ماهان شبکه ایرانیان

با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان؛

دو عنوان کتاب تولیدی حوزه هنری استان کردستان رونمایی شد

سنندج - طی مراسمی و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان دو عنوان کتاب تولیدی حوزه هنری اتقلاب اسلامی استان در سنندج رونمایی شد.

دو عنوان کتاب تولیدی حوزه هنری استان کردستان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه و در جریان برگزاری سیزدهمین محفل ادبی حدیث باب عشق با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان دو کتاب جدید تولیدی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان رونمایی شد.

در این مراسم از مجموعه شعر یه تسبیح له دلداری من به قلم شاعر آئینی محمد رحیمی رضوان که از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان منتشر شده است، رونمایی شد.

در ادامه این مراسم همچنین کتاب محبت پنهان که شامل خاطرات آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس محمد تقی کریمی و مرتبط با ادبیات پایداری است، هم رونمایی شد.

امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در این مراسم با اشاره به حمایت های صورت گرفته از حوزه شعر و ادبیات، بیان کرد: حوزه هنری استان کردستان در کنار سایر فعالیت های خود توجهی ویژه به حوزه شعر و داستان دارد.

وی گفت: چاپ کتاب به ویژه در حوره شعر همواره یکی از اولویت های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان است و طی چند سال اخیر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

در این مراسم جمعی از شاعران و هنرمندان کردستانی حضور دارند و قرار است که اشعار خود را در حوزه های مختلف به ویژه اشعار آئینی را قرائت می کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان