با بادام آرایش کنید!

بادام‌هایی که معمولاً می‌خوریم، از نوع بادام شیرین است. بادام تلخ برای طعم بخشی به غذا یا نوشیدنی‌ها و نیز غالباً جهت افزوده شدن به مواد آرایشی استفاده می‌گردد.

با بادام آرایش کنید!

بادام‌هایی که می‌خوریم، دقیقاً دانه‌هایی هستند که از میوه درخت بادام به‌دست می‌آیند. شکوفه‌های درخت بادام هر تابستان به گل‌های سفید یا صورتی تبدیل می‌شوند. بادام‌ها خود سفید رنگ‌اند، اما با پوسته‌ای نازک به رنگ قهوه‌ای روشن پوشیده شده‌اند و در یک پوسته سخت جای می‌گیرند.

بادام شیرین و بادام تلخ هر دو سرشار از ویتامین E، فیبر غذایی پروتئین و منیزیم هستند. بادام‌هایی که معمولاً می‌خوریم، از نوع بادام شیرین است. بادام تلخ برای طعم بخشی به غذا یا نوشیدنی‌ها و نیز غالباً جهت افزوده شدن به مواد آرایشی استفاده می‌گردد.

پژوهش‌ها نشان می‌دهد خوردن بادام به کاهش کلسترول کمک می‌کند؛ بنابراین خوردن تنقلات بادامی یک راه خوب برای تناسب اندام است. بادام همچنین به افزایش میزان انرژی بدن، نرم شدن پوست، کاهش اشتها و اصلاح الگوی خواب کمک می‌کند. محصولات مراقبت از پوست که حاوی بادام هستند، خصوصاً برای درمان پوست‌های خشک و حساس مناسبند.

اگر به مصرف خلال بادام در سالاد علاقه دارید، می‌توانید بادام را برای داشتن ماسک صورت خردتر کنید. تنها دو قاشق غذاخوری بادام خرد شده را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده به‌مدت 5 دقیقه روی صورت خود بمالید و سپس صورت را با آب سرد بشویید. پوست ویتامین‌ها و مواد مغذی بادام را جذب می‌کند و ضمن تقویت شدن، شاداب می‌شود. منتظر چه هستید؟ عجله کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر