آنچه از انیمیشن Minions: The Rise of Gru باید بدانید

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) جدیدترین اثر کمپانی ایلومینیشن به شمار می‌رود. این انیمیشن که دومین اثر بر اساس این شخصیت‌های زرد و دوست‌داشتنی است، واقعا تماشایی و جذاب به نظر می‌رسد. مجموعه انیمیشن‌های «مینیون‌ها» نسخه فرعی‌ای از فرنچایز من نفرت‌انگیز (Despicable Me) و پنجمین فیلم در این فرنچایز محسوب می‌شود.

آنچه از انیمیشن Minions: The Rise of Gru باید بدانید

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) جدیدترین اثر کمپانی ایلومینیشن به شمار می‌رود. این انیمیشن که دومین اثر بر اساس این شخصیت‌های زرد و دوست‌داشتنی است، واقعا تماشایی و جذاب به نظر می‌رسد. مجموعه انیمیشن‌های «مینیون‌ها» نسخه فرعی‌ای از فرنچایز من نفرت‌انگیز (Despicable Me) و پنجمین فیلم در این فرنچایز محسوب می‌شود.

کارگردان و نویسنده انیمیشن

کارگردانی انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» را کایل بالدا (Kyle Balda) در دست دارد که قبلا انیمیشن اصلی «مینیون‌ها» و همچنین انیمیشن «من نفرت‌انگیز 3» را کارگردانی کرده است. برد ابلسون (Brad Ableson) و جاناتان دل وال (Jonathan del Val) نیز دیگر کارگردانان این انیمیشن محسوب می‌شوند. فیلم‌نامه این انیمیشن سینمایی را برایان لینچ (Brian Lynch) و متیو فوگل (Matthew Fogel) قلم زده‌اند.

داستان انیمیشن

انیمیشن اصلی «مینیون‌ها» داستان خاستگاه این موجودات زردرنگ و دوست‌داشتنی را از تاریخی بسیار دور روایت می‌کند. برای هزاران سال آن‌ها به دنبال شروری بودند که رهبری گروه آن‌ها را برعهده داشته باشد. در پایان انیمیشن اصلی نیز آن‌ها با گرو آشنا می‌شوند و او را به عنوان رهبر جدید خود انتخاب می‌کنند. برخلاف انیمیشن‌های «من نفرت‌انگیز» که به بزرگسالی گرو پرداخته بودند، انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» به داستان کودکی این کاراکتر می‌پردازد و نشان می‌دهد که چطور او به چنین ابرشرور برجسته‌ای تبدیل شده است.

داستان انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» ادامه اتفاقات فیلم قبلی را دنبال می‌کند. اتفاقات داستان در دهه هفتاد میلادی جریان دارد و گروی دوازده ساله را دنبال می‌کند که نسبت به نسخه بزرگسالی‌اش کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. او کودکی با آرزوها و جاه‌طلبی‌های بسیار زیادی است و قصد دارد تا به بهترین و بزرگترین ابرشرور جهان تبدیل شود.

او برای آنکه این آرزوی خود را عملی کند، با گروه ابرشروری به نام The Vicious 6 ملاقات می‌کند که گروهی از ابرشرورهای مشهور هستند. حالا گرو قصد دارد تا به عضویت این گروه در بیاید. او برای آنکه بتواند خود را به آن‌ها ثابت کند، با کمک مینیون‌های خود سنگی ارزشمند را به سرقت می‌برد اما تبدیل شدن به یک ابرشرور به آن آسانی نیست که او فکر می‌کرده است.

به زودی گرو متوجه می‌شود که او برای خودش دشمنی بسیار خطرناک و خبیث ایجاد کرده است و از همین رو به همراه مینیون‌های خود پا به فرار می‌گذارد. او برای آنکه بتواند از این مخمصه جان سالم به در ببرد، از شخصی به نام وایلد ناکلز کمک می‌گیرد که رهبر سابق همین گروه ابرشرورها بوده است. گرو مصمم است تا هر طور که شده و با کمک این موجودات زردرنگ و دوست‌داشتی به خواسته‌هایش برسد.

صداپیشه‌های انیمیشن

همانند انیمیشن‌های قبلی، استیو کارل (Steve Carell) این بار نیز صداپیشگی شخصیت گرو را برعهده دارد. البته بر خلاف فیلم‌های قبلی، شخصیت گرو، جوانی جویای نام است و به تازگی رهبری گروه مینیون‌ها را برعهده گرفته است. پیر کافین (Pierre Coffin) نیز صداپیشگی تمام شخصیت‌های مینیون را در دست دارد.

تاراجی پی هنسون (Taraji P. Henson) صداپیشگی شخصیتی به نام بل باتوم را برعهده دارد که رهبر فعلی گروه ابرشرور The Vicious 6 است. الن آرکین (Alan Arkin) نیز شخصیت وایلد ناکلز را صداپیشگی می‌کند که رهبر سابق این گروه از ابرشروران است. میشل یئو (Michelle Yeoh) نیز در انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» صداپیشگی شخصیتی به نام مستر چاو را برعهده دارد که استادی برجسته با مهارت‌های زیاد در زمینهکونگ فو است. ژان کلود ون دام (Jean-Claude Van Damme)، لوسی لاولس (Lucy Lawless)، راسل برند (Russell Brand)، دولف لوندگرن (Dolph Lundgren)، دنی ترخو (Danny Trejo) و جولی اندروز (Julie Andrews) از جمله دیگر صداپیشگانی هستند که در انیمشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» حضور دارند.

تاریخ اکران انیمیشن

اکران انیمیشن «مینیون‌ها 2» با تاخیرهای فراوانی همراه بوده است. ساخت این انیمیشن سینمایی در سال 2017 میلادی اعلام شده بود. این اثر که پنجمین انیمیشن این فرنچایز محسوب می‌شود، در ابتدا قرار بود در ماه ژوئیه سال 2020 میلادی روی پرده سینماها اکران شود؛  اما به دلیل مشکلات ناشی از کرونا و توقف تولید انیمیشن برای مدتی، تاریخ اکران فیلم به ماه ژوئیه سال 2021 میلادی موکول شد. در ادامه نیز اکران آن با تاخیری دیگر روبه‌رو شد تا در نهایت انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» در تاریخ 1 ژوئیه سال 2022 میلادی (جمعه 10 تیر 1401) روی پرده سینماها اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان