آنچه از فیلم Do Revenge باید بدانید

فیلم انتقام بگیر (Do Revenge) اثری کمدی و تلخ به شمار می‌رود که داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن است و هیچ چیزی جلوی آن‌ها را نمی‌تواند بگیرد

آنچه از فیلم Do Revenge باید بدانید

فیلم انتقام بگیر (Do Revenge) اثری کمدی و تلخ به شمار می‌رود که داستان دو دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن است و هیچ چیزی جلوی آن‌ها را نمی‌تواند بگیرد. توسعه این پروژه از سال 2020 میلادی در دستور کار قرار داشته و اخیرا نیز تاریخ پخش آن روی سرویس آنلاین نتفلیکس مشخص شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی فیلم «انتقام بگیر» بپردازیم.

جنیفر کیتین رابینسون (Jennifer Kaytin Robinson) کارگردانی فیلم «انتقام بگیر» را در دست دارد که بیشتر برای کارهای خود در سریال Sweet/Vicious از شبکه ام‌تی‌وی شناخته می‌شود. از جمله دیگر آثاری که توسط جنیفر کیتین رابینسون کارگردانی شده‌اند می‌توان به فیلم عاشقانه و کمدی Someone Great با بازی جینا رودریگز (Gina Rodriguez) در نقش اصلی اشاره کرد. او همچنین به همراه تایکا وایتیتی (Taika Waititi) فیلم‌نامه فیلم ثور: عشق و تندر (Thor: Love and Thunder) را برای کمپانی مارول نوشته است.

داستان فیلم Do Revenge

فیلم «انتقام بگیر» اثری در ژانر کمدی تلخ است که در آن، دو دانش‌آموز تصمیم می‌گیرند تا جلوی یک دانش‌آموز زورگو و قلدر ایستادگی کنند. این فیلم داستان خود را از فیلم بیگانه‌ها در قطار (Strangers on a Train) ساخته آلفرد هیچکاک (Alfred Hitchcock) الهام گرفته است و تا حدودی داستانی مشابه این فیلم دارد.

در فیلم «بیگانه‌ها در قطار» دو غریبه برای اولین بار در یک قطار با یکدیگر آشنا می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا اهداف خود را با یکدیگر عوض کنند تا بدین ترتیب، مقامات و پلیس نتوانند ارتباطی بین قتل‎‌ها و آن‌ها پیدا کند و آن‌ها هیچ گاه دستگیر نشوند. با اینکه نقشه آن‌ها ساده به نظر می‌رسد اما در ادامه بسیار پیچیده می‌شود. به نظر می‌رسد که فیلم «انتقام بگیر» نیز همانند این فیلم سرشار از پیچش‌های غیرمنتظره خواهد بود.

بازیگران فیلم Do Revenge

در فیلم «انتقام بگیر» کامیلا مندز (Camila Mendes) نقش دختری به نام دریا تورس را بازی می‌کند که به طور اتفاقی شهرتش در دبیرستان خدشه‌دار می‌شود و این اتفاق حتی تقصیر خودش نیست. او به همراه دختری دیگر به نام النور با بازی مایا هاک (Maya Hawke) تصمیم می‌گیرند تا زندگی مزاحم‌ها و زورگوهای خودشان را خراب کنند.

کامیلا مندز با نقش‌آفرینی در نقش ورونیکا لاج در سریال درام و تینیجری ریوردیل (Riverdale) توانست به شهرت دست پیدا کند. او همچنین در فیلم The Perfect Date محصول سال 2019 میلادی و فیلم دروغ‌های خطرناک (Dangerous Lies) محصول سال 2020 میلادی نقش‌آفرینی کرده است.

مایا هاک نیز سابقه بازی در نقش جو مارچ در سریال زنان کوچک (Little Women) شبکه بی‌بی‌سی و همچنین نقش مکملی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) را دارد. با این حال، او بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش رابین باکلی در سریال برجسته و بسیار موفق چیزهای عجیب (Stranger Things) شناخته می‌شود.

آستین آبرامز (Austin Abrams) دیگر بازیگر فیلم «انتقام بگیر» به شمار می‌رود که سابقه بازی در سریال سرخوشی (Euphoria) محصول شبکه اچ‌بی‌او و همچنین سریال دش و لیلی (Dash & Lily) را در کارنامه خود دارد. او در فیلم «انتقام بگیر» نقش مکس را بازی خواهد کرد. در کنار او نیز آوا کاپری (Ava Capri) نقش کاریسا را بازی می‌کند. او بیشتر برای نقش‌آفرینی در نقش لوسی در فیلم با عشق،‌ ویکتور (Love, Victor) شناخته می‌شود.

سوفی ترنر (Sophie Turner) نیز قرار است در نقشی نامشخص در فیلم «انتقام بگیر» حضور داشته باشد و در تریلرهای منتشر شده برای این فیلم نیز به صورت مختصر دیده شده بود. از جمله دیگر بازیگران حاضر در این فیلم نیز می‌توان ریش شاه (Rish Shah)، الیزا بنت (Eliza Bennett)، الیشا بو (Alisha Boe)، تالیا رایدر (Talia Ryder)، پاریس برلک (Paris Berelc)، جاناتان دیویس (Jonathan Daviss) و میا رفیکو (Maia Reficco) را نام برد.

تاریخ پخش فیلم Do Revenge

فیلم «انتقام بگیر» محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس است که در تاریخ 16 سپتامبر سال 2022 میلادی (جمعه 25 شهریور 1401) روی این سرویس آنلاین عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان