معرفی فیلم The Black Phone

فیلم تلفن سیاه (The Black Phone) اثری ترسناک از کمپانی بلوم‌هاوس است که از جمله مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود. این فیلم قرار بود در سال ۲۰۲۱ میلادی اکران شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و حالا روی پرده سینماها اکران شده است.

معرفی فیلم The Black Phone

فیلم تلفن سیاه (The Black Phone) اثری ترسناک از کمپانی بلوم‌هاوس است که از جمله مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2022 میلادی به شمار می‌رود. این فیلم قرار بود در سال 2021 میلادی اکران شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا با تاخیر مواجه شد و حالا روی پرده سینماها اکران شده است.

ایثن هاک (Ethan Hawke) شاید برای نقش‌آفرینی در آثار ترسناک مشهور نباشد اما قدرت بازیگری او توانسته این اثر را در بین مخاطبان برجسته‌تر کند. او در این فیلم نقش شخصیت شرور و ماسک‌داری را به تصویر می‌کشد. این فیلم یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های چند سال اخیر او محسوب می‌شود. در ادامه به هر آنچه از فیلم «تلفن سیاه» باید بدانید، همچون داستان و بازیگران آن می‌پردازیم.

داستان فیلم The Black Phone

فیلم «تلفن سیاه» بر اساس داستانی کوتاه از نویسنده ژانر ترسناک جو هیل (Joe Hill) ساخته شده است. این فیلم داستان پسری 13 ساله به نام فینی شاو را دنبال می‌کند که ربوده شده و اکنون در زیرزمین قاتلی زیرک به نام گربر به دام افتاده است. این قاتل خود را به عنوان یک شعبده‌باز جا می‎‌زند و کودکان بومی را می‌رباید و آخرین قربانی او نیز پسری به نام فینی است.

در این زیرزمین که عایق صدا نیز است، فینی شاو تنها یک تشک بسیار کثیف و یک تلفن قطع‌شده را مشاهده می‌کند. احتمالا این تلفن که روی دیوار قرار دارد، روش بیمارگونه این قاتل برای اذیت و آزار قربانیانش است. با این حال، این تلفن زنگ می‌خورد و قربانی‌های قبلی این قاتل در پشت خط هستند. آن‌ها می‌خواهند جلوی این قاتل را بگیرند و به همین دلیل، فینی را راهنمایی می‌کنند تا از این زیرزمین بگریزد. در همین حین نیز خواهر فینی به نام گوئن رویاهایی از برادرش در اسارت مشاهده می‌کند و از این رویاها استفاده می‌کند تا به همراه پلیس موقعیت او را پیدا کنند و قبل از اینکه قاتل دست به کار شود، فینی را نجات بدهند.

بازیگران فیلم The Black Phone

ایثن هاک در فیلم «تلفن سیاه» نقش شخصیت قاتل را بازی می‌کند. این قاتل به پوشیدن ماسک‌های وحشتناک و تمسخر قربانیان خود با بازی‌های فکری علاقه‌مند است. ایثن هاک معمولا نقش شخصیت‌های شرور و خوفناک را بازی نمی‌کند اما اسکات دریکسون (Scott Derrickson)، کارگردان فیلم توانسته او را قانع کند. احتمالا همین صحبت‌ها نیز باعث شده بود تا ایثن هاک نقش شخصیت شرور سریال مون نایت (Moon Knight) کمپانی مارول و دیزنی را قبول کند. این فیلم، چهارمین نقش‌آفرینی هاک در ژانر ترسناک به شمار می‌رود.

نقش فینی را میسون تامس (Mason Thames) بازی می‌کند که بیشتر برای نقش‌آفرینی در سریال برای تمام بشریت (For All Mankind) سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس شناخته می‌شود. جیمز رانسون (James Ransone) نیز نقش شخصیتی به نام مکس را ایفا می‌کند. او سابقه نقش‌آفرینی در فیلم آن 2 (IT: Chapter Two) را در کارنامه دارد.

جرمی دیویس (Jeremy Davies) نیز نقش پدر فینی و گوئن را به تصویر می‌کشد. نقش خواهر فینی به نام گوئن را نیز مدلین مک‌گراو (Madeleine McGraw) بازی می‌کند که یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم محسوب می‌شود. او برای صداپیشگی انیمیشن‌هایی همچون داستان اسباب بازی 4 (Toy Story 4)، ماشین‌ها 3 (Cars 3) و میشل‌ها در برابر ماشین‌ها (The Mitchells vs. The Machines) شناخته می‌شود.

تاریخ اکران فیلم The Black Phone

فیلم «تلفن سیاه» در تاریخ 24 ژوئن سال 2022 میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست تحسین منتقدان را برانگیزد. این فیلم نمرات بسیار خوبی از منتقدان در وب سایت راتن تومیتوز کسب کرد و فروش قابل قبولی نیز در گیشه داشت. نسخه دیجیتالی این فیلم منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر