معرفی فیلم The Greatest Beer Run Ever

فیلم بزرگترین سفر برای آبجو (The Greatest Beer Run Ever) داستان جان دانوهوی ۲۶ ساله را روایت می‌کند که سابقه حضور در نیروی دریایی آمریکا را دارد و اکنون نیز به عنوان یک دریانورد تاجر فعالیت می‌کند

معرفی فیلم The Greatest Beer Run Ever

فیلم بزرگترین سفر برای آبجو (The Greatest Beer Run Ever) داستان جان دانوهوی 26 ساله را روایت می‌کند که سابقه حضور در نیروی دریایی آمریکا را دارد و اکنون نیز به عنوان یک دریانورد تاجر فعالیت می‌کند. یک شب زمانی که در حال نوشیدن است، ایده‌ای عجیب و دیوانه‌وار به ذهنش خطور می‌کند. این ایده آن است که مخفیانه به ویتنام برود، هم‌رزم‌هایش را پیدا کند و به آن‌ها یک قوطی آبجو بدهد و با این کار، از آن‌ها حمایت کند. حالا او بر اساس این ایده، یک ماجراجویی جالب‌توجه را شروع می‌کند.

این فیلم بر اساس پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز به همین نام نوشته جی تی مولوی (J. T. Molloy) و جان دونوهو ملقب به چیکی (John Donohue) است. در سال 2019 میلادی، کمپانی اسکای مدیا حق ساخت فیلم بر اساس این کتاب را بدست آورد و در ابتدا نیز ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) و دیلن اوبرایان (Dylan O’Brien) را برای نقش‌آفرینی در این فیلم به خدمت گرفته شدند.

در ادامه، سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس حقوق این فیلم را بدست آورد و اعلام کرد که این دو بازیگر در این فیلم بازی نخواهند کرد. فیلمبرداری این فیلم در ماه سپتامبر سال 2021 میلادی در تایلند و نیوجرسی انجام شده است. در ادامه به معرفی این فیلم خواهیم پرداخت. همراه با ما باشید.

کارگردان و نویسنده فیلم The Greatest Beer Run Ever

این فیلم درام و جنگی را پیتر فارلی (Peter Farrelly) کارگردانی می‌کند. این کارگردان بیشتر برای ساخت فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber) محصول سال 1994 میلادی و همچنین فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلم سال 2018 یعنی فیلم کتاب سبز (Green Book) شناخته می‌شود. فیلم‌نامه این فیلم را نیز فارلی به همراه پیت جونز (Pete Jones) و برایان کوری (Brian Currie) قلم زده است.

داستان فیلم The Greatest Beer Run Ever

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای فیلم «بزرگترین سفر برای آبجو» بدین شرح است:

«چیکی می‌خواهد به هم‌رزم‌ها و دوستانش که در ویتنام در حال جنگ هستند، حمایت خود را نشان بدهد و به همین دلیل نیز خودش شخصا برای آن‌ها از آمریکا آبجو می‌برد. این سفر ناشی از قصد خوب چیکی در ادامه زندگی و دیدگاه او را برای همیشه تغییر می‌دهد. این فیلم بر اساس داستان واقعی ساخته شده است.»

بازیگران فیلم The Greatest Beer Run Ever

در فیلم «بزرگترین سفر برای آبجو» زک افران (Zac Efron) نقش اصلی داستان به نام جان دونوهو ملقب به چیکی را بازی خواهد کرد. افران بیشتر برای بازی در نقش اصلی سه‌گانه دبیرستان موزیکال (High School Musical) شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم دوباره 17 (17 Again)، فیلم‌های همسایه‌ها (Neighbors)، فیلم بزرگترین شومن (The Greatest Showman)، فیلم بی‌واچ (Baywatch) و … بازی کرده است.

بازیگر برنده جایزه اسکار راسل کرو (Russell Crowe) نیز در این فیلم نقش یک عکاس جنگی به نام آرتور کوتس را بازی خواهد کرد که در طی داستان همراه با چیکی خواهد بود. راسل کرو بیشتر برای ایفای نقش ژنرال رومی ماکسیموس دسیموس مریدیوس در فیلم تاریخی گلادیاتور (Gladiator) شناخته می‌شود که برای این نقش‌آفرینی خود جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را بدست آورد. از جمله دیگر فیلم‌های برجسته راسل کرو می‌توان به فیلم نفوذی (The Insider) محصول سال 1999 و فیلم بیوگرافی ذهن زیبا (A Beautiful Mind) اشاره کرد.

در این فیلم، بیل موری (Bill Murray) نقش فردی به نام کلونل را ایفا خواهد کرد. بیل موری بیشتر برای نقش‌آفرینی‌های کمدی خود شناخته می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های شکارچیان ارواح (Ghostbusters) و روز گراندهاگ (Groundhog Day) اشاره کرد. او همچنین برای بازی در فیلم گمشده در ترجمه (Lost in Translation) برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

جکی پیکینگ (Jake Picking) نیز دیگر بازیگری است که در فیلم «بزرگترین سفر برای آبجو» حضور خواهد داشت. این بازیگر بیشتر برای بازی در نقش راک هادسون در سریال هالیوود (Hollywood) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم‌هایی همچون روز مهین‌پرستان (Patriots Day)، تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) و سریال تعقیب زندگی (Chasing Life) و سریال بانوی اول (The First Lady) حضور داشته است.

از دیگر بازیگرانی که در فیلم «بزرگترین سفر برای آبجو» نقش‌آفرینی می‌کنند، می‌توان به ویل راپ (Will Ropp)، آرچی رنوکس (Archie Renaux)، کایل الن (Kyle Allen)، روبی اشبورن سرکیس (Ruby Ashbourne Serkis) و مت کوک (Matt Cook) اشاره کرد.

تاریخ پخش فیلم The Greatest Beer Run Ever

فیلم «بزرگترین سفر برای آبجو» در تاریخ 13 سپتامبر سال 2022 میلادی (سه‌شنبه 22 شهریور 1401) در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو روی پرده سینماها اکران خواهد شد. این فیلم در ادامه در تاریخ 30 سپتامبر (جمعه 8 مهر 1401) روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان