آنچه از انیمیشن DC League of Super-Pets باید بدانید

دنیای سینمایی گسترده دی‌سی همچنان در حال گسترش یافتن است و یکی از آثار جدید این دنیای سینمایی نیز انیمیشن لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League of Super-Pets) نام دارد. با اینکه این انیمیشن در مقایسه با دیگر آثار دی‌سی زیاد مورد انتظار نیست اما از جمله انیمیشن‌های جذاب سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که مطمئنا توجه بینندگان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

آنچه از انیمیشن DC League of Super-Pets باید بدانید

دنیای سینمایی گسترده دی‌سی همچنان در حال گسترش یافتن است و یکی از آثار جدید این دنیای سینمایی نیز انیمیشن لیگ ابرحیوانات دی‌سی (DC League of Super-Pets) نام دارد. با اینکه این انیمیشن در مقایسه با دیگر آثار دی‌سی زیاد مورد انتظار نیست اما از جمله انیمیشن‌های جذاب سال 2022 میلادی به شمار می‌رود که مطمئنا توجه بینندگان زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» به سبک انیمیشن‌سازی سه بعدی ساخته شده و کاراکترهای آن نیز بر اساس لژیون ابرحیوانات در کتاب‌های کمیک دی‌سی هستند. این انیمیشن داستان و ماجراهای گروهی از حیوانات به رهبری سگ سوپرمن و سگ بتمن را دنبال می‌کند. در ادامه به معرفی تمام اطلاعات انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» شامل کارگردان،‌ نویسنده،‌ صداپیشه‌ها،‌ داستان و تاریخ اکران آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

کارگردان و نویسنده انیمیشن DC League of Super-Pets

در سال 2018 میلادی جرد استرن (Jared Stern) برای کارگردانی این انیمیشن به خدمت گرفته شده بود که اولین تجربه او در زمینه انیمیشن‌سازی به شمار می‌رود. در ماه 2019 میلادی نیز اعلام شد که سم لوین (Sam Levine) نیز در کنار جرد استرن وظیفه کارگردانی را برعهده دارد. خود جرد استرن نیز فیلم‌نامه فیلم را قلم زده است. استیو جابلونسکی (Steve Jablonsky) نیز موسیقی متن این انیمیشن را می‌سازد.

 

ارتباط انیمیشن DC League of Super-Pets با دنیای سینمایی دی‌سی

با اینکه این اثر سینمایی یک انیمیشن است و ارتباط آن با دیگر آثار دنیای سینمایی گسترده دی‎‌سی کمی عجیب به نظر می‌رسد اما باید گفت که انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» بخشی از دنیای سینمایی گسترده دی‌سی محسوب می‌شود. البته بر خلاف دیگر آثار دی‌سی، این انیمیشن سینمایی نسبتا روشن است و طنزی خنده‌دار و جالب‎‌توجه دارد.

داستان انیمیشن DC League of Super-Pets

کریپتو سگی با قدرت‌های زیاد است که دوست سوپرمن به شمار می‌رود و همانند او اهل سیاره کریپتون است. آن‌ها از یکدیگر جدا نمی‌شوند و بیشتر اوقات به همراه یکدیگر هستند. زمانی که سوپرمن و کل گروه لیگ عدالت ربوده می‌شوند، کریپتو به دنبال آن است تا آن‌ها را نجات بدهد اما برای این کار به کمک دیگران نیاز دارد. علاوه بر او، حیوانات دیگری نیز هستند که قدرت‌های زیادی دارند. سگی به نام آس با قدرتی فوق‌العاده، خوکی به نام پی‌بی با توانایی بزرگ شدن، سنجابی به نام چیپ با توانایی‌های الکتریکی و لاکپشتی به نام مرتون با سرعت زیاد از جمله این حیوانات به شمار می‌روند. آن‌ها گروهی را تشکیل می‌دهند و سعی دارند گروه لیگ عدالت را نجات دهند. مطمئنا علاوه بر بچه‌ها و بیننده‌های کم سن، بزرگسالان نیز از تماشای این اثر از کمپانی دی‌سی لذت خواهند برد.

صداپیشه‌های انیمیشن DC League of Super-Pets

بازیگران برجسته و مشهوری در انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» به صداپیشگی مشغول شده‌اند. دوئین جانسون (Dwayne Johnson) که در فیلم بلک آدام (Black Adam) کمپانی دی‌سی نیز حضور دارد، صداپیشه نقش کریپتو است. این سگ توسط سفینه‌ای از سیاره کریپتون به فضا پرتاب می‌شود و پس از مدت‌ها سرگردانی در فضا سرانجام به سیاره زمین می‌آید و در کنار رفیق قدیمی خود یعنی سوپرمن قرار می‌گیرد. او همان توانایی‌های سوپرمن همچون سرعت، قدرت، پرواز و چشم‌های لیزری و … را دارد. جان کرازینسکی (John Krasinski) نیز صداپیشگی شخصیت سوپرمن را برعهده دارد.

کیانو ریوز (Keanu Reeves) در این انیمیشن صداپیشه بتمن است و صداپیشگی سگ او به نام آس نیز برعهده کوین هارت (Kevin Hart) است. آس سگی بوده که در یک ماموریت توسط بتمن پیدا می‌شود و از آنجا نیز در ماموریت‌های مختلف به بتمن کمک می‌کند. دیگر صداپیشه‌های انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» شامل ناتاشا لیون (Natasha Lyonne) در نقش مرتون، دیگو لونا (Diego Luna) در نقش چیپ،‌ ونسا بایر (Vanessa Bayer) در نقش پی‌بی، کیت مک‌کینون (Kate McKinnon) در نقش لولو، مارک ماریون (Marc Marion) در نقش لکس لوثر و داشا پولانکو (Dascha Polanco) در نقش گرین لنترن است. در حال حاضر نیز نقش بن شوارتز (Ben Schwartz)، توماس میدلدیچ (Thomas Middleditch) و جمیلا جمیل (Jameela Jamil) در این فیلم مشخص نشده‌اند.

تاریخ اکران انیمیشن DC League of Super-Pets

در ابتدا ساخت انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» در سال 2019 میلادی به صورت رسمی اعلام شده بود. در آن زمان این انیمیشن برای اکران در تاریخ ماه مه سال 2021 میلادی برنامه‌ریزی شده بود. گسترش ویروس کرونا تمام برنامه‌ریزی‌ها را به هم ریخت و اکران این انیمیشن را با تاخیر روبه‌رو کرد. سپس قرار بود این انیمیشن در ماه مه سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما بار دیگر اکران فیلم به ماه ژوئیه موکول شد. انیمیشن «لیگ ابرحیوانات دی‌سی» در تاریخ 29 ژوئیه سال 2022 میلادی (جمعه 7 خرداد 1401) اکران خواهد شد. این انیمیشن سینمایی در تابستان اکران می‌شود که زمان بسیار خوبی برای بچه است تا به همراه خانواده‌ها به سینماها بیایند. پس از اکران این انیمیشن به مدت 45 روز در سینماها، این اثر روی سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان