۸نکته که قبل از خرید انگشتر نقره باید بدانید

تهیه زیورآلات نقره از فروشگاه معتبر آنلاین و حضوری همراه با دریافت فاکتور معتبر یکی از مطمئن ترین راه برای خرید است که حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

اکثر مردان احتمالاً در زندگی خود فقط یک انگشتر می پوشند و آن همان حلقه عروسی است اما افراد دیگری که علاقه زیادی به استفاده از انگشتر های مختلف دارند.  هنگام خرید انگشتر باید توجه زیادی به جنس و طرح های انگشتر داشته باشند. اما مسئله اصلی این است که بهترین انگشتر های دنیا چه ویژگی هایی دارند.

1.نقره استرلینگ چیست

قبل از سرمایه گذاری پول خود در هر جواهری مطمئن شوید که  محصول شما  از  نقره استرلینگ با  92.5% نقره خالص و 7.5% آلیاژ فلز تشکیل شده است. آلیاژ فلزی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد مس است و به فلز نرم طبیعی نقره استحکام می بخشد. این باعث می شود انگشتر شما بادوام باشد در حالی که همچنان درخشش درخشان را روی سطح حفظ می کند.

انگشتر نقره

 2.انگشتر نقره عیار چه ویژگی هایی دارد؟

سوال خوبی است زیرا پاسخ ب این سئوال به شما کمک می کند که  کیفیت جواهراتی را که خریداری می کنید بسنجید. زیورآلات نقره بادوام هستند و می توانند تا آخر عمر باقی بمانند. همچنین به طرز غیر باور نکردنی مقاوم زیبا هستند و به همین دلیل امروزه  با بالا رفتن قیمت طلا محبوبیت بسیار زیادی را پیدا کرده اند. انگشتر های نقره نیز ضد حساسیت است و باعث تحریک پوست نمی شود. این جواهرات امکان سفارشی سازی آسان را فراهم می کند و شما می توانید انگشتری را در هر سبک مد روز خرید کنید. به همین دلیل خرید انگشتر نقره با کیفیت و عالی از سیلور تی تی را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید انگشتر نقره

3. چه نوع سایزی از انگشتر نقره برای دستان شما مناسب است؟

این به اندازه انگشتان شما بستگی دارد. بهترین انگشتر نقره نباید بر انگشتان شما غلبه کند( باعث آسیب به انگشت شما نشود) ، به خصوص اگر انگشت باریک و زیبایی دارید. همچنین نباید خیلی کوچک باشد زیرا باعث آسیب به بند انگشت شم می شود. مطمئن شوید که نسبت مناسب حلقه خود را به دست آورده اید. اکنون که قصد دارید به طور مرتب انگشتر نقره عیار خود را بپوشید، باید یک اندازه مناسب پیدا کنید. یک حلقه خیلی تنگ یا خیلی گشاد انتخاب نکنید.

4.آیا در آینده می توان اندازه انگشتر نقره را تغییر داد؟

انگشت شما ممکن است بزرگتر یا کوچکتر شود و انگشتر زیبای شما ممکن است نیاز به تغییر اندازه داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که از جواهرساز تأیید کرده باشد که در صورت نیاز می توانید اندازه انگشتر خود را تغییر دهید.

5. آیا لبه های تیز / قسمت های نوک تیز روی حلقه وجود دارد؟

یک انگشتر نقره عیار با قسمت های نوک تیز و لبه های تیز ممکن است بسیار زیبا به نظر برسد اما پوشیدن آن راحت نیست. قبل از خرید ابتدا حلقه را با پوشیدن آن تست کنید و بررسی کنید که چقدر راحت است.

انگشتر نقره مردانه

6.تنظیمات حلقه نقره عیار خود را در نظر بگیرید

اطلاعات مختلفی برای حلقه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. برخی از این موارد عبارتند از: رکاب انگشتر نقره ، سنگ های قیمتی ، نگین های موجود و در نهایت طرح به کار رفته روی انگشتر نقره مشخص می کند که کیفیت آن چگونه است برای مثال طرح های مانند: عقاب ، شیر ، گرگ بسیار زیبا و خاص هستند.

7.تمیز کردن یا نگهداری از انگشتر نقره چگونه است؟

هنگام انتخاب ست یا مدل انگشتر نقره در کنار بالا بودن عیار آن  در نظر داشته باشید که تمیز کردن تمام قسمت های انگشتر برای حفظ آن انگشتر چقدر مهم و حیاتی است پس  مطمئن شوید که حلقه ای را انتخاب کرده اید که به شما امکان می دهد هنگام تمیز کردن حلقه خود به تمام گوشه ها و شکاف ها برسید. برای همین روش های ساده تمیز کردن انگشتر نقره عبارتند از :

استفاده از یک شیشه پاک کن و دستمال:

برای این کار شیشه پاک را روی دستمال اسپری کرده و بعد از آن را روی انگشتر صیلق دهید تا قسمتی که سیاه شده یا رنگ آن تغییر پیدا کرده است تمیز و زیبا شود. این کار بسیار آسان و راحت خواهد بود و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

8. دریافت فاکتور معتبر از فروشنده

هنگام خرید زیورآلات نقره مطمئن شوید که از فروشنده حتما فاکتور معتبر همراه با وزن دقیق به شما ارائه دهد. یک طرح خدمات برای حفظ انگشتر شما مفید خواهد بود و سیاست بازگشت مطلوب نیز به شما آرامش می دهد در صورتی که قطعه ای را که آنلاین سفارش می دهید با اطمینان کامل دریافت خواهید کرد.

 جمع بندی

حتما هنگام خرید انگشتر نقره دقت لازم و کافی را داشته باشید و به نکات ذکرشده حتما دقت کنید تا خرید خوب و رضایت بخشی را داشته باشید البته تهیه زیورآلات نقره از فروشگاه معتبر آنلاین و حضوری همراه با دریافت فاکتور معتبر یکی از مطمئن ترین راه برای خرید است که حتما به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان