تلویزیون ال‌جی؛ مرکز سرگرمی برای زندگی بهتر در خانه

یکی از گرایش‌های اصلی در لوازم الکترونیکی مصرفی، «تجربه کاربر شخصی‌شده» است؛ چیزی که دارندگان تلویزیون ال‌جی هر روز از آن لذت می‌برند و به لطف فراوانی ویژگی‌های راحت و قابل تنظیم و خدمات سبک زندگی از طریق پلتفرم webOS ال‌جی در دسترس است.

تلویزیون ال‌جی؛ مرکز سرگرمی برای زندگی بهتر در خانه

یکی از گرایش‌های اصلی در لوازم الکترونیکی مصرفی، «تجربه کاربر شخصی‌شده» است؛ چیزی که دارندگان تلویزیون ال‌جی هر روز از آن لذت می‌برند و به لطف فراوانی ویژگی‌های راحت و قابل تنظیم و خدمات سبک زندگی از طریق پلتفرم webOS ال‌جی در دسترس است.

از زمان راه اندازی webOS در سال 2014، این پلت‌فرم به تکامل خود ادامه داده است و با هر به روز رسانی و انتشار نسخه جدید، عملکرد، خدمات و گزینه های بیشتری را ارائه می دهد. آخرین رابط کاربری webOS تلویزیون‌های 2021 و 2022 ال‌جی را به بهترین هاب سرگرمی خانگی تبدیل می‌کند. این تلویزیون‌ها می‌توانند تعداد روزافزونی از برنامه‌های سبک زندگی، دسترسی آسان‌تر به توصیه‌ها را با Life’s Good Hub تازه راه‌اندازی شده و یکپارچه‌سازی تلفن همراه بی‌وقفه با انعکاس محتوا ارائه دهند.

صفحه اصلی webOS جدید که برای کمک به کاربران در پیمایش لیست گسترده خدمات ارائه شده بازسازی شده است، اکنون بخش Life’s Good Hub را شامل می شود؛ جایی که کاربران می توانند برخی از جدیدترین برنامه های سبک زندگی را با فشار دادن یک دکمه کشف کنند. بخش سبک زندگی مجموعه‌ای منتخب از حداکثر پانزده برنامه را ارائه می‌کند که بر بهبود جنبه خاصی از زندگی در خانه متمرکز است، مانند تناسب اندام، تندرستی یا در ارتباط ماندن. این ویژگی جدید به‌عنوان صرفه‌جویی در زمان واقعی، به کاربران امکان می‌دهد تا خدماتی متناسب با سلیقه و ترجیحات منحصربه‌فرد خود بیابند و مرتبط‌ترین برنامه‌ها را از بین تقریباً 2200 برنامه موجود در حال حاضر در پلتفرمwebOS  ال‌جی «دستچین» انتخاب کنند.

یکی دیگر از نکات مهم برای کاربران امروزی، تجربه تلفن همراه و سازگاری بین دستگاه‌ها است. برنامه ThinQ ال‌جی به‌روزرسانی شده است تا انعکاس محتوای دستگاه‌های تلفن همراه به تلویزیون‌های ال‌جی را آسان‌تر کند. کاربران می توانند هنگام پخش محتوا از منابع مختلف، از جمله سرویس‌های پخش عمده، کانال‌های ال‌جی و LG Fitness، از تماشای تلفن همراه خود به تماشای تلویزیون روی بیاورند.

محتوای سبک زندگی جدیدی که ال‌جی به ارائه به پلتفرم webOS ادامه می‌دهد نشان می‌دهد که این شرکت روش‌هایی را که نیازها و سبک زندگی مصرف‌کنندگان در زمان‌های اخیر تغییر کرده است، درک کرده و از آنها قدردانی می‌کند. برای مثال RemoteMeeting را در نظر بگیرید: یک راه حل کنفرانس ویدیویی با استفاده آسان که با در نظر گرفتن رتبه های رو به رشد از راه دور – و کسانی که می خواهند با دوستان و خانواده در مکان های دیگر همگام شوند – طراحی شده است. راه اندازی برنامه در تلویزیون ال جی سریع و ساده است زیرا نیازی به اتصال به لپ تاپ یا رایانه ندارد. از 5 آگوست، کاربرانی که در RemoteMeeting ثبت‌نام می‌کنند، عضویت 6 ماهه رایگان دریافت خواهند کرد، بدون توجه به اینکه در کجای دنیا که خانه می‌گویند.

در دنیای نامطمئن، مراقبت از خود به اندازه ارتباط با دیگران مهم است و برای آن، جدیدترین تلویزیون های ال جی از برنامه هایی مانند Insight Timer پشتیبانی می کنند. برنامه مدیتیشن محبوب برای کمک به کاربران برای مبارزه با اضطراب، استرس و خواب بی کیفیت از طریق مجموعه ای از محتوای نشاط آور و آرامش بخش و ابزارهای سلامتی طراحی شده است. دارندگان تلویزیون های LG 2021 و 2022 می توانند به مدت 12 ماه به صورت رایگان از Insight Timer استفاده کنند و به آنها امکان دسترسی به 150000 مدیتیشن هدایت شده، آهنگ های موسیقی آرامش بخش و موارد دیگر را می دهد.

تناسب اندام نیز جزء کلیدی دستیابی به رفاه شخصی است، به همین دلیل است که جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی چندین برنامه را ارائه می‌دهند که می‌توانند به کاربران کمک کنند اتاق نشیمن خود را به استودیوهای تمرین خصوصی تبدیل کنند. 305 Fitness که دارای تمرینات رقص نیروبخش با موسیقی از یک DJ زنده و برنامه‌های تمرینی اشتراکی محبوب مانند MaxPro، Fiit TV و Flexit است، اواخر امسال وارد بازار می‌شود.

علاوه بر این، تلویزیون‌های مجهز به سیستم عامل webOS 22 ال‌جی به زودی از برنامه مورد انتظار IDOLLIVE استقبال خواهند کرد؛ رویایی که برای لشکر طرفداران کی‌پاپ در جهان به حقیقت پیوست. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از محتوای جذاب کی‌پاپ، از جمله اجراهای زنده، مصاحبه‌های اختصاصی و نماهنگ‌ها را پخش کنند و زیرنویس‌ها را به پنج زبان مختلف (انگلیسی، ژاپنی، اندونزیایی، ماندارین و تایلندی) ببینند.

تلویزیون‌های ال‌جی با رابط کاربری بصری و کتابخانه رو به رشد برنامه‌ها و سرویس‌های سرگرمی، مدیریت خانه هوشمند و همچنین رشد و رفاه شخصی، به تعریف مجدد «تجربه کاربر شخصی‌شده» و ارائه زندگی بهتر در خانه به مصرف‌کنندگان در سراسر جهان ادامه می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان