با قابلیت‌های برتر گلکسی S۲۲ Ultra سامسونگ آشنا شوید

اوایل سال جاری میلادی همزمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یکی از خاص‌ترین گوشی‌های سری گلکسی S به دنیای فناوری پا گذاشت. گلکسی S۲۲ Ultra با نمایشگری بزرگ و گسترده، قلم S Pen و دوربین حرفه‌ای، ترکیبی از قدرت بی‌نظیر گوشی‌های سری نوت و فناوری‌های پیشرفته سری S را ارائه داد تا به عنوان یکی از مدل‌های متمایز سامسونگ شناخته شود.

با قابلیت‌های برتر گلکسی S22 Ultra سامسونگ آشنا شوید

ترکیب قدرت سری نوت و عملکرد پیشرفته سری S در یک دستگاه

اوایل سال جاری میلادی همزمان با معرفی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، یکی از خاص‌ترین گوشی‌های سری گلکسی S به دنیای فناوری پا گذاشت. گلکسی S22 Ultra با نمایشگری بزرگ و گسترده، قلم S Pen و دوربین حرفه‌ای، ترکیبی از قدرت بی‌نظیر گوشی‌های سری نوت و فناوری‌های پیشرفته سری S را ارائه داد تا به عنوان یکی از مدل‌های متمایز سامسونگ شناخته شود.

در ادامه چهار قابلیت برتر این گوشی هوشمند خاص سامسونگ را مرور کرد‌‌ه‌ایم.

دوربینی حرفه‌ای برای همه

گلکسی S22 Ultra با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 و 10 برابری به همراه یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی ساخته شده است.

دوربین این گوشی پرچمدار با یک سنسور پیکسل 2.4 میکرومتری طراحی شده که بزرگترین سنسور پیکسل سامسونگ به شمار می‌رود. این سنسور به لنزهای دوربین این توانایی را می‌دهد که نور و اطلاعات بیشتری را دریافت کرده تا نور و جزئیات ویدئوها را بهینه‌سازی کند.

دوربین گلکسی S22 Ultra از یک فرآیند بهینه‌سازی پیشرفته به نام Night Solution بهره می‌برد که در سه حالت پرتره، زوم 3 برابری اپتیکال و گرفتن عکس‌های سلفی در دسترس است تا تصاویری با کیفیت و وضوحی چشم‌نواز در حافظه گوشی ذخیره شود. در این قابلیت با استفاده الگوریتم‌های هوش مصنوعی از میان فریم‌های گرفته شده برترین‌ عکس‌ها انتخاب می‌شود تا در نهایت تصویری با وضوح و نوری عالی به ثبت برسد.

علاوه بر این، لنزهای پیشرفته فوق شفاف (Super Clear Glass) گلکسی S22 Ultra به شما کمک می‌کند حتی در شب هم بتوانید ویدئویی بدون لرزش و کاملا شفاف در شب بگیرید. ضمن اینکه به کمک قاب‌بندی خودکار ویدئو می‌توانید تصاویری شفاف و واضح را از همه سوژه‌‌های مورد نظر خود ثبت کنید.

قلم کاربردی S

گلکسی S22 Ultra اولین گوشی سری S است که S Pen در آن تعبیه شده است. این قلم منحصربه‌فرد و کارآمد سامسونگ پیش از این کاربران سری نوت را از قابلیت‌های خود بهره‌مند می‌کرد. به کمک S Pen انجام بسیاری از کارها در گوشی‌های هوشمند مثل طراحی، یادداشت‌برداری، ویرایش اسناد و فایل‌ها راحت‌ و ساده‌تر از همیشه شده است. S Pen فقط یک ابزار ساده برای نوشتن نیست. این قلم دارای بلوتوث است و می‌تواند به عنوان یک ابزار کنترل از راه دور برای پیشبرد اسلایدها، گرفتن عکس و بررسی رسانه‌ها عمل کند. مانند سری نوت، گلکسی S22 اولترا نیز شامل Samsung Notes، Smart Select، Translate و موارد دیگر است که همه آنها فقط با یک ضربه در منوی Air Command وجود دارند. اگر از قبل S Pen را می‌شناسید و دوست دارید، باید بدانید که در جدیدترین نسخه این ابزار می‌توانید کارها را بسیار نرم‌تر و همچنین با تاخیر کمتری از قبل تجربه کنید. قلمی که در گوشی گلکسی S22 Ultra ارائه شده نسبت به قلم‌های سری نوت ارتقاء و بهبود یافته است. به طور مثال نرخ تاخیر این قلم‌ها نسبت به گلکسی نوت 20 دارای 3 برابر سرعت بیشتر است. درواقع می‌توان گفت که نوشتن با این قلم بر روی گوشی تلفن همراه‌تان با سرعت نوشتن با خودکار بر روی کاغذ تفاوت چندانی ندارد.

حفظ اطلاعات در دژ مستحکم Knox

گلکسی S22 Ultra توسط پلتفرم امنیتی قدرتمند Knox Vault سامسونگ محافظت می‌شود. Knox Vault پلتفرم یا سخت‌‌افزار امنیتی یکپارچه و منسجمی است که با ترکیب پردازنده امن جدید و حافظه امن جدا شده، از داده‌های محرمانه به طور مستقل و ایمن نگهداری و محافظت می‌کند. اطلاعات محرمانه کاربران شامل رمزهای عبور، داده‌های بیومتریک، کارت‌های اعتباری، گواهینامه‌های دیجیتال، کلیدهای خصوصی و… از طریق پروتکل ویژه Knox Vault به حافظه امن و جدا شده انتقال داده می‌شود و به شکل رمزگذاری شده ذخیره و محافظت می‌شوند.

طراحی مستقل سخت‌افزار Knox Vault از آن پلتفرمی ساخته که در برابر حملات سایبری و هک، غیرقابل نفوذ و کاملا امن باشد. با این وجود در زمان‌هایی مثل سرقت گوشی ممکن است اطلاعات حساس و محرمانه به دست افراد دیگری بیفتد. Knox Vault برای چنین زمان‌هایی مثل یک دژ مستحکم در برابر عوامل خارجی عمل می‌کند. این سخت‌افزار از یک محافظ فیزیکی بهره می‌برد که قادر است تغییرات مشکوک دما یا ولتاژ را شناسایی کند و هر گونه نفوذ و حمله خارجی را ناکام می‌گذارد. براین اساس حتی هکرهایی که گوشی‌ را به طور فیزیکی هم در اختیار دارند نمی‌توانند به اطلاعات ذخیره شده دسترسی پیدا کنند.

شارژ فوق سریع

گلکسی S22 Ultra یکی از نخستین گوشی‌های سری S است که به آخرین پردازنده 4 نانومتری مجهز شده تا قدرت پردازش پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی سامسونگ را به کاربران خود ارائه دهد. باتری گلکسی S22 Ultra نیز با یک بار شارژ کامل، بیش از یک روز کامل قابل استفاده است. این گوشی‌هوشمند همچنین از شارژ فوق سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند. سرعت این شارژر به شکلی است که تنها پس از 10 دقیقه، می‌توانید ویدئویی 50 دقیقه‌ای را ضبط کنید.

مجموع این قابلیت‌ها و همراهی پیشرفته‌ترین فناوری‌های سامسونگ موجب شده تا گلکسی S22 Ultra خود را به عنوان استاندارد جدید گوشی‌های هوشمند معرفی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان