تاثیر رپورتاژ آگهی و لینک سازی در سئو و افزایش رتبه سایت

تفاوت رپورتاژ تبلیغاتی در وب سایت با مقاله عمومی در این است که یک رپورتاژ خبری برای اهداف تبلیغاتی ساخته می شود.

در دنیای رنگارنگ دیجیتال مارکتینگ و سئو، یکی از پرکاربردترین مفاهیم تبلیغات است. رپورتاژ آگهی روشی موثر برای کسب و کارها برای رتبه بهتر توسط مشتریان در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل است. البته هر چقدر هم که ساده باشد، انتشار رپورتاژ تبلیغات قوانین و مقررات خاص خود را دارد! اگر به دنبال پاسخی جامع برای این سوال هستید که تبلیغات چیست، تا پایان این مقاله صبر کنید. در این مقاله تمامی نکات مرتبط با این موضوع و رازهای داشتن یک کمپین تبلیغاتی موفق را با شما در میان می گذاریم.

ابتدا باید به این سوال بپردازیم که رپورتاژ آگهی چیست؟ با آشنایی کامل با مفهوم رپورتاژ آگهی، درک بهتر کاربرد آن و نحوه تولید آن مهم است. "رپورتاژ" در اصل در زبان فرانسوی به معنای "گزارش" است. گزارش تبلیغاتی گزارشی است که محصول، خدمات یا نام تجاری را به گونه ای توصیف می کند که اطلاعات مفید و کاربردی و البته مستنداتی را ارائه می دهد.

در واقع محتوای گزارش های تبلیغاتی شامل اطلاعاتی است که برای کاربران و مخاطبان مفید است. همه کاربران و مخاطبان سوالاتی در ذهن دارند و به دنبال پاسخ این سوالات در اینترنت هستند و اینجاست که رپورتاژ آگهی و تبلیغات وارد عمل می شود. گزارش خبری حاوی اطلاعات، نکات و حقایقی است که برای کاربران مفید است. در واقع گزارش های خبری با محتوای خود به خوبی به سوالات و نیازهای کاربران و بازدیدکنندگان پاسخ می دهند.

reportage

تفاوت بین رپورتاژ آگهی و پست وبلاگی سایتها

اما تفاوت رپورتاژ تبلیغاتی در وب سایت با مقاله عمومی در این است که یک رپورتاژ خبری برای اهداف تبلیغاتی ساخته می شود. یعنی گزارش‌های خبری اطلاعات و توصیه‌های عملی را برای مخاطبان خود به عنوان ارائه‌دهنده محصول یا خدمات خاص ارائه می کند. بنابراین وقتی خوانندگان به نقطه ای از متن شما می رسند، متن مقاله را به گونه ای ننویسید که علاقه ای به خواندن آن نداشته باشند. تمام قسمت های متن باید جالب و مفید باشد. هرگز از نوشتن کوتاه نترسید. به عبارت دیگر، یک گزارش تبلیغاتی از منظر تجاری ایجاد می شود و هدف آن ها این است که به طور موثر مخاطب را با خدمات و محصولات برند آشنا کرده و در نهایت آنها را به استفاده از آن محصول یا خدمات ترغیب کنند و در نهایت مخاطب به مصرف کننده تبدیل شود.

نگاهی به تاریخچه رپورتاژ آگهی

اگر چه مقاله بر توصیه و مشاهده گزارش های تبلیغات آنلاین تمرکز دارد اما رپورتاژ آگهی قدیمی تر است. یکی از اصلی ترین انواع گزارش های خبری که یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین انواع آن است، گزارش اخبار در تلویزیون است. این روش هنوز هم محبوب و موثر است. یکی دیگر از انواع قدیمی و کلاسیک گزارش های تبلیغاتی، گزارش های منتشر شده در روزنامه ها و مجلات است. در واقع اساس گزارش های خبری را می توان به نشریات و روزنامه ها نسبت داد.

روزنامه ها، مجلات و نشریات به دنبال افزایش درآمد خود بوده اند و بهترین راه برای دستیابی به این امر انتشار اخبار در طیف گسترده ای از محصولات و برندها است. مهمترین و پرطرفدارترین روش تبلیغات امروزه همان رپورتاژ آگهی است که به عنوان خرید بک لینک دائمی هم شناخته می شود. مقالات در پربازدیدترین و معتبرترین وب سایت ها و برای اهداف تبلیغاتی به همراه لینک وب سایتشان گنجانده شده است.

فایده رپورتاژ تبلیغاتی چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، گزارش خبری یک روش تبلیغاتی است که بسیار موثر است. تهیه و انتشار گزارش اطلاعاتی راهی برای سود بردن تولید کننده گزارش (مالک برند)، وب سایت ناشر و مخاطبانی است که آن را مطالعه می کنند. در ادامه، مزایا و ویژگی‌های گزارش‌های تبلیغاتی را برای هر یک از سه دسته ذکر شده، یعنی برندی که گزارش را ایجاد می‌کند، وب‌سایت ناشر و بازدیدکننده توضیح خواهیم داد.

هر شرکتی که گزارش های تبلیغاتی ایجاد و منتشر می کند، در یک سرمایه گذاری بلند مدت و سودآور سرمایه گذاری کرده است. در واقع ایجاد گزارش های خبری یک سرمایه گذاری واقعی در فرآیند برندسازی است. همه شرکت ها به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند یا محصولی را به آنها ارائه می دهند. بنابراین مهم است که کسب و کار توسط مشتریان و توده هایی از مخاطبان به رسمیت شناخته شود. قابلیت اطمینان صداقت و انصاف برای محصول مهم است. قابلیت اطمینان میزان کارایی و شایستگی در زمینه فعالیت است. اعتبار چیزی است که به عنوان یک برند در ذهن مردم و مخاطبان وجود دارد. البته، برندسازی تنها مزیت ایجاد یک گزارش تبلیغاتی نیست. اخبار از نظر سئو نیز بسیار موثر است. یکی از راه های افزایش کیفیت و ارزش سایت برای ربات های گوگل، خرید رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند و مخاطبان سایت شما را افزایش می دهد. همچنین فروش محصولات و خدمات یک برند موفق تر خواهد بود.

استفاده از تبلیغات محتوایی در وب سایت ناشر

پیام های تبلیغاتی سنتی در سایت های خبری و در بسیاری از وب سایت ها منتشر می شوند - با ارزش و اعتبار خوب. ارسال اطلاعات در یک سایت خبری از دو جهت به این سایت ها ارزش و مزیت می دهد: یکی سود مالی و دیگری محتوای پرهزینه.
اگر با رپورتاژ تبلیغات آشنایی دارید، احتمالاً می دانید که انتشار چنین گزارش هایی هزینه دارد. همانطور که گفته شد، سایت هایی که به عنوان مرجع برای انتشار گزارش استفاده می شوند، سایت های محبوب، شناخته شده و پربازدید هستند که بازدیدکنندگان زیادی از آنها بازدید می کنند. نرخ کلیک این سایت ها بسیار بالاست و به دلیل تعداد زیاد مخاطبین، هزینه زیادی را صرف انتشار محتوای تبلیغاتی برندهای دیگر دریافت می کنند.

امیدواریم با تاثیر رپورتاژ آگهی آشنایی کافی پیدا کرده باشید. اگر همچنان نیاز به آشنایی بیشتر یا دریافت مشاوره دارید کافیست به وب سایت نشونت به آدرس زیر مراجعه کنید.

وب سایت نشونت: https://neshoonet.ir

شماره های تماس با نشونت: 09114934623 - 01391012617

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان