بهترین هتل‌های دبی در سال ۲۰۲۲

دبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد در امارات متحده عربی و همچنین خاورمیانه شناخته می‌شود و سالیانه افراد بسیار زیادی به آنجا سفر می‌کنند. همین نیز باعث شده تا طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در این شهر وجود داشته باشند. در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های دبی در سال ۲۰۲۲ میلادی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین هتل‌های دبی در سال 2022

دبی به عنوان یکی از بهترین مقاصد در امارات متحده عربی و همچنین خاورمیانه شناخته می‌شود و سالیانه افراد بسیار زیادی به آنجا سفر می‌کنند. همین نیز باعث شده تا طیف گسترده‌ای از هتل‌ها در این شهر وجود داشته باشند. در این مطلب به بررسی بهترین هتل‌های دبی در سال 2022 میلادی می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

بهترین هتل دبی: هتل پارک حیات

هتل پارک حیات (Park Hyatt) مکانی ایدئال به شمار می‌رود که کمی دورتر از شلوغی مراکز خرید و هتل‌ها در خور دبی (Dubai Creek) و در محیط آرام باشگاه گلف و قایق‌رانی (Golf and Yacht Club) قرار گرفته است. فاصله هتل «پارک حیات» از فرودگاه بین‌المللی دبی حدود 10 دقیقه رانندگی است و به راحتی می‌توان از آنجا به دیگر نقاط شهر دسترسی داشت. این هتل 223 اتاق دارد که همگی آن‌ها دارای تراس یا بالکنی مشرف به خور هستند. در این هتل انواع غذاها از جمله غذاهای تایلندی و خاورمیانه‌ای سرو می‌شوند که اقامت خوبی را برای مهمانان فراهم می‌آورد.

بهترین هتل مقرون‌به‌صرفه: هتل هالیدی این

دبی بیشتر برای شکوه و افراط خود شناخته می‌شود و از همین رو، پیدا کردن هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و ارزان می‌تواند کار دشواری باشد. با این وجود، هتل هالیدی این اکسپرس (Holiday Inn Express) می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند سفری مقرون‌به‌صرفه به امارات متحده عربی داشته باشند. این هتل در فاصله چند دقیقه از دبی مال (Dubai Mall) در جاده شیخ زاید قرار دارد و به راحتی از آنجا می‌توان به دیگر نقاط شهر و جاهای دیدنی آن همچون ساحل جمیرا (Jumeirah Beach) و برج خلیفه (Burj Khalifa) دسترسی داشت.

بهترین هتل بوتیک: آپارتمان‌های آئوریس بوتیک هتل

بوتیک هتل به آن دسته از هتل‌های کوچک با طراحی‌های زیبا و خاص گفته می‌شود که بهترین نمونه آن در دبی، آپارتمان‌های آئوریس بوتیک هتل (Auris Boutique Hotel Apartments) در جاده شیخ زاید است. ایستگاه مترو در نزدیکی درب خروجی هتل به چشم می‌خورد که رفت و آمد را برای مهمانان راحت‌تر می‌کند. این هتل 60 سوئیت با امکاناتی همچون اتاق نشیمن جداگانه، وایفای رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای و آشپزخانه مجهزه دارد که در عین حال مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

بهترین هتل خانوادگی: هتل جمیرا دار آل ماسیاف

 

دبی سرشار از تفریحات و جاهای دیدنی مختلفی است که برای همه اعضای خانواده مناسب هستند. هتل جمیرا دار آل ماسیاف (Jumeirah Dar Al Masyaf) نیز به عنوان بهترین هتل خانوادگی دبی شناخته می‌شود که بخشی از یک تفرجگاه ساحلی است. این تفرجگاه شامل 50 رستوران، سه استخر شنای فضای باز، پناهگاه لاکپشت‌ها و ساحلی خصوصی است. دسترسی نامحدود مهمانان هتل به پارک آبی وایلد وادی (Wild Wadi) مطمئنا برای کودکان بسیار خوشایند خواهد بود. این هتل 283 سوئیت مجلل و همچنین 29 خانه تابستانی با استخر جداگانه دارد که اقامتی دلنشین را برای خانواده‌ها رقم می‌زند.

بهترین هتل برای عشاق: هتل جمیرا زعبیل سرای

 

هتل جمیرا زعبیل سرای (Jumeirah Zabeel Saray) با داشتن 38 سوئیت سلطنتی مطمئنا برای گذراندن رویدادهای خاص، سالگرد ازدواج یا ماه عسل می‌توانند بسیار مناسب باشند و اوقات خوشی را برای عاشق‌پیشه‌ها رقم بزند. این هتل با مرمر ترکیه و چوب‌های مصنوعی تزیین شده که در اطراف یک استخر بسیار بزرگ و باغ‌های گرمسیری قرار گرفته است. گشت و گذار در کنار ساحل خصوصی هتل یا استراحت در آبگرم تالیس عثمانی (Talise Ottoman) مطمئنا می‌تواند سفر شما را دلنشین‌تر کند.

بهترین هتل لوکس: هتل وان اند اونلی رویال میراژ

هتل وان اند اونلی رویال میراژ (One&Only Royal Mirage) در فاصله یک کیلومتری از ساحل خصوصی خود و در میان بیش از 65 هکتار باغ‌های گرمسیری در خلیج جزایر پالم (Palm Island) قرار دارد و حسی شاهانه را به مهمانان خود می‌دهد. این هتل در فاصله کوتاهی از دبی مارینا (Dubai Marina) و دیگر جاذبه‌های این شهر قرار گرفته و اقامتی مجلل و دلنشین را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

بهترین هتل برای تفریحات شبانه: هتل رافلز

هتل رافلز (Raffles) در مرکز شهر دبی و نزدیک به مرکز خریدها، بوتیک‌ها و بازارها قرار گرفته و از همین رو، مکان بسیار خوبی برای خرید در شهر دبی به شمار می‌رود. این هتل 252 اتاق دارد که همگی آن‌ها دارای سیستم دیجیتالی، وایفای رایگان و تلویزیون ماهواره‌ای هستند. در داخل این هتل هفت رستوران و بار دیده می‌شوند که شامل رستوران ژاپنی تومو (Tomo) در پشت بام هتل است و از آنجا می‌توانید شاهد مناظری خیره‌کننده و تماشایی از شهر باشید.

بهترین هتل تجاری: هتل اوبروی

هتل اوبروی (The Oberoi) در فاصله چند دقیقه‌ای از مرکز بین‌المللی مالی دبی (Dubai International Financial Centre) قرار دارد و به همین دلیل نیز بسیاری از تاجرهایی که به امارات متحده سفر می‌کنند، در این هتل ساکن می‌شوند. این هتل 252 اتاق دارد که همگی به شکلی گرم و راحت و با رنگ‌های آرامش‌بخش طراحی شده‌اند. پنجره‌های بزرگ نیز باعث شده تا نور طبیعی به داخل اتاق‌ها بتابد و مهمانان بتوانند شاهد نمایی زیبا از استخر هتل باشند. در داخل هتل چهار رستوران وجود دارد که بسته به سلیقه خود می‌توانید از هر کدام از آن‌ها غذا سفارش بدهید. آبگرم، باشگاه، استخر و … از جمله دیگر امکانات این هتل هستند.

بهترین هتل با نمایی زیبا: هتل برج العرب

هتل برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah) یکی از جاذبه‌های برجسته و محبوب دبی به شمار می‌رود. این هتل که در سراسر جهان بسیار شناخته‌شده و مشهور است، سوژه بسیار خوبی در بین عکاسان به شمار می‌رود. با وجود اینکه هزینه اقامت در هتل «برج العرب» بسیار زیاد است اما مطمئنا اقامت در آن بسیار دلنشین و ماندگار خواهد بود و از داخل آن نیز می‌توان شاهد نماها و مناظری بسیار زیبا و تماشایی بود. تماشای خلیج فارس، جزایر پالم و همچنین برج خلیفه از داخل اتاق‌های هتل «برج العرب» باعث شدند تا این هتل بسیار مشهور و لوکس باشد. پنج استخر شنا، آبگرم، ساحل خصوصی، 9 رستوران و … از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان