ماهان شبکه ایرانیان

بهترین انیمه‌های ترسناک تاریخ

در دنیای انیمه، آثار بسیار خوب و جذابی در ژانر ترسناک ساخته شده‌اند که یکی از آن‌ها انیمه سریالی کسلوانیا (Castlevania) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است

بهترین انیمه‌های ترسناک تاریخ

در دنیای انیمه، آثار بسیار خوب و جذابی در ژانر ترسناک ساخته شده‌اند که یکی از آن‌ها انیمه سریالی کسلوانیا (Castlevania) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است. خبر خوش برای طرفداران این انیمه آن است که نتفلیکس قرار است نسخه‎‌ای فرعی بر اساس آن تحت عنوان Castlevania: Nocturne بسازد. تا زمانی که این انیمه سریالی جدید ساخته و پخش شود،‌ می‌توان به سراغ آثار برجسته دیگر رفت.

انیمه‌ها در ژانر ترسناک علاوه بر داشتن صحنه‌های ترسناک، سرشار از داستان‌های عامیانه و سکانس‌های اکشن و خونین است که گاهی اوقات ممکن است چندان ترسناک نباشند بلکه حس مورمورکننده‌ای در خود داشته باشند. در ادامه به معرفی بهترین انیمه‎‌های ترسناک تاریخ بر اساس رتبه‌بندی وب سایت رنکر می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

10. انیمه دیگری

 Another (2012)

Another (2012)

انیمه دیگری (Another) محصول سال 2012 میلادی داستان مرگ دانش‌آموزی را روایت می‎‌کند که 26 سال قبل در یک مدرسه کشته شده و حالا باعث وحشت دانش‌آموزان این مدرسه می‌شود. با وجود هشدارهای متعدد، یکی از دانش‌آموزان تصمیم می‌گیرد تا با این دانش‌آموز مرده دوست شود و همین باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود و دانش‌آموزان دیگر و معلم‌ها به روش‌های خونین شروع به مردن می‌کنند.

9. انیمه زمانی که آن‌ها گریه می‌کنند

When They Cry (2006)

When They Cry (2006)

انیمه زمانی که آن‌ها گریه می‌کنند (When They Cry) محصول سال 2006 میلادی داستان گروهی از دوستان را روایت می‌کند که در روستایی رعیتی زندگی می‌کنند و برای چهار سال گذشته در طی فستیوال برداشت پنبه نیز همیشه مرگ‌های مرموزی رخ می‌داده است. و هر بار نیز یک شخص بدون هیچ گونه ردی ناپدید می‌شود و دیگری نیز به طور وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد. این انیمه ترکیبی عالی از وحشت و رازآلودن بودن را در خود جای داده است که بیننده را درگیر و سرگرم می‌کند.

8. انیمه ترانه پریان

Elfen Lied (2004)

Elfen Lied (2004)

انیمه ترانه پریان (Elfen Lied) محصول سال 2004 میلادی است که بدون شک یکی از بهترین انیمه‌های ترسناک تولید شده به شمار می‌رود. این انیمه فراتر از صحنه‌های خونین رفته و پر از صحنه‎های مخوف و دلهره‌آور است. این انیمه بر محوریت ویروسی است که به نام ویروس وکتور یا ویروس دایکلونیوس شناخته می‌شود. کسانی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، برای آزمایشات و تحقیق روی ویروس برده می‌شوند. با این حال، این کار به صورت انسانی صورت نمی‌گیرد و آن‌ها با مبتلایان به شیوه‌های بسیار بدی برخورد می‌کنند.

7. انیمه مهمانی جنازه‌ها

Corpse Party (2013)

Corpse Party (2013)

انیمه مهمانی جنازه‌ها (Corpse Party) محصول سال 2013 میلادی است. در این انیمه، دانش‌آموزان قرار است یک فستیوال را جشن بگیرند و خوشی کنند و لذت ببرند. با این حال، آن‌ها خود را در وضعیت بسیار بدی پیدا می‌کنند. آن‌ها به جای جشن گرفتن در مدرسه، وارد بعدی جدید و خوفناک پر از ارواح می‌شوند و حالا تجربه‌های بسیار خوفناکی در انتظار آن‌ها است. قبل از تبدیل شدن این داستان به یک انیمه، بازی‌ای بر اساس آن نیز تولید شده بود.

6. انیمه شیکی

Shiki (2010)

Shiki (2010)

برخی از انیمه‌های ترسناک لزوما دارای ترس و وحشت نیستند بلکه یک عامل مورمورکننده و وجود عناصر فراطبیعی باعث شده تا به آثاری برجسته تبدیل شوند. انیمه شیکی (Shiki) محصول سال 2010 میلادی نیز از همین دسته است. این انیمه علاوه بر داشتن داستان‌سرایی مستحکم، به خوبی توانسته خون‌آشام‌ها را به نمایش در بیاورد. پس از رخ دادن مرگ‌هایی بعد از ورود خانواده‌ای جدید به شهر، دکتر بیمارستان متوجه می‌شود این مرگ‌ها با این خانواده جدید مرتبط است و آن‌ها در حقیقت خون‌آشام‌هایی هستند که در حال کشتن انسان‌های اطراف خود هستند.

5. انیمه توکیو غول

Tokyo Ghoul (2014)

Tokyo Ghoul (2014)

انیمه توکیو غول (Tokyo Ghoul) دارای طراحی کاراکتر بسیار عالی و سرشار از محتواهایی تاریک است که می‌تواند برای بیننده‌ها بسیار جذاب باشند. این انیمه همچنین صحنه‌های ترسناک کافی دارد که آن را در ژانر وحشت قرار بدهد. در این انیمه،‌ یک نفر پس از عمل جراحی، به فردی نیمه غول تبدیل می‌شود و حالا برای اینکه زنده بماند باید از بدن انسان‌ها تغذیه کند.

4. انیمه انگل: قاعده کلی

Parasyte The Maxim (2014)

Parasyte The Maxim (2014)

وحشت جسمی (Body horror) از جمله زیرمجموعه‌های ژانر وحشت به شمار می‌رود که می‌تواند بسیار ترسناک باشد و یکی از انیمه‌هایی که در این زیرژانر قرار دارد، انیمه انگل: قاعده کلی (Parasyte The Maxim) است. در این انیمه، موجودات فرازمینی می‌توانند بدن انسان را آلوده کنند و با ورود از یک روزنه، بدن انسان یا بخشی از آن را به کنترل خود در بیاورند.

3. انیمه ناکجاآباد موعود

The Promised Neverland (2019)

The Promised Neverland (2019)

در یتیم‌خانه گریس فیلد، بچه‌ها امیدوارند که توسط خانواده‌های مهربان به فرزندخواندگی پذیرفته شوند. با وجود اینکه همه چیز در ظاهر این یتیم‌خانه عالی به نظر می‌رسد اما در باطن این گونه نیست. در انیمه ناکجاآباد موعود (The Promised Neverland) بچه‌ها در یتیم‌خانه بزرگ می‌شوند و از آن‌ها به عنوان غذاهای شیطان استفاده می‌شود، چیزی که بچه‌ها اصلا انتظار آن را ندارند.

2. انیمه ددمن واندرلند

Deadman Wonderland (2011)

Deadman Wonderland (2011)

انیمه ددمن واندرلند (Deadman Wonderland) برای مبارزه‌های تحسین‌برانگیز و صحنه‌های مخوف خود شناخته می‌شود و اثری برجسته در فهرست بهترین انیمه‌های ترسناک تاریخ محسوب می‌شود. در این انیمه، شخصیت اصلی به زندانی به نام ددمن واندرلند فرستاده می‌شود که شبیه به یک پارک تفریحی است اما شکنجه‌های داخل آن اصلا سرگرم‌کننده نیستند.

1. انیمه دفترچه خاطرات آینده

Future Diary (2011)

Future Diary (2011)

دفترچه خاطرات هرگز نمی‌توانند به کسی آسیب بزنند اما در انیمه دفترچه خاطرات آینده (Future Diary) این گونه نیست. در این انیمه، کسانی که دفترچه خاطرات دارند می‌توانند از آن برای حذف و کشتن رقبای خود در یک مسابقه بقاء استفاده کنند. هر کدام از شرکت‌کننده‌های دارای شماره و دفترچه خاطرات مشخصی هستند و هر کدام از این دفترچه خاطرات نیز عملکرد و گزینه‌های متفاوتی دارد. زمانی که دفترچه خاطرات از بین برود، صاحب آن نیز می‌میرد. این انیمه بسیار خونین و وحشتناک است که صحنه‌های اکشن و سرگرم‌کننده زیادی دارد. کاراکترها در این اثر همگی منحصربه‌فرد هستند و هر کدام از آن‌ها نیز شخصیت و ویژگی‌های خاص خودش را دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان