طرز تهیه شیک اورئو نوشیدنی سرد لذیذ و خوش طعم

طرز تهیه شیک اورئو بسیار ساده می باشد و شما می توانید با هزینه های کم تر این شیک را در خانه بسازید و از خوردن آن لذت ببرید.

طرز تهیه شیک اورئو نوشیدنی سرد لذیذ و خوش طعم

شیک ها از بهترین نوشیدنی های سردی می باشد که خوردن آن در این زمان از تابستان به شما پیشنهاد می شود. طرز تهیه شیک اورئو را در ادامه برای شما بررسی می کنیم که با بیسکویت اورئو ساخته می شود و اگر یک بار این بیسکویت را خورده باشید می توانید متوجه طعم خاص و دلپذیر آن شوید.

  طرز تهیه شیک اورئو

مواد لازم

  • بستنی وانیلی چهار اسکوپ
  • بیسکویت اورئو 5 عدد
  • شیر 20 سی سی

طرز تهیه شیک اورئو خوشمزه

برای این که این شیک بسیار خوشمزه را تهیه کنید نیاز است تا ابتدا بیسکویت ها را از وسط نصف کنید و آن ها را به همراه بستنی وانیلی درون میکسر بریزید و خوب میکس کنید. مقداری شیر را نیز به این مواد اضافه کنید تا راحتتر درون میکسر ترکیب شوند.

  •  بلیط کیش
  •  تصفیه آب خانگی

این مرحله اگر به راحتی انجام شد که نیازی به اضافه کردن شیر نمی باشد و اگر ترکیب شدن بستنی و بیسکویت ها سخت بود می توانید مقداری شیر دیگر نیز اضافه کنید. این ترکیب باید یک دست شده و حالتی بین مایع و جامد به خود بگیرد. این ترکیب را می توانید درون لیوان های سرو بریزید و بعد از این که با سلیقه خود آن ها را تزیین کردید سرو کنید.

همانطور که دیدید تهیه شیک ها بسیار ساده می باشد و تنها کاری که ممکن است زمان شما را بگیرد این است که شیک ها را باید تزیین کنید در غیر این صورت جذابیتی ندارد.

درست کردن شیک با بیسکویت اورئو

نکات مهم تهیه شیک اورئو

همانطور که می دانید تهیه هر نوشیدنی دارای یک سری نکاتی می باشد که اگر بتوانید آن ها را رعایت کنید می توانید به راحتی آن ها را تهیه کرده و. از خوردنشان لذت ببرید. در ادامه یک سری نکاتی که باید در تهیه شیک ها رعایت کنید را برای شما بررسی خواهیم کرد و اطلاعاتی مفید در این زمینه به شما می دهیم.

  • اگر می خواهید شیک شما شکلات بیش تری داشته باشد باید از بستنی شکلاتی به جای بستنی وانیلی استفاده کنید.
  • اگر می خواهید این شیک خنک تر باشد می توانید در مخلوط کن مقداری یخ نیز بریزید. البته باید مقدار مناسبی از یخ را در نظر بگیرید تا بافت شیک شما بهتر شود.
  • برای تزیین شیک خود علاوه بر خود بیسکویت های اورئو می توانید از خامه فرم گرفته نیز استفاده شود.
  • برای تزیین این شیک و مقوی تر شدن آن می توانید از از میوه ها و آجیل های متفاوتی استفاده کنید.
  • برای جذاب تر شدن طعم این شیک می توانید از مقداری دارچین نیز استفاده کنید.
  • اگر می خواهید طعم این شیک بهتر شود باید تکه هایی از میوه هایی که دوست دارید را درون مخلوط کن بریزید تا بتوانید شیک را طعم دار نمایید.
  • از همزن برقی باید برای ترکیب کردن بهتر و یک دست تر شدن شیک ها استفاده کنید و اگر می خواهید از همزن های دستی استفاده کنید نباید درون آن یخ ریخته و همچنین برای ترکیب شدن بهتر باید مقداری بستنی باز شود و بعد اضافه کنید تا هم زدن آن راحت تر باشد.

مواد لازم برای شیک اورئو

حال که با تهیه این شیک خوشمزه با بیسکویت اورئو آشنا شدید در ادامه قصد داریم شما را با طرز تهیه شیک تمشک و شیک آلبالو آشنا کنیم و برای این کار کافی است از لینک های داده شده استفاده کنید تا بتوانید مطالب مرتبط را بخوانید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر