حبیب الله صادقی درگذشت + علت فوت و جزئیات مراسم خاکسپاری

حبیب‌الله صادقی، هنرمند پیشکسوت در عرصه هنرهای تجسمی صبح چهارشنبه (پنجم مرداد ماه) دار فانی را وداع گفت

حبیب الله صادقی درگذشت + علت فوت و جزئیات مراسم خاکسپاری
ایسنا : دختر این هنرمند در گفت‌وگویی با ایسنا با تأیید خبر فوت این هنرمند گفت:

«پدرم صبح امروز به دلیل ایست قلبی از دنیا رفتند و از قبل هم ناراحتی قلبی داشتند. به دلیل ناراحتی قلبی باید به بیمارستان می‌رفتند و عمل جراحی انجام می‌دادند و در عین حال به بیماری دیابت نیز مبتلا بودند.»

حبیب الله صادقی هنرمند عرصه هنرهای تجسمی بود که از سن هشت سالگی کار نقاشی را آغاز کرده بود. این هنرمند که در حوزه‌های کاریکاتور و گرافیک نیز فعال بود، صبح امروز، پنجم مرداد ماه به دلیل عارضه‌ی قلبی دار فانی را وداع گفت.

حبیب‌الله صادقی در سال 1336 در خانواده‌ای سنتی در محله تهران نو چشم به جهان گشود. از همان سال‌های کودکی در محل کار پدر با نام روزنامه اطلاعات آشنا شد، همانجایی که سال‌ها بعد او و یکی از برادرانش به عنوان روزنامه‌نگار در بخش تحریریه مشغول به کار شدند.


وی نخستین بار نقاشی را در 8 سالگی شروع کرد و از همان دوران جرقه‌های علاقهٔ وافرش به نقاشی برای همگان روشن شد. در کنار نقاشی عطش و نیاز او به ادبیات نیز اوج گرفت.

پورتال سیمرغ درگذشت این هنرمند را به خانواده ایشان و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

جزییات مراسم خاکسپاری حبیب‌الله صادقی اعلام شد

 مراسم تشییع زنده‌یاد، حبیب الله صادقی روز شنبه ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از ابتدای خیابان مظفر (روبه روی در موسسه صبای فرهنگستان هنر) تا موزه فلسطین تشییع و سپس در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان