بهترین انیمه‌های دهه ۲۰۱۰

ژاپن توانسته با انیمه‌های بسیار زیبا و تماشایی خود در سراسر جهان طرفداران زیادی را به این آثار جلب کند

بهترین انیمه‌های دهه 2010

ژاپن توانسته با انیمه‌های بسیار زیبا و تماشایی خود در سراسر جهان طرفداران زیادی را به این آثار جلب کند. داستان‌سرایی متمایز و جسورانه در کنار انیمیشن‌سازی خارق‌العاده سبب شده تا انیمه‌ها بتوانند به سطح بالاتری نسبت به دیگر آثار دست پیدا کنند. در کنار آثار سینمایی، انیمه‌های سریالی نیز به موفقیت‌های بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و در دهه 2010 میلادی این موضوع کاملا مشهود بود. در ادامه به معرفی بهترین انیمه‌های سریالی دهه 2010 میلادی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

انیمه هانتر × هانتر

Hunter x Hunter (2011-14)

Hunter x Hunter (2011-14)

انیمه هانتر × هانتر (Hunter x Hunter) از سال 2011 تا 2014 میلادی پخش می‌شد و دومین اقتباس از مانگایی به همین نام است. این اقتباس تازه نسبت به اثر قبلی پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به خاطر کاراکترهای ماندگار، کیفیت بالای انیمیشن‌سازی و قوس داستان گیرای خود بسیار ستایش شده است. این انیمه داستان فردی را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود پدرش زنده است و حالا قصد دارد تا با تبدیل شدن به یک هانتر، پدرش را پیدا کند.

انیمه آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم

Anohana: The Flower We Saw That Day (2011)

Anohana: The Flower We Saw That Day (2011)

انیمه آنوهانا: گلی که آن روز دیدیم (Anohana: The Flower We Saw That Day) داستان ساده و در عین حال عمیق و تکان‌دهنده از به بلوغ رسیدن را روایت می‌کند. این انیمه تنها یک فصل دارد که در سال 2011 میلادی پخش شده بود و بیننده را به سفری به میان دوستی، تراژدی، احساسات نامشخص و اضطراب نوجوانی می‌برد. مطمئنا با تماشای این انیمه می‌توان خندید و گریه کرد و خاطرات دوست‌داشتنی را زنده کرد.

انیمه حمله به تایتان

Attack On Titan (2013-Present)

Attack On Titan (2013-Present)

انیمه حمله به تایتان (Attack On Titan) یکی از مشهورترین انیمه‌های سریالی حال حاضر به شمار می‌رود که توجه بسیاری از افراد و حتی کسانی که تاکنون انیمه ندیده‌اند را به خود جلب کرده است. این انیمه از لحاظ انیمیشن‌سازی بسیار زیبا است و با داستان ترسناک، خشن، دلخراش و جذاب خود هر بیننده‌ای را شوکه می‌کند. پخش انیمه «حمله به تایتان» از سال 2013 میلادی شروع شده و تاکنون سه فصل از آن پخش شده است. ادامه فصل چهارم این انیمه نیز در سال 2023 میلادی پخش خواهد شد.

انیمه مرد تک مشتی

One-Punch Man (2015-19)

One-Punch Man (2015-19)

انیمه مرد تک مشتی (One-Punch Man) از سال 2015 تا 2019 میلادی پخش شد. انتشار این انیمه در بهترین زمان ممکن یعنی دوره ابرقهرمانی و آثار مرتبط به آن رخ داده است. در این برهه زمانی، آثار ابرقهرمانی از جایگاه ویژه در بین مخاطبان برخوردار بودند و این انیمه نیز توانست با داستان خود توجه افراد زیادی را جلب کند. شخصیت جالب‌توجه و جذاب سایتاما سبب شده تا او یک شخصیت اصلی بسیار قانع‌کننده و مناسب باشد. مطمئنا تماشای این انیمه سریالی می‌تواند برای شما جذاب باشد.

انیمه مدرسه قهرمانانه من

My Hero Academia (2016-Present)

My Hero Academia (2016-Present)

انیمه مدرسه قهرمانانه من (My Hero Academia) نیز برای اولین بار در سال 2016 میلادی پخش شد. در این زمان، توجه‌ها نسبت به آثار ابرقهرمانی بسیار زیاد بود و همین سبب شد تا این انیمه با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شود. البته لازم به ذکر است که بدون توجه به این مورد نیز این انیمه تا حدی خوبی است که بتواند برای بیننده جذابیت داشته باشد. کاراکترهای شگفت‌انگیز، اکشن خارق‌العاده و داستان قابل‌تامل سبب شده تا این انیمه سریالی برای بیننده متمایز شود. پخش این انیمه همچنان ادامه دارد.

انیمه پاک شده

Erased (2016)

Erased (2016)

انیمه پاک شده (Erased) یک درام بسیار تاثیرگذار است که بخشی از آن روانشناختی و مهیج و بخشی از آن فانتزی و علمی-تخیلی است. این انیمه سریالی در سال 2016 میلادی پخش شد و در همان ابتدا نیز توجه بیننده را به خود جلب می‌کند و تا پایان با خود می‌کشاند. حتی زمانی که داستان به خطوط زمانی مختلف جابه‌جا می‌شود، بیننده از داستان جدا نمی‌شود و کاملا خود را وقف تماشای آن می‌کند.

انیمه موب سایکو 100

Mob Psycho 100 (2016-Present)

Mob Psycho 100 (2016-Present)

انیمه موب سایکو 100 (Mob Psycho 100) برای اولین بار در سال 2016 میلادی پخش شد و در حال حاضر نیز پخش آن همچنان ادامه دارد. این انیمه سریالی توانسته با طنز و زیبایی‌شناسی عجیب و غریب و تازه خود بیننده‌ها را غرق تماشای خود کند. البته باید گفت که در زیر تمام این زیبایی‌های خیره‌کننده نیز یک داستان مرتبط و تلخ از پسری قرار دارد که جوانی خودش را پشت سر می‌گذارد.

انیمه کونوسوبا

KonoSuba (2016-Present)

KonoSuba (2016-Present)

انیمه کونوسوبا (KonoSuba) نیز محصول سال 2016 میلادی است که پخش آن همچنان ادامه دارد. این انیمه سریالی ممکن است باشکوه‌ترین یا باوقارترین انیمه نباشد اما تلاشی برای تبدیل شدن به آن نیز نمی‌کند. این انیمه از صمیم قلب پوچی را می‌پذیرد و این کار را هوشمندانه انجام می‌دهد. رابطه عشق و نفرت بین کازوما و اعضای گروهش در عین خنده‌دار بودن، دوست‌داشتنی نیز هستند.

انیمه ناکجاآباد موعود

The Promised Neverland (2019-2021)

The Promised Neverland (2019-2021)

اولین فصل از انیمه ناکجاآباد موعود (The Promised Neverland) در سال 2019 میلادی پخش شد و با داستان، جهان، فضای تاریک و پیچش‌های داستانی به خوبی اجرا شده خود توانست بیننده‌ها را شگفت‌زده کند. با این حال، فصل دوم این انیمه سریالی نتوانست همانند فصل اول آن تاثیرگذار باشد. با این وجود، این انیمه همچنان جزوی از بهترین انیمه‌های دهه 2010 میلادی محسوب می‌شود.

انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (2019-Present)

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba (2019-Present)

انیمه شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba) برای اولین بار در سال 2019 میلادی پخش شد و فصل‌های جدیدی از آن نیز در راه است. این انیمه شونن توانسته توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کند. انیمیشن‌سازی و سکانس‌های اکشن این انیمه سریالی بسیار برجسته و متمایز است که هر بیننده‌ای را متحیر می‌کند. جدای از اکشن نیز طنز زیبا و توسعه شخصیتی کاراکترها نیز بسیار خوب هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان