ماهان شبکه ایرانیان

آنچه از انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners باید بدانید

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ (Cyberpunk ۲۰۷۷) توانست توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. اتفاقات این بازی در مکانی به نام شهر شب یا نایت سیتی (Night City) رخ می‌دهد و حالا استودیو تریگر (Studio Trigger) انیمه‌ای سریالی بر اساس این بازی و شهر داخل آن ساخته است که به نام سایبرپانک: اج‌رانرز (Cyberpunk: Edgerunners) شناخته می‌شود.

آنچه از انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners باید بدانید

بازی سایبرپانک 2077 (Cyberpunk 2077) توانست توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. اتفاقات این بازی در مکانی به نام شهر شب یا نایت سیتی (Night City) رخ می‌دهد و حالا استودیو تریگر (Studio Trigger) انیمه‌ای سریالی بر اساس این بازی و شهر داخل آن ساخته است که به نام سایبرپانک: اج‌رانرز (Cyberpunk: Edgerunners) شناخته می‌شود.

این انیمه سریالی با سبک نقاشی فریم به فریم و با دشواری بسیار زیادی ساخته شده است. از سوی دیگر،‌ داستان این انیمه بر اساس منابع برجسته موجود توسعه داده شده و مطمئنا دارای کاراکترهای قهرمان و شرور بسیار جذاب و جالب‌توجهی خواهد بود. علاوه بر این، اکشن جذاب و مهیج این انیمه می‌تواند طرفداران را راضی کند. انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» در سرویس آنلاین پخش خواهد شد و در ادامه به بررسی تمام آنچه که از آن باید بدانید، همچون داستان، صداپیشه‌ها و تاریخ پخش آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

داستان انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای انیمه «سایبرپانک: اج‌رانرز» بدین شرح است:

«یک بچه خیابانی سعی دارد در شهری آینده‌نگرانه زندگی خود را بگذراند که ساکنان آن شیفته تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته هستند و با استفاده از این تکنولوژی‌ها نیز روی بدن خود تغییراتی انجام می‌دهند تا توانایی‌های خود را افزایش بدهند. این بچه خیابانی که همه چیزش را از دست داده، تصمیم می‌گیرد تا به یک اج‌رانر تبدیل شود تا بتواند زنده بماند. اج‌رانرها، قانون‌شکن‌ها و مزدورهایی است که به نام سایبرپانک نیز شناخته می‌شوند.»

این خلاصه داستان منتشر شده، اطلاعات پایه را ارائه می‌کند و از جزییات ریز داستان چیزی نمی‌گوید. یکی از شخصیت‌های انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» لوسی نام دارد که شخصی درونگرا و کم حرف است و به دلایل نامشخصی او نیز یک اج‌رانر است. او جنگجویی برجسته است که گذشته‌ای مرموز دارد.

شخصیت اصلی داستان نیز دیوید نام دارد که در ابتدا فردی عادی است اما به کارهای مجرمانه روی می‌آورد و یک توانایی خاص دارد که به نام سندیوستان (Sandevistan) شناخته می‌شود. این توانایی با تزریق آدرنالین به ستون فقرات دیوید، به او سرعت فوق‌العاده‌ای می‎دهد که او را شبیه به ابرقهرمانی همچون فلش می‌کند. مطمئنا این توانایی او محدودیت‌هایی دارد اما در کل سبب شده تا او به مبارزی توانمند تبدیل شود.

با اینکه انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» قرار است صحنه‌های اکشن و مبارزه‌ای بسیار زیاد و جذابی را به نمایش در بیاورد اما مدیران اجرایی این اثر به دنبال آن هستند تا زندگی روزمره افرادی را به تصویر بکشند که از این تکنولوژی‌ها و اصلاحات روی بدن خود استفاده کرده‌اند.

صداپیشه‌های انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در مورد صداپیشه‌های انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانر» منتشر نشده است.

رده سنی انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

داستان خشن و سرشار از مبارزه سبب شده تا این انیمه سریالی دارای رده سنی TV-MA باشد و از همین رو می‌توان انتظار داشت که انیمه «سایبرپانک: اج‌رانرز» نگاهی بالغانه از بخشی دیگر از شهر شب را برای بینندگان به نمایش بگذارد.

فصل دوم انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

در حال حاضر هنوز اولین فصل از انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» پخش نشده است و از همین رو، هیچ خبری در مورد تمدید این اثر برای فصل دوم توسط سرویس آنلاین نتفلیکس منتشر نشده است. کمپانی CD Projekt Red اخیرا آپدیت‌هایی را برای بازی «سایبرپانک 2077» به همراه محتواهای بیشتری عرضه کرده است. در صورت موفقیت این انیمه سریالی، می‎‌توان به تمدید آن برای فصل دوم و شاید فصل‌های بعدی نیز امیدوار بود چراکه داستان و منابع بسیار گسترده و زیادی در اختیار سازندگان برای توسعه این انیمه سریالی وجود دارد.

تاریخ پخش انیمه سریالی Cyberpunk: Edgerunners

انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» اثری اوریجینال از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود که در ماه سپتامبر سال جاری میلادی (شهریور ماه 1401) روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد. اولین فصل از این انیمه سریالی شامل ده قسمت خواهد بود که به احتمال فراوان به صورت یکجا و در یک روز پخش می‌شود. در حال حاضر تاریخ پخش دقیق انیمه سریالی «سایبرپانک: اج‌رانرز» اعلام نشده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان