آشنایی با منطقه دبی مارینا

در سفر به دبی و برای لذت بردن از آرامش و زیبایی‌های کنار ساحل، تفریحات سرشار از هیجان، فروشگاه‌های مجلل و هتل‌های شیک می‌توانید به دبی مارینا (Dubai Marina) بروید

آشنایی با منطقه دبی مارینا

در سفر به دبی و برای لذت بردن از آرامش و زیبایی‌های کنار ساحل، تفریحات سرشار از هیجان، فروشگاه‌های مجلل و هتل‌های شیک می‌توانید به دبی مارینا (Dubai Marina) بروید. این منطقه برجسته و جذاب در فاصله 30 دقیقه رانندگی از جنوب فرودگاه بین‌المللی دبی (Dubai International Airport) قرار دارد که شروعی ایدئال برای گردش و سفر به امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

«دبی مارینا» در نزدیکی فروشگاه امارات (Mall of the Emirates)، دبی مال (Dubai Mall) و همچنین برج خلیفه (Burj Khalifa) قرار دارد و با استفاده از مترو می‌توان به هر کدام از آن‌ها به سادگی دسترسی داشت. با استفاده از تاکسی نیز می‌توان به راحتی از «دبی مارینا» به برج العرب (Burj Al Arab) و پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi Waterpark) رفت و از دیدنی‌های آنجا لذت برد.

این منطقه جذاب و خارق‌العاده در انتهای جنوبی شهر دبی قرار گرفته است و از همین رو می‌توان در سفری یک روزه به سمت ابوظبی حرکت کرد. این سفر حدود یک ساعت بیشتر طول نمی‌کشد و می‌توانید در حین سفر نیز از زیبایی‌های بخش‌های دیگر امارات لذت ببرید. در ادامه همراه با ما باشید.

رستوران‌های دبی مارینا

رستوران‌های بسیار زیادی در «دبی مارینا» وجود دارند و اگر خواسته باشید گزینه‌های خود را کاهش بدهید و همه آن‌ها را بررسی کنید، زمان زیادی از شما می‌گیرد. با این حال، در سفر خود به دبی حتما شکم‌گردی خود را از ساختمان پیر 7 (Pier 7) شروع کنید. این ساختمان شیک و استوانه‌ای شکل بر روی آب قرار گرفته و هفت رستوران مختلف دارد. هر کدام از این رستوران‌ها نیز فضای داخلی بسیار شیک و نمایی خیره‌کننده نسبت به «دبی مارینا» دارند.

در این ساختمان، رستوران آسیا آسیا (Asia Asia) برای سوشی و پیراشکی، رستوران عبدالوهاب (Abd el Wahab) برای غذاهای مدرن لبنانی، رستوران کارگو (Cargo) برای خوارکی‌های خوشمزه آسیایی، رستوران د سین (The Scene) برای غذاهای بریتانیایی، رستوران ماما زونیا (Mama Zonia) برای خوارکی‌های آمازونی، رستوران فوم (Fumé) برای غذاهای متنوع بین‌المللی و رستوران آتلیر ام (Atelier M) برای غذاهای فرانسوی خود شناخته می‌شوند.

از جمله دیگر رستوران‌های «دبی مارینا» نیز می‌توان به رستوران بیسترو دس آرتز (Bistro Des Arts) اشاره کرد که به سبک پاریسی است و بسیار کلاسیک و شیک به نظر می‌رسد. تراس کنار آب آن نیز در طی تابستان دارای تهویه مناسب و خنک است و از همین رو می‌توانید در فضای باز از خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ لذت ببرید و نگران هوای گرم دبی نباشید.

در آنسوی «دبی مارینا» و در هتل مجلل اینترکانتیننتال (The Intercontinental) نیز رستوران WeBrunch قرار دارد که بسیار شیک است و خوارکی‌های بسیار متنوع بین‌المللی را برای مهمانان خود سرو می‌کند. از جمله دیگر رستوران‌های منطقه «دبی مارینا» نیز می‌توان به ریکسوس پریمیوم دبی (Rixos Premium Dubai)، مایتی کوئین (Mighty Quinn)، کافه باتل (Café Bateel)، آمواج روتانا (Amwaj Rotana) و پیور اسکای لانژ (Pure Sky Lounge) اشاره کرد.

تفریحات دبی مارینا

سریع‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه برای شناخت منطقه «دبی مارینا»، تماشای مناظر مختلف آن از آسمان است. با اسکای‌دایو دبی (Skydive Dubai) می‌توانید از بالا شاهد «دبی مارینا»، ساحل و پالم جمیره (Palm Jumeirah) باشید. ایکس‌لاین (XLine) نیز طولانی‌ترین زیپ‌لاین شهری جهان به شمار می‌رود که با استفاده از آن می‌توانید از تفرجگاه ساحلی جمیره به فروشگاه دبی مارینا بروید. سرعت این زیپ‌لاین به بیش از 50 مایل بر سرعت می‌رسد.

در فروشگاه دبی مارینا بیش از 100 فروشگاه مد و لباس وجود دارند که می‌توانید خریدهای خود را در آنجا انجام بدهید. تماشای فیلم در Reel Cinemas نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد. در خارج از فروشگاه نیز قایق‌های چوبی و کشتی‌های لوکسی وجود دارند که به هنگام غروب آفتاب در اطراف «دبی مارینا» گردش می‌کنند. سوار شدن در این کشتی‌ها و گردش در آب‌های خلیج فارس می‎‌تواند بسیار سرگرم‌کننده و دلنشین باشد.

اقامت در دبی مارینا

هتل فوق مدرن ریکسوس پریمیوم دبی، تفرجگاه ساحلی لی رویال مریدین (Le Royal Meridien Beach Resort & Spa) با ساحل خصوصی، باغ‌های سرسبز و استخری شگفت‌انگیز و همچنین هتل ظرفیت و شیک ریتز کالتون (The Ritz-Carlton) از جمله هتل‌های کنار ساحل در «دبی مارینا» هستند که می‌توانند اقامتی بسیار لوکس و دلنشین را برای شما رقم بزنند. در فاصله‌ای از ساحل نیز هتل آدرس دبی مارینا (Address Dubai Marina) قرار دارد که با اتاق‌های بسیار شیک و استخر اینفینیتی مشرف به مارینا، اقامتی خاطره‌انگیز را برای مهمانان خود فراهم می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان