ماهان شبکه ایرانیان

معرفی شرکت سوپرسل

۵ بازی محبوب سبک استراتژیک شرکت Supercell

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۱۳:۰۱ ۳۸۹۷۲۸۹

دنیای بازی‌های آفلاین تلفن همراه بسیار زیاد است اما این بازی‌های آنلاین هستند که از جذابیت و هیجان بسیاری بالایی برخوردارند. در این مطلب دیاموند لند قصد دارد تا شما را بیشتر با انواع بازی شرکت سوپرسل که یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه انواع بازی‌های آنلاین است، آشنا کند. همراه ما باشید.

معرفی شرکت سوپرسل

شرکت سوپرسل (supercell) در تاریخ 14 می 2010 در هلسینکی فنلاند تاسیس شد و از آن زمان تا به امروز به صورت اختصاصی در زمینه ساخت انواع بازی‌های ویدیویی فعالیت دارد. اولین بازی شرکت سوپرسل بر پایه تحت وب به نام Gunshine.net منتشر کرد اما بعد از انتشار آن در سال 2011 تصمیم گرفت تمامی تمرکز خود را بر روی بازی‌های تلفن همراه قرار دهد که بسیار نیز در این حوزه موفق ظاهر شد.

شرکت سوپرسل دانلود این بازی‌ها بر روی تلفن همراه را به صورت کاملا رایگان قرار داده است. اما برای این که افراد بتوانند خود را در بازی قوی‌تر ظاهر کنند، احتیاج به پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای دریافت این موقعیت‌ها است. دیاموند لند این کار برای کاربران ایرانی بسیار سریع و آسان کرده است.

معرفی 5 بازی مطرح و پرطرفدار شرکت سوپرسل

شرکت سوپرسل از سال 2010 تا به امروز توانسته پنج بازی بسیار منحصر به فرد و جذاب را تولید و روانه بازارها کند. بازی شرکت سوپرسل یکی از پس از دیگری بسیار جذاب و بی‌نظیر طراحی شده است. در این قسمت به معرفی این پنج بازی مطرح می‌پردازیم.

کلش اف کلنز Clash Of Clans

تقریبا امروزه دیگر همگی افراد با بازی کلش اف کلنز آشنایی دارند. کلش اف کلنز یا جنگل قبایل، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های شرکت سوپرسل است که در سال 2012 برای سیستم عامل ios و در سال 2013 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. این بازی درواقع یک بازی آنلاین چند نفره در سبک استراتژیک است. در بازی، ابتدا باید به ساختن یک جامعه (قبیله خود) بپردازید، سپس به آموزش نیروها و حمله به بازیکنان دیگر برای دستیابی به طلا، اکسیر و اکسیر تیره بپردازید.

سپس از این آیتم‌ها برای بازسازی دفاع، آموزش و ارتقای نیروها و ساختن جادوها استفاده کنید. هم‌چنین نوعی کمپین تک نفره وجود دارد که در آن می‌توانید به یک سری از دهکده‌ها حمله کنید تا طلا و اکسیر بدست آورید. دانلود این بازی به صورت کلی رایگان است، اما برای خرید طلا و خرید جم کلش اف کلنز جم احتیاج به پرداخت هزینه است. شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از این اپلیکیشن اقدام به خرید این محصولات کنید اما می‌توانید از دیاموند لند در این زمینه کمک بگیرید.

نمایی از دو شخصیت اصلی بازی کلش اف کلنز

کلش رویال Clash Royale

از سوی سازندگان کلش آف کلنز یعنی شرکت سوپرسل، یک بازی چند نفره آنلاین که شخصیت‌های کلش آف کلنز که بسیار پرطرفدار بودند به همراه چند شخصیت دیگر در آن حضور دارند، ارائه شده است که نام آن کلش رویال است. در این بازی شرکت سوپرسل، ده‌ها کارت شامل سربازان کلش آف کلنز، طلسم‌ها و دفاع‌هایی که از کلش آف کلنز با آن‌ها آشنایی دارید وجود دارد. با این کارت‌ها می‌توانید یک قبلیه تشکیل دهید و به نبرد با آن‌ها بروید.

براول استارز Brawl Stars

براول استارز یک بازی مبارزاتی است که در آن دو تیم از سه شخصیت باید در محیطی پر از موانع و عناصر برای تعامل با آن مبارزه کنند. هدف شما در این بازی این است که تیم دیگری را شکست بدهید. کنترل شخصیت خود در بازی براول استارز بسیار ساده است، فقط باید از جوی استیک مجازی سمت چپ استفاده کنید تا قهرمان خود را به حرکت درآورید در حالی که با استفاده از جوی استیک سمت راست به دشمنان خود حمله می‌کنید.

در Brawl Stars می‌توانید حالت‌های مختلف بازی را پیدا کنید. در حالت پاداش، هدف شما این است که بازی را با ستاره‌های بیشتری نسبت به تیم دیگر به پایان برسانید. در حالت‌های دیگر بازی، باید برای یک سری کریستال‌هایی که در وسط نقشه یافت می‌شوند بجنگید یا مستقیما با دیگر بازیکنان در یک مسابقه مرگ حماسی به رقابت بپردازید.

براول استارز یکی دیگر از موفقیت های شرکت Supercell است. این بازی کاملا برای دستگاه‌های تلفن همراه طراحی شده است. دارای کنترل‌های خوب، تنوع زیادی از شخصیت‌ها و حالت‌های بازی و گرافیک کاملا جذاب است.

هی دی Hay Day

هی دی یک بازی آنلاین مزرعه داری است. این بازی شامل کشت محصولات زراعی، کشت درختان و بوته‌ها، تولید محصولات و پرورش حیوانات و حیوانات خانگی در مزرعه است. بازیکنان می‌توانند با شخصیت‌های غیرقابل بازی (بازدید کنندگان) و هم‌چنین سایر بازیکنان برای کسب سکه و تجربه امتیاز و پیشرفت در بازی کالاها را مبادله کنند.

افزایش سطح یک عامل مهم است؛ زیرا با پیشرفت بازیکن، آیتم‌ها، محصولات، ویژگی‌ها، ساختمان‌های بیشتری باز می‌شوند. دو منطقه خاص بازی یعنی دریاچه ماهیگیری و شهر نیز زمانی که بازیکنان به سطوح خاصی برسند در دسترس قرار می‌گیرند.

تزئینات و سفارشی‌سازی‌ها را می‌توان برای شکوفا کردن یک مزرعه خریداری کرد. رویدادها به طور منظم رخ می‌دهند و به بازیکنان اقلام کمیاب یا گران قیمت را به عنوان پاداش برای برنده شدن در چالش‌ها می‌دهند. بازیکنان می‌توانند در محله‌ها با یک دیگر چت کنند و به یکدیگر کمک کنند و برای جوایز در مسابقات دربی رقابت کنند. بازی همچنین تغییرات فصلی موضوعی دارد.

نمایی از بازی جذاب و هیجان انگیز هی دی

بوم بیچ Boom Beach

بوم بیچ یک بازی استراتژیک مبارزه ای با گیم پلی شبیه به کلش آف کلنز است. بوم بیچ بهترین بازی شرکت سوپرسل پس از کلش آن کلنز است. این بازی هر دو سیستم عامل اندروید و هم ios قابل اجراست. در این بازی شما بازیکنی هستید که به طور خاص به مجمع الجزایر فرستاده شده‌اید تا جزیره نشینان برده شده را از دست Hammerman و ارتش Blackguard او آزاد کنید. همانطور که پایگاه‌های خود را برای قوی‌تر شدن می‌سازید، پایگاه‌های قوی‌تر Blackguard ظاهر می‌شوند، از جمله مزدوران، پایگاه‌های منابع و پایگاه‌های کارخانه است.

علی‌رغم اینکه گیم پلی بازی شبیه به بازی کلش اف کلنز است (حتی داشتن یک حالت مانند Builder Base)، مکانیک‌های متمایز زیادی دارد که خود را از همتای محبوب تر خود جدا می‌کند. به جای جادوها، از Gunboat برای حمایت از ارتش خود، به خصوص در هدایت مجدد آن‌ها استفاده می‌کنید. همچنین، هنگامی که مقر شما نابود می‌شود، به جای دادن ستاره به شما، حمله فورا به پایان می‌رسد.

همچنین مجسمه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به سبک بازی دلخواه شما کمک کنند. در نهایت، حتی اگر می‌توانید به یک گروه عملیاتی بپیوندید که اساسا یک قبیله است، به جای جنگ با یک گروه ضربت مخالف، در عملیات‌هایی شرکت می‌کنید که باعث می‌شود کارخانه‌های گارد سیاه شکست بخورد.

نمایی از بازی بوم بیچ

علت اصلی محبوب بودن بازی شرکت سوپرسل

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که چرا بازی‌های شرکت سوپرسل تا به این اندازه در بین افراد محبوبیت دارد. باید به شما بگوییم که در این زمینه دلایل بسیاری وجود دارد اما مهم‌ترین آن، بی‌نظیر بودن گرافیک این بازی‌ها است. بازی‌های شرکت سوپرسل در عین حال که ساده هستند، بسیار جذاب، هیجان انگیز و در عین حال می‌توانند فرد را ساعت‌ها سرگرم نگهدارند.

سخن آخر

انتخاب بازی شرکت سوپرسل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سرگرم نگهداشتن خود در ساعات آزاد باشد اما زمانی می‌تواند برای فرد جذاب باشد که بتواند خود را در بازی قوی نگهدارد و این کار با خرید الماس‌ها و یا انواع اکسیرها انجام می‌شود که می‌توانید با کمک دیاموند لند این تجربه را برای خود رقم بزنید.

منبع: diamond-land.ir

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان