راهنمای بازدید از جزیره یاس امارات

جزیره یاس (Yas Island) در ابوظبی امارات یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور و همچنین یکی از شگفتی‌های ساخت بشر به شمار می‌رود

راهنمای بازدید از جزیره یاس امارات

جزیره یاس (Yas Island) در ابوظبی امارات یکی از بهترین مقاصد گردشگری این کشور و همچنین یکی از شگفتی‌های ساخت بشر به شمار می‌رود. این جزیره مصنوعی در فاصله 45 دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد و همه افراد با هر سنی می‌توانند از گردش خود در آنجا لذت ببرند. نام این جزیره بر اساس قبلیه‌ای بومی در آن منطقه است و مکانی برای لذت بردن از تفریحات مختلف دریایی و بیابانی است. در ادامه همراه با ما باشید.

چرا باید از جزیره یاس دیدن کرد؟

جزیره یاس برجسته‌ترین و پررونق‌ترین جاذبه گردشگری در ابوظبی امارات به شمار می‌رود و برای این موضوع دلایل کافی و مناسب وجود دارد. در جزیره یاس، کودکان نیز می‌توانند در کنار بزرگسالان از تفریحات جذاب و جالب‎‌توجه استفاده کنند. علاقه‌مندان به ورزش‌های موتوری نیز می‌توانند هیجان زیادی را در اینجا تجربه کنند. زمین‌های گلف متعدد در جزیره یاس نیز آن را به بهشتی برای گلف‌بازان تبدیل کرده است.

جاهای دیدنی جزیره یاس

جزیره یاس سرشار از جاهای دیدنی و جالب‌توجه است و در هر گوشه از آن نیز می‌توان به انجام فعالیت متفاوتی مشغول شد و لذت برد. در ادامه برخی از جاهای دیدنی جزیره یاس قرار دارد.

دنیای فراری

دنیای فراری (Ferrari World) از جمله اولین جاهای دیدنی جزیره یاس به شمار می‌رود که بزرگترین پارک تفریحی در فضای بسته در جهان است و سقف قرمز رنگ و برجسته اینجا نیز از فاصله‌های بسیار دور کاملا قابل مشاهده است. درون دنیای فراری نیز سومین ترن هوایی سریع جهان به نام Formula Rossa قرار دارد که سرعت آن در طی 4.9 ثانیه از 0 به 240 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و علاقه‎مندان به آدرنالین و هیجان نیز حتما باید آن را تجربه کنند. در اینجا همچنین می‌توانید شاهد برخی از برجسته‌ترین و نمادین‌ترین ماشین‌های فراری باشد.

پارک آبی یاس

پارک آبی یاس (Yas Waterworld) بدون شک برجسته‌ترین پارک آبی در خاورمیانه به شمار می‌رود که با تِم افسانه مروارید گمشده ساخته شده تا یادآور میراث صید مروارید در امارات باشد. پارک آبی یاس انتخاب بسیار خوبی برای گردش در یک روز آفتابی و سوزان به شمار می‌رود. در اینجا می‎‌توان سوار بر سرسره‌های آبی متعدد و متنوع، هیجان را تجربه کرد و لذت برد. از سوی دیگر، بخش‌های متعددی در این پارک متناسب با تمام اعضای خانواده قرار دارد که یک گردش خانوادگی بسیار خوب را برای شما شکل می‌دهد.

پارک برادران وارنر

پارک برادران وارنر (Warner Bros. Abu Dhabi) مجموعه‌ای از پنل‌های تفریحی بر محوریت فیلم‌های ابرقهرمانی، کارتون‌ها و کمیک‌های شرکت برادران وارنر است که مطمئنا گردش در میان آن‌ها می‌تواند اوقات بسیار دلنشینی را برای شما رقم بزند. این پارک تفریحی شامل شش بخش است که به نام پلازا، متروپولیس، شهر گاتهام، کارتون جانکشن، بدراک و داینامیک گالچ شناخته می‌شوند. این پارک تفریحی از جمله بزرگترین پارک‌های تفریحی فضای بسته در جهان به شمار می‌رود که در آنجا می‌توانید تجربه ماندگاری را بدست بیاورید.

پیست یاس مارینا

پیست یاس مارینا (Yas Marina Circuit) یکی از بهترین پیست‌ها در جهان به شمار می‌رود که مسابقات متعددی از جمله گرند پری ابوظبی در آن برگزار می‌شود. تماشای مسابقات فرمول یک تنها یکی از کارهایی است که می‌توانید در این پیست انجام بدهید. شرکت در کلاس‎‌های رانندگی، رانندگی با ماشین فرمول 3000 و غیره از جمله دیگر فعالیت‌های پیست یاس مارینا به شمار می‌رود.

تور هواپیماهای دریایی

تور هواپیماهای دریایی (Seawings Abu Dhabi) یکی از جاذبه‎های بسیار جالب‌توجه در جزیره یاس و همچنین ابوظبی به شمار می‌رود. با استفاده از این تورها، شما قادر خواهید بود تا سوار هواپیماهای دریایی سسنا (Cessna) شوید و از پرواز بر فرار جاهای دیدنی جزیره یاس و ابوظبی لذت ببرید. این پروازها حدود 25 دقیقه به طول می‌انجامند و بر فراز آسمان نیز می‎‌توانید ساختمان‌ها و طبیعت رنگارنگ و زیبای ابوظبی را به خوبی مشاهده کنید.

تفریحات جزیره یاس

ساحل‌گردی: ساحل یاس یک ساحل خانوادگی و برجسته در جزیره یاس به شمار می‌رود که در آنجا می‌توان از انواع ورزش‌های آبی لذت برد، انواع غذاهای خوشمزه را در رستوران‌های مختلف چشید و اوقات خوشی را در میان شن‌های نرم و روان ساحلی سپری کرد.

گلف‌بازی: زمین گلف Yas Links در جزیره یاس به عنوان 44مین زمین گلف برتر در جهان شناخته می‌شود و در تمام فصول سال نیز در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. این زمین گلف در امارات متحده عربی بدون رقیب است و جدای از گلف‌بازی در آنجا، می‌توان به صرف غذاهای خوشمزه در رستوران‌های آنجا مشغول شد.

خرید: گشت و گذار در بین فروشگاه‌ها و خرید کردن از جمله تفریحات جالب‌توجه به شمار می‌رود و یاس مال (Yas Mall) در ابوظبی نیز یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای انجام این کار محسوب می‌شود.

شکم‌گردی: یاس مارینا به خوبی توانسته خودش را به عنوان مکانی ایدئال برای شکم‌گردی در جزیره یاس ثابت کند. در اینجا هفت رستوران برجسته و دارای مجوز وجود دارند که انواع سلیقه‎ها و بودجه‎‌ها را پوشش می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان