ست وست و دامن شیک و خاص در ۳۱ طرح جذاب

ست وست و دامن سبک بسیار شیک و جذابی از مانتو های وست بوده که برای خانم های سخت پسند و شیک پوش انتخابی ایده آل و باب میل می باشد و به دلیل حالت راحتی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته و طراحی خاص آن استایلی منحصر به فرد برای خانم ها فراهم می کند.

ست وست و دامن شیک و خاص در 31 طرح جذاب

یکی از انواع مدل های مانتو جذاب که طراحی خاصی داشته و طرفداران زیادی دارد مانتو وست می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود داشته و با استفاده از آن می توان پوششی جذاب و منحصر به فرد داشت چرا که هر نوع ست خاصی که مایل باشید می توانید با این نوع مانتو داشته باشید. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به جهت مشاهده و ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع ست وست و دامن را به نمایش بگذاریم.

مدل های شیک ست وست و دامن

به طور کلی می توان گفت وست ها از جمله مدل مانتو هایی به شمار آمده که تقریبا اغلب خانم ها می توانند آن را به منظور داشتن یک استایل شیک در اولویت انتخاب های خود قرار دهند چرا که این سبک مانتو ها به گونه ای طراحی و دوخته شده اند که برای هر سایز و فرم اندامی مناسب می باشند. ست وست و دامن یکی از انواع آن بوده که برای پوشیدن در مهمانی ها و دورهمی ها و همچنین استفاده روزمره انتخاب بی نظیری بوده و بسیار کاربردی می باشد.

مدل های خاص ست وست و دامن

  •  تصفیه آب خانگی
  •  بلیط کیش

وست در واقع سبکی از مانتو زنانه بوده که بدون آستین می باشد و همچون جلیقه بلند بوده که در دو مدل جلو باز و جلوبسته عرضه می شود. وست ها در طرح های بلند و کوتاه، مجلسی و اسپرت و برای تمامی فصل ها طراحی شده و تولید می شوند و اغلب مورد پسند بانوان شیک پوش و دختران جوان می باشد.

مانتو های وست در مدل های متنوعی موجود بوده و هریک از آن ها برای مکان و موقعیت خاصی مناسب می باشد. در زمان خرید بایستی دقت نمایید که لباس را متناسب با مراسم و محلی که در آن حضور پیدا می کنید تهیه نمایید. از بهترین مزایا و خصوصیات این نوع لباس زنانه این است که خیلی راحت می توانید آن را با دیگر لباس هایتان ست نمایید.

مدل های جالب مانتو وست با دامن

به منظور ست کردن این مدل مانتو می توانید از لباس هایی همچون شومیز و شلوار و یا شومیز و دامن استفاده نمایید که در این صورت استایل جذاب و زیبایی برای خود فراهم خواهید کرد. مدل زمستانی این مانتو را می توانید با یک بافت شیک و زیبا ست کرده و بپوشید و از آن جایی که این سبک مانتو ها گشاد و آزاد هستند برای تمامی خانم ها در رده های سنی مختلف و با انواع اندام های متفاوت کاملا مناسب و ایده آل می باشد.

تصاویری زیبا از انواع سبک های جذاب این ست لباس زنانه

این ست مانتو با دامن را می توانید با یک شومیز سفید آستین دار بپوشید و با توجه به این که نوع مانتو حالت فری سایز دارد بنابراین قابل استفاده برای سایز های مختلف بوده و نیازی نیست به دنبال سایز های بزرگتر آن باشید. در ادامه نمونه هایی زیبا از این نوع ست وست زنانه را برای مشاهده در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

طرح شیک مانتو وست با دامن طرح های متفاوت مانتو وست و دامن سبک های جذاب مانتو وست با دامن طرح های شیک ست وست و دامن طرح های خاص ست مانتو وست ست مانتو وست زیبا ست وست و دامن بهاری   ست شیک مانتو وست زنانه طرح های جذاب ست وست ست وست و دامن جذاب طرح های جالب مانتو وست با دامن مانتو وست با طراحی زیبا ست مانتو وست جذاب  طرح های جالب ست مانتو وست مدل های شیک مانتو وست با دامن طرح های متفاوت مانتو وست با دامن مدل های شیک ست وست و دامن

تصاویری که مشاهده نمودید مدل هایی جالب از انواع ست وست و دامن بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت استفاده را از آن برده باشید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان