طرز تهیه هویج گلاسه نوشیدنی خوش طعم و خنک تابستانی

در این مقاله با طرز تهیه هویج گلاسه که یک نوشیدنی خنک تابستانی است، آشنا می شوید. این نوشیدنی بسیار خنک و عالی بوده و با ترکیب آب هویج، بستنی، شیر و مغزیجات تهیه می شود.

طرز تهیه هویج گلاسه نوشیدنی خوش طعم و خنک تابستانی

هویج یک ماده غذایی پر خاصیت و در عین حال پرطرفداری است که شما می توانید با استفاده از آن انواعی از دسرها و غذاهای خانگی را تهیه کنید. تهیه انواع نوشیدنی نیز با هویج می تواند بسیار جذاب باشد. در این بخش طرز تهیه هویج گلاسه که یک نوشیدنی خنک تابستانی است را مطالعه می کنید.

هویج گلاسه

برای تهیه انواعی از نوشیدنی ها و دسرها می توانید در آرگا همراه ما باشید. ما در اینجا علاوه بر تهیه هویج گلاسه، لینک دستور تهیه آناناس گلاسه و انبه گلاسه را نیز برای شما عزیزان قرار داده ایم که می توانید مطالعه کنید. در ادامه با شیوه تهیه هویج گلاسه یکی دیگر از نوشیدنی های خوشمزه آشنا می شوید.

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

مواد لازم

  • آب هویج تازه: یک لیوان
  • گردو: 3 عدد
  • عسل: یک قاشق غذاخوری
  • شیر: یک چهارم پیمانه
  • بستنی وانیلی یا سنتی: به میزان لازم

مواد هویج گلاسه

طرز تهیه هویج گلاسه عالی

برای اینکه این نوشیدنی فوق العاده خوشمزه را در خانه تهیه کنید، نیاز به آب هویج تازه دارید. ابتدا هویج های تازه و آب دار را از بازار تهیه کنید. برای آب دارتر شدن هویج ها می توانید آن را پوست کرده و چند ساعت درون آب قرار دهید. حالا با استفاده از دستگاه آبمیوه گیری به خوبی آب هویج ها را بگیرید.

حالا نوبت به ترکیب کردن مواد جادویی گلاسه می رسد. برای این کار باید، آب هویج، گردو، شیر، عسل را در یک میکسر بریزید و به خوبی با یکدیگر مواد را میکس کنید. توجه داشته باشید، مواد باید به خوبی کف کند. در صورت دلخواه می توانید، مقداری بستنی نیز با مواد ترکیب کنید. اما این کار موجب شده تا رنگ و لعاب گلاسه شما کمتر شود.

در این مرحله از طرز تهیه هویج گلاسه بعد از میکس کردن مواد می توانید آن را درون یخچال قرار دهید. بعد از خنک شدن نوشیدنی، در ظرف دلخواهتان مقداری بستنی سرو کرده و نوشیدنی تهیه شده را روی آن بریزید. روی دسر را می توانید با مقداری گردوی خرد شده تا پودر پسته تزئین کنید. این نوشیدنی برای تابستان فوق العاده بوده و یک گزینه بسیار مناسب برای پذیرایی در مهمانی ها است.

طرز تهیه هویج گلاسه

استفاده از انواع مغزیجات در این نوشیدنی ترکیب شما را جادویی تر خواهد کرد. با توجه به اینکه هویج دارای خواص زیادی است و در این نوشیدنی از مغزیجات نیز استفاده می شود، می توان گفت این نوشیدنی برای کودکان نیز فوق العاده مناسب است.

استفاده از بستنی های طعم دار در این گلاسه اختیاری بوده اما به طور کلی استفاده از بستنی وانیلی یا سنتی در این ترکیب مزه ای بهتر دارد. در صورتی که می خواهید، گلاسه ای رژیمی تر داشته باشید با از شیر کم چرب استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان