخش: 5 اوت 2022

انیمه سوزومه درب‌ها را قفل می‌کند

Suzume Locking Up The Doors

Suzume Locking Up The Doors

انیمه سوزومه درب‌ها را قفل می‌کند (Suzume Locking Up The Doors) جدیدترین اثر ساخته کارگردان ماکوتو شینکای (Makoto Shinkai) است که سابقه کارگردان انیمه مشهور نام تو (Your Name) را در کارنامه خود دارد. شینکای برای دهه‌ها است که چهره بسیار مهمی در انیمیشن‌سازی ژاپن محسوب می‌شود و انیمه «نام تو» ساخته او در گیشه به فروش جهانی 358 میلیون دلاری دست پیدا کرد.

تاریخ اکران در ژاپن: 11 نوامبر 2022

انیمیشن دنیای عجیب

Strange World

Strange World

انیمیشن دنیای عجیب (Strange World) جدیدترین اثر از کمپانی دیزنی است که پس از لایت‌یر (Lightyear) روی پرده سینماها اکران خواهد شد. با توجه به تریلر منتشر شده برای این انیمیشن، به نظر می‌رسد که این اثر نیز تمام استانداردهای آثار قبلی دیزنی را دارد و می‌تواند بیننده‌ها را به سفری تازه، مهیج و جذاب ببرد. انیمیشن «دنیای عجیب» داستان خانواده‌ای از کاوشگرها را دنبال می‌کند که به مناطق بسیار خطرناک و بکر سفر می‌کنند. جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) صداپیشگی شخصیت اصلی این انیمیشن را در دست دارد.

تاریخ اکران: 23 نوامبر 2022

انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو

Puss in Boots: The Last Wish

Puss in Boots: The Last Wish

بیش از دو دهه از معرفی شخصیت گربه چکمه‌پوش با صداپیشگی آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) در انیمیشن شرک 2 (Shrek 2) می‌گذرد و حالا دومین فیلم نسخه فرعی از این کاراکتر تحت عنوان انیمیشن گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو (Puss in Boots: The Last Wish) قرار است در اواخر سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شود. در این انیمیشن، گربه چکمه‌پوش متوجه می‌شود که 9 جانش در حال به اتمام رسیدن است و از همین رو دست خود را برای کمک به سمت کیتی دراز می‌کند.

تاریخ اکران: 21 دسامبر 2022

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

Spider-Man: Across the Spider-Verse

Spider-Man: Across the Spider-Verse

انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Across the Spider-Verse) دنباله‌ای برای انیمیشن قبلی مرد عنکبوتی به شمار می‌رود که در سال 2018 میلادی توسط کمپانی سونی به اکران درآمده بود. از آن زمان بینندگان مشتاقانه منتظر تماشای انیمیشن جدیدی از مرد عنکبوتی هستند. همانند انیمیشن قبلی، در این فیلم نیز شمیک مور (Shameik Moore) صداپیشگی شخصیت مرد عنکبوتی یا مایلز مورالز را برعهده خواهد داشت.

تاریخ اکران: 2 ژوئن 2023

انیمیشن عنصری

Elemental - June 16, 2023

Elemental – June 16, 2023

انیمیشن عنصری (Elemental) جدیدترین اثر کمپانی پیکسار به شمار می‌رود. پیتر سوهن (Peter Sohn) کارگردانی این اثر را در دست دارد که قبلا انیمیشن دایناسور خوب (The Good Dinosaur) را ساخته است. این انیمیشن، جهانی را به نمایش می‌گذارد که در آن، چهار عنصر آب، آتش، خاک و هوا در کنار یکدیگر در شهری زندگی می‌کنند.

تاریخ اکران: 16 ژوئن 2023

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان