معرفی فیلم Bullet Train با بازی برد پیت

فیلم قطار سریع السیر (Bullet Train) با بازی برد پیت (Brad Pitt) در نقش اصلی است و او در این فیلم در جمع بازیگرانی بسیار برجسته و مشهور نقش‌آفرینی می‌کند

معرفی فیلم Bullet Train با بازی برد پیت

فیلم قطار سریع السیر (Bullet Train) با بازی برد پیت (Brad Pitt) در نقش اصلی است و او در این فیلم در جمع بازیگرانی بسیار برجسته و مشهور نقش‌آفرینی می‌کند. این اثر سینمایی تازه، فیلمی اکشن و جذاب به شمار می‌رود که در سال 2022 میلادی اکران می‌شود. در ادامه به معرفی این فیلم و تمام آنچه از آن باید بدانید همچون کارگردان، بازیگران، داستان و تاریخ اکران آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

کارگردان فیلم Bullet Train

دیوید لیچ (David Leitch) یکی از کهنه‌کارهای هالیوود به شمار می‌رود و در فیلم‌های بلاک‌باستری و سریال‌های بزرگی در تیم بدلکاری همکاری داشته است. او در سال 2014 در کنار چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) فیلم جان ویک (John Wick) را کارگردانی کرد و نامش در بین مخاطبان شناخته‌شده‌تر است.

از آن زمان دیوید لیچ به یکی از کارگردانان برجسته ژانر اکشن در هالیوود تبدیل شده و به عنوان تهیه‌کننده نیز به فعالیت خودش ادامه می‌دهد. او در سال 2017 میلادی با فیلم بلوند اتمی (Atomic Blonde) با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) اولین تجربه کارگردانی خودش به تنهایی را کسب کرد. یک سال پس از آن نیز او کارگردانی فیلم ابرقهرمانی ددپول 2 (Deadpool 2) را برعهده داشت و در ادامه نیز فیلم هابز و شاو (Hobbs & Shaw) نسخه فرعی مجموعه سریع و خشن را کارگردانی کرد.

حالا او با فیلم «بولت ترین» یا «قطار سریع السیر» سلطه خودش در ژانر اکشن را ادامه می‌دهد. این فیلم با داستان جذاب و بازیگران بسیار برجسته و بزرگ خود، یکی از موردانتظارترین فیلم‌های 2022 محسوب می‌شود که به سادگی می‌تواند آغازگر فرنچایزی بزرگ باشد.

داستان فیلم Bullet Train

فیلم «قطار سریع السیر» بر اساس رمانی ژاپنی نوشته کوتارو ایساکا (Kōtarō Isaka) است و اتفاقات آن در قطاری ژاپنی از توکیو به سمت موریوکا جریان دارد. پنج آدمکش در این قطار حضور دارند و همه آن‌ها نیز به صورت انفرادی کار می‌کنند. آن‌ها یکدیگر را نمی‌شناسند اما به نحوی با یکدیگر مرتبط هستند. آن‌ها به آرامی متوجه حقیقت ماجرا می‌شود و حالا برای بقاء باید با یکدیگر مبارزه کنند تا در نهایت در مقصد با حقایق ماجرا روبه‌رو شوند.

داستان فیلم «قطار سریع السیر» به نحوی است که مطمئنا سرشار از صحنه‌های اکشن خشن و بدون توقف خواهد بود و حس و حالی شبیه به فرنچایز «جان ویک» خواهد داشت. با اینکه بیشتر آثار دیوید لیچ دارای رده سنی R هستند و این فیلم نیز این گونه خواهد بود اما به نظر می‌رسد که کمپانی سونی به دنبال آن است تا با کاهش رده سنی آن به PG-13 بینندگان جوان‌تر را به آن جذب کند و سود بیشتری بدست بیاورد.

بازیگران فیلم Bullet Train

برد پیت نقش اصلی این فیلم را به تصویر می‌کشد و نقش یکی از آدمکش‌های سوار بر قطار به نام لیدی‌باگ را بازی می‌کند. این اولین نقش برد پیت پس از بدست آوردن جایزه اسکار برای بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon A Time In Hollywood) ساخته کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) است. لازم به ذکر است که برد پیت با حضور کوتاه خود در فیلم «ددپول 2» تجربه همکاری با دیوید لیچ را داشته است.

جوئی کینگ (Joey King) در کنار برد پیت نقش آدمکش دیگری به نام پرینس را بازی می‌کند. او اخیرا در فرنچایز غرفه بوسه (The Kissing Booth) سرویس آنلاین نتفلیکس و سریال تظاهر (The Act) سرویس هولو نقش‌آفرینی کرده است. آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) نیز نقش آدمکشی به نام تانگرین را بازی می‌کند. او سابقه حضور در فیلم‌های اکشنی همچون انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age Of Ultron)، کیک‌اس (Kick-Ass)، گودزیلا (Godzilla)، تنت (Tenet) و شاه یاغی (Outlaw King) را در کارنامه خود دارد.  او همچنین قرار است در فیلم کریون شکارچی (Kraven The Hunter) از دنیای سینمایی مرد عنکبوتی سونی نقش اصلی را بازی می‌کند.

برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) نقش آدمکشی به نام لیمون را در فیلم «قطار سریع السیر» را بازی می‌کند. او اخیرا در فیلم اترنالز (Eternals) از دنیای سینمایی مارول نقش شخصیت فاستوس را به تصویر کشیده بود و قبلا نیز در آثار اکشن مختلفی حضور داشته است. او همچنین سابقه حضور در سریال آتلانتا (Atlanta) را در کارنامه خود دارد.

ساندرا بولاک (Sandra Bullock) نیز قرار است در فیلم «قطار سریع السیر» نقشی را بازی کند. بولاک و برد پیت قبلا در فیلم شهر گمشده (The Lost City) با یکدیگر همکاری داشتند و این دومین همکاری آن‌ها به شمار می‌رود. ززی بیتز (Zazie Beetz) در این فیلم نقش هورنت را بازی می‌کند که دومین همکاری‌اش با دیوید لیچ محسوب می‌شود. اندرو کوجی (Andrew Koji) نیز در نقش کیمورا در این فیلم حضور دارد.

از جمله دیگر بازیگران فیلم «قطار سریع السیر» می‌توان به مایکل شانون (Michael Shannon)، لوگان لرمن (Logan Lerman)، بد بانی (Bad Bunny)، ماسی اوکا (Masi Oka)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، کارن فوکوهارا (Karen Fukuhara) و … اشاره کرد.

تاریخ اکران فیلم Bullet Train

فیلم «قطار سریع السیر» در ابتدا قرار بود در 15 ژوئیه سال 2021 میلادی اکران شود اما مشکلاتی در تولید آن سبب شد تا اکران آن به ماه ژوئیه 2022 موکول شود. این تاریخ نیز پابرجا نبود تا حالا فیلم در تاریخ 5 اوت سال 2022 میلادی (جمعه 14 مرداد 1401) روی پرده سینماها اکران شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان