ال جی دو موبایل G۶ پرو و G۶ پلاس را در اوایل تیر ماه معرفی می کند

پیشتر در دیجیاتو خواندید که احتمالاً ال جی در آینده ای نزدیک، دو موبایل تازه از سری G۶ را روانه بازار کند. حال شایعات تازه حاکی از آن هستند که این دو موبایل حدوداً دو هفته دیگر معرفی خواهند شد.

ال جی دو موبایل G6 پرو و G6 پلاس را در اوایل تیر ماه معرفی می کند

پیشتر در دیجیاتو خواندید که احتمالاً ال جی در آینده ای نزدیک، دو موبایل تازه از سری G6 را روانه بازار کند. حال شایعات تازه حاکی از آن هستند که این دو موبایل حدوداً دو هفته دیگر معرفی خواهند شد.

بر اساس گزارشی که وبسایت ETNews منتشر کرده، دو موبایل جدید ال جی که احتمالاً G6 پرو و G6 پلاس نامیده می شوند، در تاریخ ششم تیر ماه (27 ژوئن) در کشور کره جنوبی رونمایی می شوند و انتظار می رود سه اوپراتور کره ای KTF، LG Telecom و SK Telecom این اسمارت فون ها را در اختیار مشتریان بگذارند.

G6 پرو و G6 پلاس احتمالاً با قیمت های 715 و 890 دلار عرضه خواهند شد

لازم به ذکر است طبق پیش بینی های صورت گرفته، مدل G6 پلاس که احتمالاً گران ترین عضو خانواده جی 6 است، قیمتی معادل با 890 دلار خواهد داشت در حالی که G6 پرو با اتیکت قیمت 715 دلار عرضه می شود. با وجود آنکه هنوز قیمت های مورد اشاره به صورت رسمی از طرف ال جی تأیید نشده اند اما بدون شک باید انتظار قیمتی بیش از G6 را از آنها داشت.

باید گفت که هنوز اطلاعات موثقی در مورد مشخصات سخت افزاری اسمارت فون های مورد بحث در دسترس نیست اما احتمالاً حداقل یکی از آنها مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 خواهد بود.

همچنین فاش کنندگان مدعی شده اند که کمپانی کره ای برای متمایز ساختن G6 پرو از نسخه معمولی، آن را با رنگ «مشکی آسترو» عرضه خواهد کرد که از به کارگیری یک متد به خصوص برای ترکیب چندین رنگ مشکی مختلف با یکدیگر تولید شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر