فصل جدید لیگ برتر از فردا آغاز می‌شود

افتتاحیه باشکوه

شماره روزنامه: ۵۵۱۹ تاریخ چاپ: ۱۴۰۱/۰۵/۲۰ شماره خبر: ۳۸۸۹۲۴۱ ...

نبرد بزرگ پرتغالی‌ها

بدون شک جذاب‌ترین نبرد هفته اول لیگ بیست و دوم، جدال استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی است. جدالی پر از اتفاق و پر از نقطه اشتراک. قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در نخستین گام، قرعه سختی خواهد داشت. جالب اینجاست که آخرین باخت آنها در لیگ برتر هم به جدال با سپاهان در همین ورزشگاه آزادی هم برمی‌گردد؛ جایی که در آخرین بازی لیگ بیستم، آنها 2بریک مغلوب ‌میهمان اصفهانی شدند، اما بعد از آن یک فصل کامل را بدون شکست سپری کردند تا با اقتدار قهرمانی را به دست بیاورند. از تیم پارسال استقلال، مهم‌ترین مهره تیم یعنی سرمربی دیگر روی نیمکت نیست و جای خود را به ریکاردو ساپینتو پرتغالی داده است.

جالب اینجاست که سپاهان هم دست به تغییر در کادرفنی زده و یک پرتغالی دیگر آن‌طرف روی نیمکت خواهد نشست؛ ژوزه مورایس که خودش هم جزو کاندیدای جانشینی فرهاد مجیدی بود. البته استقلال دو بازیکن هم از سپاهان به ترکیبش اضافه کرده که احتمالا هردو به صورت فیکس در بازی فردا به میدان می‌روند. با توجه به مصدومیت صالح حردانی، احتمالا مدافع راست استقلال در شروع لیگ رضا میرزایی، وینگر سابق سپاهان خواهد بود و سجاد شهباززاده هم برابر تیم فصل گذشته‌اش به میدان می‌رود. از طرفی محمد دانشگر که او هم با کلی جنجال از استقلال جدا و راهی سپاهان شد، در نخستین بازی فصل همبازیان سابقش را ملاقات می‌کند و رامین رضاییان هم به عنوان یک پرسپولیسی، در جدال برابر استقلال نخستین بازی رسمی‌اش را برای سپاهان انجام خواهد داد. به همه اینها کری‌ها و سابقه جدال دو تیم را هم اضافه کنید تا به چیز دیگری برای یک افتتاحیه جذاب احتیاج نداشته باشید.

  دیگر دیدارها  

البته روی کاغذ، فصل جدید لیگ برتر را دو دیدار نساجی - مس رفسنجان و پیکان - ملوان رسما افتتاح می‌کنند؛ چراکه این دو بازی از ساعت 19 برگزار می‌شوند و دیدار استقلال و سپاهان از ساعت 19:30. نماینده قائمشهر امیدوار است که پس از یک سال بازی در استان‌های مختلف، امسال دیگر در ورزشگاه وطنی پذیرای رقبا باشد اما هنوز چیزی در این زمینه مشخص نیست. نبرد پیکان و ملوان هم از این جهت جذاب است که پس از 7 سال، نماینده انزلی به لیگ برتر بازگشته و قطعا هواداران این تیم منتظر رونمایی از شاگردان مازیار زارع در نسخه لیگ برتری هستند. در دیگر بازی‌های هفته اول لیگ برتر که جمعه برگزار می‌شوند، آلومینیوم از ساعت 20 در اراک به مصاف هوادار می‌رود. این نبرد هم از آنجایی جذاب است که سال گذشته و در فینال جام حذفی، کادرفنی فعلی آلومینیوم با کادرفنی وقت نساجی که اکنون در هوادار مشغول فعالیت هستند، به‌شدت درگیر شدند و حواشی بسیاری به وجود آمد. نفت مسجد سلیمان هم از ساعت 20:30 پذیرای تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان خواهد بود؛ دو تیمی که روی کاغذ، بقا را هدف اصلی‌شان قرار داده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان