آنچه از فیلم John Wick ۴ باید بدانید

کیانو ریوز (Keanu Reeves) با فیلم جان ویک (John Wick) در سال ۲۰۱۴ میلادی به ژانر اکشن بازگشت و توانست به سرعت توجه علاقه‌مندان به این ژانر را به خود جلب کند. هیچ کس در ابتدا فکر نمی‌کرد که این فیلم بتواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند و به یک فرنچایز بزرگ تبدیل شود.

آنچه از فیلم John Wick 4 باید بدانید

کیانو ریوز (Keanu Reeves) با فیلم جان ویک (John Wick) در سال 2014 میلادی به ژانر اکشن بازگشت و توانست به سرعت توجه علاقه‌مندان به این ژانر را به خود جلب کند. هیچ کس در ابتدا فکر نمی‌کرد که این فیلم بتواند به چنین موفقیتی دست پیدا کند و به یک فرنچایز بزرگ تبدیل شود.

چند روز پس از اکران فیلم جان ویک 3 – پارابلوم (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) روی پرده سینماها، کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) از این مجموعه نیز ساخته خواهد شد و کیانو ریوز بار دیگر نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. علاوه بر آن، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) نیز همانند فیلم قبلی سکان کارگردانی را در دست دارد. در ادامه هر آنچه از فیلم «جان ویک 4» باید بدانید، شامل تاریخ اکران،‌ داستان و بازیگران آن قرار دارد. همراه با ما باشید.

بازیگران فیلم John Wick 4

همانند سه فیلم قبلی، کیانو ریوز بار دیگر در این فیلم نقش اصلی را بازی خواهد کرد. ایان مک‌شین (Ian McShane) نیز که یکی از بازیگران برجسته فیلم‌های قبلی بود، در این فیلم جدید نیز حضور دارد. لنس ردیک (Lance Reddick) و لارنس فیشبرن (Laurence Fishburne) نیز بازیگران فیلم‌های قبلی هستند که حضورشان در فیلم «جان ویک 4» تایید شده است.

جدا از بازیگران برجسته فیلم‌های قبلی که در فیلم «جان ویک 4» نیز حضور دارند، این فیلم دارای بازیگران برجسته و بزرگی نیز خواهد بود. دانی ین (Donnie Yen)، اسکات ادکینز (Scott Adkins) و مارک زارور (Mark Zaror) از جمله ستاره‌های ژانر اکشن به شمار می‌روند که قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کنند.

بازیگر فیلم آن (It) یعنی بیل اسکارشگورد (Bill Skarsgard)، بازیگر برجسته ژاپنی هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، شمیر اندرسون (Shamier Anderson)، خواننده انگلیسی ژاپنی رینا ساوایاما (Rina Sawayama) و کلنسی براون (Clancy Brown) از جمله دیگر بازیگران فیلم «جان ویک 4» هستند.

داستان فیلم John Wick 4

در حال حاضر خلاصه داستانی رسمی برای فیلم «جان ویک 4» منتشر نشده است اما اطلاعات و پیش‌بینی‌های بسیار زیادی در مورد آن وجود دارد. در پایان فیلم سوم ، جان به طور کامل از سازمان آدمکش‌ها که به نام های‌تیبل شناخته می‌شود، جدا شد و پایانی مهیج و بزرگ را برای داستان رقم زد. این در حالی است که همه فکر می‌کنند جان ویک مرده است اما او به شدت زخمی شده و تحت مراقبت باوری کینگ قرار دارد. فیلم چهارم قرار است ادامه این داستان را به تصویر بکشد. حالا جان ویک خود را آماده می‌کند تا بتواند از های‌تیبل انتقام بگیرد.

همانطور که می‌توان انتظار داشت و بازیگران فیلم «جان ویک 4» نیز در مورد آن توضیحاتی ارائه داده‌اند، این فیلم جدید قرار است بیشتر در این جهان عمیق شود و بخش‌های جذاب و جالب‌توجه دیگری از این دنیای خلافکارانه و آدمکش‌ها را برای بیننده‌ها به تصویر بکشد.

فیلمبرداری فیلم John Wick 4

فیلمبرداری فیلم «جان ویک 4» در ماه ژوئن سال 2021 میلادی شروع شده و این موضوع به صورت رسمی اعلام شده بود. تولید و فیلمبرداری این اثر برخلاف فیلم قبلی عمدتا خارج از نیویورک بوده است و بخش‌های زیادی از فیلم در برلین و پاریس فیلمبرداری شده‌اند. فیلمبرداری بخش‌های دیگر نیز در ژاپن و نیویورک انجام شدند. در ابتدا کمپانی لاینزگیت قصد داشته که فیلمبرداری فیلم «جان ویک 5» را نیز بلافاصله پس از فیلمبرداری این فیلم انجام بدهد اما به دلیل گسترش ویروس کرونا و مشکلات ناشی از آن،‌ این برنامه عملی نشده است. فیلمبرداری فیلم «جان ویک 4» در ماه نوامبر سال 2021 به پایان رسیده بود.

تاریخ اکران فیلم John Wick 4

فیلم «جان ویک 4» در ابتدا قرار بود در تاریخ 21 ماه مه سال 2021 میلادی روی پرده سینماها اکران شود اما به دلیل گسترش ویروس کرونا و همچنین مشغول بودن کیانو ریوز برای فیلمبرداری فیلم رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix: Resurrections) اکران این فیلم به 27 ماه مه سال 2022 میلادی موکول شده بود. اما این تاریخ اکران نیز پابرجا باقی ماند. در حال حاضر، فیلم «جان ویک 4» برای اکران در تاریخ 24 مارس سال 2023 میلادی (جمعه 4 فروردین 1402) برنامه‌ریزی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان