نگرانی‌ها از احتمال جدایی پدیده استقلال

این ضعف مدیریت نیست؟

دنیای اقتصاد : بدون تردید امیرحسین حسین‌زاده را باید جوان اول فصل گذشته لیگ برتر دانست؛ خرید غیرمنتظره فرهاد مجیدی از سایپا برای استقلال که فراتر از انتظارات ظاهر شد و هر چه جلوتر رفتیم بهتر و بهتر عمل کرد.

 حسین‌زاده 21 ساله از همان نخستین بازی فصل برابر الهلال نشان داد که مستعد است و ارزش سرمایه‌گذاری را دارد. هر چقدر هم که زمان بیشتری به او داده شد، این بازیکن عملکرد بهتری نشان داد؛ آن‌قدر که این اواخر به تیم ملی هم دعوت می‌شود و حتی چندین بار به عنوان بازیکن ذخیره به کار گرفته شده است. رشد اعتمادبه‌نفس در فوتبال حسین‌زاده کاملا آشکار بوده و حالا شاید او در مرحله‌ای قرار گرفته باشد که قشنگ به یک ستاره کارآمد در استقلال تبدیل شود، اما درست در همین شرایط احتمال پررنگ جدایی او مطرح شده است.

نکته کلیدی اینجاست که امیرحسین حسین‌زاده ابتدای فصل گذشته قراردادی دو ساله با باشگاه استقلال بسته که به شکلی عجیب در آن بند جدایی ارزان‌قیمت گنجانده شده است. گفته می‌شود ارزش این بند چیزی حدود 200 هزار دلار است و این یعنی هر باشگاه خارجی در جهان با پرداخت این رقم به حسین‌زاده می‌تواند او را جذب کند، بدون اینکه باشگاه استقلال بتواند ادعایی در این مورد داشته باشد. دیروز برخی رسانه‌های بلژیکی اخباری منتشر کردند در مورد اینکه باشگاه شارلروا مقدمات جذب حسین‌زاده را فراهم کرده که این مساله نگرانی هواداران را به اوج رساند. طی روزهای گذشته اخباری منتشر شده بود در مورد اینکه حسین‌زاده برای جدایی مصمم است، هرچند گویا باشگاه با افزایش رقم قرارداد او به دنبال جلب رضایت این بازیکن بوده. در مسیر گرفتار شدن استقلال در چنین شرایطی، قطعا رد پای ضعف مدیریت به چشم می‌خورد. پرسش اینجاست که چطور با یک بازیکن جوان و گمنام که باشگاه به او اعتماد کرده، چنین قراردادی بسته شده و در آن بند جدایی ارزان‌قیمت گنجانده‌اند؟ بازیکن جوان قطعا برای قرارداد بستن با استقلال یا پرسپولیس عطش دارد. بنابراین باید با او قرارداد طولانی‌مدت بی‌قید و شرط بسته شود، اما می‌بینیم که در دوران احمد مددی با حسین‌زاده تنها قرارداد دو ساله بسته شده، آن هم با این کیفیت!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان