آنچه از سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight باید بدانید

سرویس آنلاین نتفلیکس در حال توسعه سریالی انیمیشنی به نام پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) است که ادامه ماجراجویی‌های این پاندای دوست‌داشتنی را به نمایش خواهد گذاشت. این سریال انیمیشنی تازه، سومین سریالی انیمیشنی بر اساس این شخصیت و نهمین نسخه فرعی از مجموعه انیمیشن‌های سینمایی «پاندای کونگ فو کار» محسوب می‌شود.

آنچه از سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight باید بدانید

سرویس آنلاین نتفلیکس در حال توسعه سریالی انیمیشنی به نام پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها (Kung Fu Panda: The Dragon Knight) است که ادامه ماجراجویی‌های این پاندای دوست‌داشتنی را به نمایش خواهد گذاشت. این سریال انیمیشنی تازه، سومین سریالی انیمیشنی بر اساس این شخصیت و نهمین نسخه فرعی از مجموعه انیمیشن‌های سینمایی «پاندای کونگ فو کار» محسوب می‌شود.

ایتان ریف (Ethan Reiff) و سیروس ووریس (Cyrus Voris) برای اولین بار این کاراکترهای جذاب و دوست‌داشتنی را خلق کرده‌اند و در ادامه نیز کارگردان‌ها و نویسنده‌های مختلفی توسعه داستان بر اساس این شخصیت‌ها را برعهده داشتند. در ادامه این مطلب تمام اطلاعاتی که از سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» نیاز دارید همچون صداپیشه‌ها، داستان، تعداد قسمت و تاریخ پخش آن قرار دارد. همراه با ما باشید.

داستان سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight

اکنون پو به همراه پدر خود به نام پینگ در دره آرامش در حال زندگی است و مردم را از خطرات مختلف نجات می‌دهد و سعی دارد همانند آوازه خودش کارهای برجسته انجام بدهد. زمانی که حمله‎‌ای مرموز رخ می‌دهد، او نمی‌تواند به خوبی آن را مدیریت کند و همین باعث می‌شود تا مردم ایمان خود نسبت به او را از دست بدهند. او که با شکست خود سرافکنده و افسرده شده،‌ به دنبال جبران است تا بتواند آبروی از دست‌رفته‌اش را بازگرداند. در همین زمان نیز شخصی به نام تیغه سرگردان (Wandering Blade) به ملاقات او می‌آید.

تیغه سرگردان، شوالیه‌ای افسانه‌ای در انگلیس است که به دنبال متوقف کردن دو راسوی شرور است. این دو راسو قصد دارند تا چهار سلاح جادویی و قدرتمند را بدست بیاورند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند همه چیز را نابود کنند و حاکم جهان شوند. این تنها فرصت پو برای بدست آوردن دوباره شهرت و آبروی از دست رفته‌اش است. پو به همراه تیغه سرگردان راهی سفری مهیج برای پیدا کردن این چهار سلاح می‌شوند و در مسیر خود نیز چیزهای زیادی در مورد خودشان می‌فهمند.

ارتباط Kung Fu Panda: The Dragon Knight با فیلم و سریال‌های دیگر این فرنچایز

سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» هیچ ارتباطی با دیگر انیمیشن‌های سینمایی یا سریال‌های انیمیشنی این فرنچایز ندارد. با اینکه این سریال انیمیشنی نهمین نسخه فرعی از کاراکتر پاندای کونگ فو کار محسوب می‌شود اما داستانی کاملا جدید و منحصربه‌فرد را روایت خواهد کرد که جدا از شخصیت‌های پو، پینگ و پی پی، کاراکترهای کاملا جدیدی را معرفی می‌کند. پس اگر تاکنون هیچ کدام از سریال‌ها یا فیلم‌های پاندای کونگ فو کار را مشاهده نکرده‌اید، می‌توانید بدون هیچ گونه مشکلی سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» را مشاهده کنید.

کاراکترها و صداپیشه‌های سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight

همانند آثار قبلی، جک بلک (Jack Black) بار دیگر صداپیشگی شخصیت پو را برعهده دارد. پو جنگجوی افسانه‌ای اژدها است و با اینکه پاندایی ساده و دست‌وپاچلفتی محسوب می‌شود اما در زمینه کونگ فو مهارت زیادی دارد و تاکنون توانسته دشمن‌های زیادی را شکست بدهد و به قهرمان چین تبدیل شود.

جیمز هونگ (James Hong) صداپیشگی شخصیت آقای پینگ است که غازی بامزه و پدر ناتنی پو است. او سال‌ها قبل پو را پیدا کرده و او را به عنوان فرزند خود بزرگ کرده بود. ریتا اورا (Rita Ora) نقش تیغه سرگردان را صداپیشگی می‌کند. این خرس، شوالیه و مبارزی برجسته است که به دنبال متوقف کردن دو راسوی شرور است. او از انگلیس به چین آمده تا از استاد اژدها یعنی پو برای متوقف کردن این راسوها کمک بگیرد. کریس گیر (Chris Geere) و دلا سابا (Della Saba) نیز صداپیشه این دو راسوی شرور هستند. آن‌ها به دنبال آن هستند تا با بدست آوردن چهار سلاح قدرتمند، بر جهان حکومت کنند. رهنوما پانتاکی (Rahnuma Panthaky)، اد ویکز (Ed Weeks) و ایمی هیل (Amy Hill) از دیگر صداپیشه‌های سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» هستند.

تعداد قسمت سریال انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight

در حال حاضر سرویس آنلاین نتفیکس تعداد دقیق قسمت‌های سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» را اعلام نکرده است؛ اما بنابر گزارش‌های منتشر شده، فصل اول این سریال انیمیشنی دارای 11 قسمت خواهد بود.

تاریخ اکران سریالی انیمیشنی Kung Fu Panda: The Dragon Knight

سریال انیمیشنی «پاندای کونگ فو کار: شوالیه اژدها» قرار است در تاریخ 14 ژوئیه سال 2022 میلادی (پنجشنبه 23 تیر 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش خواهد شد. احتمالا تمام قسمت‌ها به صورت یکجا و در یک روز پخش می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان