ایتالیا میزبان مدافعان تور ایران

شاهکار جوانان ایران

دنیای اقتصاد : پس از سپری شدن سه هفته پر فراز و نشیب در لیگ ملت‌های والیبال، سرانجام ملی‌پوشان کشورمان توانستند جواز حضور در جمع ۸ تیم پایانی را به دست بیاورند

پیشرفت به شیوه ایرانیزه

تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌ها، نتایج خوبی را کسب نکرد و با نمایشی ضعیف، دو پیروزی و دو شکست دور از انتظار را به ثبت رساند. با گذشت زمان و هماهنگ شدن تیم ملی والیبال، شاگردان عطایی عملکرد خوبی را از خود نشان دادند به‌طوری که در هفته دوم این مسابقات توانستند آمریکا و کانادا را شکست دهند. اما اوج کار ملی‌پوشان به آغاز هفته سوم برمی‌گردد؛ جایی که آنها در یک بازی جذاب توانستند لهستان میزبان را از پیش‌رو بردارند تا دومین شکست این تیم قدرتمند در این رقابت‌ها را رقم بزنند. باتوجه به کم‌تجربگی بازیکنان در میادین جهانی می‌توان گفت که ملی‌پوشان والیبال ایران توانستند مقابل رنک یک جهان آن هم مقابل تماشاگران پرشور لهستانی عملکرد درخشانی داشته باشند. از اینجا به بعد بود که انتقادات از حضور یک سرمربی ایرانی در راس کادرفنی هم شروع به رنگ باختن کرد تا جایی که حتی شکست 3‌بر‌یک ایتالیا هم خیلی باعث انتقاد نشد چراکه تیم ملی نمایش بدی را از خود به نمایش نگذاشت. در عوض برتری مقتدرانه برابر اسلوونی در بازی بعد، سبب شد راه صعود به مرحله نهایی هموار شود و شاهکار تیم عطایی در بازی آخر هم به سادگی، تیم ملی را برای نخستین بار با یک مربی ایرانی به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها رساند. البته نباید از ظهور پدیده‌هایی نظیر امین اسماعیل‌نژاد و امیرحسین اسفندیار به عنوان پدیده‌های جدید تیم ملی و درخشش میلاد عبادی‌پور کاپیتان هم به سادگی عبور کرد.

تیم ملی در انتظار تعیین رقبا

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2022 همزمان با پایان مرحله مقدماتی این مسابقات و مشخص شدن رده‌بندی تیم‌ها مشخص خواهد شد و تیم‌های صعودکننده رقبای خود را در مرحله نهایی خواهند شناخت. ایتالیا با توجه به اینکه میزبان است، با تیم هشتم جدول مرحله مقدماتی بازی خواهد کرد و دیگر بازی‌ها به ترتیب بین تیم‌های دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم برگزار می‌شود تا چهار تیم برنده به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند. بر این اساس تیم‌های بازنده در مرحله یک‌چهارم نهایی، بر اساس عملکردشان در این رقابت‌ها در رده‌های پنجم تا هشتم قرار خواهند گرفت و تیم‌های برنده نیز پس از یک روز استراحت، روزهای یکم و دوم مردادماه در مراحل نیمه‌نهایی و نهایی لیگ ملت‌ها 2022 به مصاف هم می‌روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان