بهترین فیلم‌های دنیل ردکلیف به جز فیلم‌های Harry Potter

دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) از جمله بازیگران برجسته و دوست‌داشتنی سینما به شمار می‌رود که از کودکی در دنیای سینما حضور داشته است

بهترین فیلم‌های دنیل ردکلیف به جز فیلم‌های Harry Potter

دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) از جمله بازیگران برجسته و دوست‌داشتنی سینما به شمار می‌رود که از کودکی در دنیای سینما حضور داشته است. او در سن 10 سالگی در فیلم خیاط پاناما (The Tailor of Panama) نقش‎آفرینی کرد. در ادامه نیز در آثار هری پاتر (Harry Potter) حضور پیدا کرد و به شهرت بسیار زیادی دست یافت. در ادامه به معرفی بهترین فیلم‌های دنیل ردکلیف به جز فیلم‌های «هری پاتر» می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

فیلم شاخ‌ها

Horns (2013)

Horns (2013)

شاخ‌ها (Horns) محصول سال 2013 میلادی است. در این فیلم، دنیل ردکلیف نقش مردی را بازی می‌کند که برای همسرش عزاداری می‌کند و این درحالی است که تمام اهالی شهر فکر می‌کنند او همسرش را کشته است. یک روز او از خواب برمی‌خیزد و متوجه می‌شود که شاخ‌هایی روی پیشانی‌اش قرار دارند. این شاخ‌ها باعث می‌شوند تا کسانی که با او صحبت می‌کنند، به تاریک‌ترین امیال خود اعتراف کنند.

فیلم اکنون مرا می‌بینی 2

Now You See Me 2' (2016)

Now You See Me 2 (2016)

فیلم اکنون مرا می‌بینی 2 (Now You See Me 2) محصول سال 2016 میلادی است و در این فیلم، دنیل ردکلیف نقش والتر مابری را بازی می‌‌کند. این فرد میلیاردر روان‌پریشی است که به دنبال گجتی است که با استفاده از آن می‌تواند به تمام کامپیوترهای روی زمین دسترسی داشته باشد. این اثر سینمایی سرگرم‌کننده و تماشایی است و نقش‌آفرینی دنیل ردکلیف نیز در آن جذاب بوده است.

فیلم پسر من جک

My Boy Jack (2007)

My Boy Jack (2007)

 فیلم پسر من جک (My Boy Jack) داستان روزنامه‌نگار، نویسنده و شاعر مشهوری به نام ریودیارد کیپلینگ را روایت می‌کند که در سال 1914 میلادی از ارتباطات خود در ارتش انگلیس استفاده می‌کند تا پسرش به نام جک را وارد ارتش کند و این در حالی است که پسر او به دلیل بینایی ضعیف در معاینه پزشکی رد شده است. در این فیلم، دنیل ردکلیف نقش جک را بازی می‌کند.

فیلم شهر گمشده

The Lost City (2022)

The Lost City (2022)

فیلم شهر گمشده (The Lost City) محصول سال 2022 میلادی داستان نویسنده‌ای با بازی ساندرا بولاک (Sandra Bullock) را روایت می‌کند که قصد نوشتن آثار تاریخی داشته اما رمان‌های عاشقانه او موفق‌تر بوده‌اند. نقش مدل روی جلد رمان‌های او را نیز چنینگ تیتوم (Channing Tatum) بازی می‌کند. با وجود رابطه نه چندان خوبشان، آن‌ها باید برای نجات از جزیره‌ای گرمسیری به یکدیگر کمک کنند. در این فیلم، دنیل ردکلیف نقش شخصیت شروری را بازی می‌کند که به دنبال پیدا کردن گنجی کهن است.

فیلم جنگل

Jungle (2017)

Jungle (2017)

فیلم جنگل (Jungle) محصول سال 2017 میلادی داستان واقعی مردی را روایت می‎کند که در سال 1981 میلادی در جنگل‌های بارانی آمازون به مدت سه هفته گم می‌شود و در جدالی بی‌پایان با طبیعت و برای بقاء گرفتار می‌شود. در این فیلم، دنیل ردکلیف نقش اصلی را بازی می‌کند. این اثر بیوگرافی و عجیب به خوبی توانسته تا مهارت‌های بازیگری دنیل ردکلیف را برای بینندگان به نمایش بگذارد.

فیلم امپراتوری

Imperium (2016)

Imperium (2016)

فیلم امپراتوری (Imperium) در سال 2016 میلادی روی پرده سینماها اکران شد. این اثر داستان یک مامور جوان اف‌بی‌آی به نام نیت با بازی دنیل ردکلیف را روایت می‌کند که وظیفه یافته تا به صورت مخفی به گروهی از برتری‌طلب‌های سفیدپوست نفوذ کند و جلوی حمله‌ای تروریستی را بگیرد. این اثر سرشار از لحظات مهیج و تماشایی است. صحنه‌های اکشن کم هستند اما جنبه‌های فلسفی داستان به خوبی توسط بیننده احساس می‌شوند.

فیلم چه می‌شود اگر

What If? (2013)

What If? (2013)

فیلم چه می‌شود اگر (What If) محصول سال 2013 میلادی است. این فیلم داستان یک دانشجوی پزشکی به نام والاس با بازی دنیل ردکلیف را روایت می‌کند که از دانشگاه ترک تحصیل کرده است. او عاشق دختری به نام چنتری می‌شود اما به زودی متوجه می‌شود که او با نامزد بسیار موفق و وکیل خود زندگی می‌کند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا همچنان دوست یکدیگر باشند اما احساس متقابل آن‌ها بیشتر و بیشتر می‌شوند. نقش‌آفرینی دنیل ردکلیف در این فیلم کمدی و عاشقانه واقعا جذاب است.

فیلم فرار از پرتوریا

Escape From Pretoria (2020)

Escape From Pretoria (2020)

فیلم فرار از پرتوریا (Escape From Pretoria) بر اساس داستان‌های واقعی ساخته شده و در سال 2020 میلادی اکران شده است. این فیلم داستان دو مرد با بازی دنیل ردکلیف و دنیل وبر (Daniel Webber) را روایت می‌کند که در سال 1979 میلادی به دلیل دخالت در مقاومت علیه رژیم آپارتاید توسط دولت آفریقای جنوبی محکوم می‌شوند. آن‌ها در زندان به دنبال آن هستند تا راه فراری پیدا کنند. آن‌ها سرانجام از زندان می‌گریزند و خودشان را به لندن می‌رسانند.

فیلم عزیزانت را بکش

Kill Your Darlings (2013)

Kill Your Darlings (2013)

فیلم عزیزانت را بکش (Kill Your Darlings) محصول سال 2013 میلادی است. دنیل ردکلیف در این فیلم بیوگرافی نقش شاعری مشهور به نام الن گینزبرگ را روایت می‌کند که در دهه چهل میلادی در دانشگاه کلمبیا تدریس می‌کرده است. دنیل ردکلیف به خوبی توانسته تا روحیه این شاعر جوان را به تصویر بکشد و شخصیت او را به بیننده نشان دهد.

فیلم مرد ارتشی سوئیسی

Swiss Army Man (2016)

Swiss Army Man (2016)

دنیل ردکلیف در کارنامه هنری خود نقش‌های عجیب زیادی بازی کرده و این نقش نیز احتمالا عجیب‌ترین آن‌ها است. او در فیلم مرد ارتشی سوئیسی (Swiss Army Man) محصول سال 2016 میلادی نقش جسدی با قابلیت‌های فراوان را بازی می‌کند که چیزهای بسیار زیادی به مردی سرگردان در جنگل به نام هنک با بازی پل دینو (Paul Dano) یاد می‌دهد. فیلم «مرد ارتشی سوئیسی» اثری بسیار عجیب و در عین حال جذاب و تماشایی است که بیننده را به خوبی با خودش همراه می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان