معرفی سریال انیمیشنی Cars on the Road

مجموعه انیمیشن‌های ماشین‌ها (Cars) از جمله برجسته‌ترین انیمیشن‌ها به شمار می‌رود که توانسته توجه مخاطبان جوان و بزرگسال را به یک اندازه به خود جلب کند. حالا سریالی بر اساس آن به نام سریال انیمیشنی ماشین‌ها در جاده (Cars on the Road) تولید شده است که ادامه داستان و ماجراهای کاراکترهای اصلی فیلم‌ها را به نمایش در می‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید.

معرفی سریال انیمیشنی Cars on the Road

مجموعه انیمیشن‌های ماشین‌ها (Cars) از جمله برجسته‌ترین انیمیشن‌ها به شمار می‌رود که توانسته توجه مخاطبان جوان و بزرگسال را به یک اندازه به خود جلب کند. حالا سریالی بر اساس آن به نام سریال انیمیشنی ماشین‌ها در جاده (Cars on the Road) تولید شده است که ادامه داستان و ماجراهای کاراکترهای اصلی فیلم‌ها را به نمایش در می‌آورد. در ادامه همراه با ما باشید.

در سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» لایتینگ مک‌کویین به همراه ماتر ماجراجویی‌های تازه‌ای در جاده‎‌های طولانی را آغاز می‌کنند و مطمئنا این ماجراجویی آن‎ها همراه با چرخش‌ها و پیچش‌های غیرمنتظره خواهد بود. احتمال اینکه علاوه بر این دو، کاراکترهای آشنای دیگری نیز از فیلم‌ها حضور داشته باشند، وجود دارد. علاوه بر آن، این سریال انیمیشنی به معرفی کاراکترهای جدیدی نیز خواهد پرداخت.

کارگردان‌های برجسته استیو پرسل (Steve Purcell)، بابی پودستا (Bobby Podesta) و برایان فی (Brian Fee) سکان ساخت این سریال انیمیشنی را در دست دارند. هر سه نفر آن‌ها قبلا سابقه کار بر روی انیمیشن‌های «ماشین‌ها» را داشته‌اند. موسیقی متن سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» را نیز جیک موناکو (Jake Monaco) می‌سازد که سابقه ساخت موسیقی متن سریال انیمیشنی خونسرد باش اسکوبی دو (Be Cool, Scooby-Doo) را در کارنامه خود دارد.

داستان سریال انیمیشنی Cars on the Road

سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» داستان لایتنینگ مک‌کوئین و ماتر را دنبال می‌کند که سفری به شرق آمریکا را آغاز می‌کنند تا در یک مراسم ازدواج شرکت کنند. عروس این مراسم نیز خواهر ماتر است،‌ کاراکتری که در انیمیشن‌های اصلی به آن اشاره‌ای نشده بود. همانند انیمیشن‌ها، انتظار می‌رود که این سریال انیمیشنی نیز ماجراهای بسیار جذاب و جالب‌توجهی را از این دو نفر در سفر جاده‌ای خود به نمایش بگذارد. لایتنینگ مک‌کوئین و ماتر در سفر خود با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند و در مکان‌های جدید، با افرادی تازه آشنا خواهند شد. احتمال اینکه کاراکترهایی آشنا از انیمیشن‌ها نیز در این سریال حضور داشته باشند، وجود دارد.

صداپیشه‌های سریال انیمیشنی Cars on the Road

همانند انیمیشن‌های اصلی، اوون ویلسون (Owen Wilson) در سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» صداپیشگی شخصیت لایتنینگ مک‌کوئین را برعهده دارد. همانطور که همه می‌دانند، مک‌کوئین یک ماشین مسابقه حرفه‌ای است که دوران کاری بسیار درخشان و برجسته‌ای داشته است. او در نهایت در پایان انیمیشن «ماشین‌ها 3» اعلام بازنشستگی کرد و به عنوان یک مربی وظیفه آموزش نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه را برعهده گرفت.

لری د کیبل گای (Larry the Cable Guy) نیز صداپیشگی نقش ماتر را در دست دارد. این کاراکتر، یک کامیون یدک‌کش محلی اهل رادیاتور اسپرینگز است. با اینکه ماتر و لایتنینگ مک‌کوئین در شروع آشنایی خود چندان از یکدیگر خوششان نمی‌آمد اما اکنون به بهترین دوست یکدیگر تبدیل شده‌اند.

در سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» بانی هانت (Bonnie Hunt) صداپیشه شخصیت سالی کاررا را برعهده خواهد داشت که وکیل است و لایتنینگ مک‌کوئین به او علاقه دارد. شخصیت رامون با صداپیشگی چیچ مارین (Cheech Marin) و فیلمور با صداپیشگی (Lloyd Sherr) از دیگر کاراکترهایی هستند که در این سریال انیمیشنی دیده می‌شوند. سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» به معرفی کاراکترهای جدیدی نیز خواهد پرداخت که یکی از آن‌ها، کامیونی هیولایی به نام آیوی با صداپیشگی کوئینتا برانسون (Quinta Brunson) است.

تعداد قسمت‌های سریال انیمیشنی Cars on the Road

خبر ساخت سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده‌ها» در ماه دسامبر سال 2020 میلادی اعلام شده بود. در آن زمان، اعلام شد که این سریال انیمیشنی بر روی سفر جاده‌ای ماتر به همراه لایتنینگ مک‌کوئین تمرکز دارد و در پاییز سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. در همان زمان نیز نویسنده‌ها و کارگردان‌های این اثر مشخص شدند. سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» شامل 9 قسمت است که همگی آن‌ها در یک روز روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش خواهند شد.

تاریخ پخش سریال انیمیشنی Cars on the Road

سریال انیمیشنی «ماشین‌ها در جاده» محصولی از استودیو پیکسار است که به صورت انحصاری روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. این سریال انیمیشنی برای پخش در تاریخ 8 سپتامبر سال 2022 میلادی (پنجشنبه 17 شهریور 1401) برنامه‌ریزی شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان