افزایش درآمد‌ها در کدال

شماره روزنامه: ۵۵۱۹ تاریخ چاپ: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ شماره خبر: ۳۸۸۹۲۴۷ ...

«شدوص»: شرکت دوده صنعتی پارس، دلایل تغییرات سود و زیان عملیاتی خود در دوره سه‌ماه منتهی به 31/ 03/ 1401 نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان 82‌درصد را مربوط به افزایش فروش و افزایش نرخ محصول عنوان کرد. افزایش فروش به میزان 6‌درصد بوده که ناشی از عرضه به‌موقع و باکیفیت محصولات، افزایش 6 درصدی میزان تولید، افزایش سهم بازار داخلی، صادرات و عرضه در بورس‌کالاست. 90‌درصد قیمت بهای تمام‌شده شرکت را روغن مصرفی که شامل اکستراکت و قطران می‌شود، تشکیل می‌دهد. نرخ این محصولات نسبت به دوره مشابه سال قبل به‌واسطه افزایش 96درصدی قیمت نفت روند صعودی داشته است.

«غگیلا»: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان طی اطلاعیه‌ای دلایل افزایش بیش از 30درصدی سود عملیاتی خود را اعلام کرد. این افزایش سود، ناشی از افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، تمرکز بر فروش محصولات با حاشیه سود بالا، افزایش فروش سازمانی و پوشش سبد بودجه‌ای به دلیل افزایش فروش ریالی است.

«وشمال»: شرکت سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، از افزایش سود عملیاتی شرکت در دوره منتهی به 31/ 06/ 1400، نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. دلایل افزایش سود، فروش آپارتمان در نیمه‌اول سال 1400 و فروش سهام شرکت قند تربت‌جام و بیمه حافظ به مبلغ 3میلیارد و 242میلیون تومان است که مطابق قرارداد 1085، 15‌درصد سود حاصل‌شده متعلق به چشم‌انداز و مابقی متعلق به شرکت سهم‌نگر پویا بوده است.

«حفارس»: شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس در خصوص افزایش نرخ حمل آرد استان سمنان اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد، کرایه حمل آرد سمنان به میزان 35‌درصد از مبلغ 6‌هزار تومان به 8‌هزار تومان افزایش می‌یابد. میزان حمل شرکت در این ماه از این محل در سمنان حدود 140‌هزار کیسه است. با در نظر گرفتن افزایش نرخ حمل، برآورد درآمد ناخالص ماهانه شرکت با نرخ جدید به رقم یک‌میلیارد تومان و در سال 1401 به میزان 5/ 8میلیارد تومان بر عملکرد شرکت تاثیرگذار بوده که اثرات مالی آن به صورت کامل در صورت‌های مالی دوره‌های آتی ارائه خواهد شد.

«کرازی»: شرکت کارخانه‌های تولیدی شیشه دارویی رازی، از انتشار اوراق بدهی برای تامین نقدینگی خرید بخشی از ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز طرح افزایش ظرفیت تولید از 320تن روزانه به 650تن روزانه، خبر داد. اخذ مجوز برای انتشار این اوراق در تاریخ 15/ 05/ 1401 انجام شده و تاریخ انتشار این اوراق 22/ 05/ 1401 خواهد بود. مبلغ مصوب 600‌هزار تومان و نرخ این اوراق 18‌درصد است. شیوه تسویه به صورت دوره مرابحه چهارساله و مواعد پرداخت اقساط هر سه‌ماه یک‌بار و طول دوره بازپرداخت 48ماهه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان