معرفی فیلم Blonde با بازی آنا د آرماس

برخی از بازیگران هالیوود توانسته‌اند به میراثی بسیار برجسته و نمادین دست پیدا کند که یکی از آن‌ها بدون شک مریلین مونرو (Marilyn Monroe) است. نه تنها فیلم‌ها و عکس‌های او تا دهه‌ها بعد پابرجا باقی مانده‌اند بلکه چندین مستند و فیلم نیز برای به تصویر کشیدن زیبایی این بازیگر و مدل مشهور ساخته شده‌اند.

معرفی فیلم Blonde با بازی آنا د آرماس

برخی از بازیگران هالیوود توانسته‌اند به میراثی بسیار برجسته و نمادین دست پیدا کند که یکی از آن‌ها بدون شک مریلین مونرو (Marilyn Monroe) است. نه تنها فیلم‌ها و عکس‌های او تا دهه‌ها بعد پابرجا باقی مانده‌اند بلکه چندین مستند و فیلم نیز برای به تصویر کشیدن زیبایی این بازیگر و مدل مشهور ساخته شده‌اند.

فیلم بلوند (Blonde) تازه‌ترین برداشت از زندگی مریلین مونرو به شمار می‌رود که کارگردانی آن را کارگردان استرالیایی نیوزیلندی اندرو دومینیک (Andrew Dominik) در دست دارد. این فیلم یک اثر بیوگرافی معمولی نخواهد بود و به عنوان برداشتی خیالی و آزاد از زندگی این بازیگر توصیف شده و بر اساس رمانی به همین نام محصول سال 2000 میلادی نوشته جویس کارول اویتس (Joyce Carol Oates) ساخته شده است.

داستان فیلم Blonde

فیلم «بلوند» یک اثر بیوگرافی آزاد از زندگی بازیگر برجسته و نمادین هالیوودی مریلین مونرو خواهد بود. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است و اتفاقات مختلفی از زندگی حرفه‌ای و همچنین شخصی این بازیگر را برای بیننده‌ها به نمایش در می‌آورد. این فیلم نه تنها بازیگری این بازیگر را مورد بررسی قرار می‌دهد بلکه رابطه‌های او و همچنین مشکلاتی را بررسی می‌کند که او در زندگی خود با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرده است.

بازیگران فیلم Blonde

بازیگر اسپانیایی کوبایی آنا د آرماس (Ana de Armas) نقش اصلی فیلم «بلوند» را بازی می‌کند. این بازیگر با نقش‌آفرینی در فیلم تق تق (Knock Knock) محصول سال 2015 میلادی اولین تجربه حضور در سینمای آمریکا را بدست آورد. او در سال 2016 میلادی نیز در فیلم کمدی تلخ سگ‌های جنگی (War Dogs) ایفای نقش کرده بود.

در ادامه او توانست به نقش‌های بزرگتری دست پیدا کند و در مقابل رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) در فیلم بلید رانر 2049 (Blade Runner 2049) نقش‌آفرینی کرد. فیلم خبرچین (The Informer) و فیلم شبکه زنبور (Wasp Network) محصول سال 2019 میلادی از جمله دیگر آثار آنا د آرماس به شمار می‌روند.

نقش‌آفرینی در فیلم چاقوکشی (Knives Out) ساخته ریان جانسون (Rian Johnson) و حضور در جدیدترین فیلم جیمز باند به نام زمانی برای مردن نیست (No Time to Die) محصول سال 2021 نیز سبب شد تا او به ستاره بزرگی در هالیوود تبدیل شود. او اخیرا در فیلم مرد خاکستری (The Gray Man) و آب عمیق (Deep Water) نیز بازی کرده است. علاوه بر فیلم «بلوند»، او در فیلم روح‌شده (Ghosted) نیز بازی کرده که فعلا در مرحله پساتولید قرار دارد.

در فیلم «بلوند» نقش سومین شوهر مریلین مونرو به نام آرتور میلر را برنده جایزه اسکار آدرین برودی (Adrien Brody) ایفا می‌کند. برودی بیشتر برای ایفای نقش در فیلم جنگی خط باریک سرخ (The Thin Red Line) ساخته ترنس مالیک (Terrence Malik) شناخته می‌شود. او برای بازی در فیلم پیانیست (The Pianist) توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را از آن خود کند. آدرین برودی علاوه بر فیلم «بلوند»، در فیلم «روح‌شده» نیز با آنا د آرماس همکاری داشته است.

بابی کاناواله (Bobby Cannavale) نیز نقش همسر دوم مریلین مونرو به نام جو دیماجیو را بازی خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌هایی همچون فیلم مامور ایستگاه (The Station Agent)، فیلم انت‌من (Ant-Man)، فیلم انت‌من و واسپ (Ant-Man and the Wasp)، مرد ایرلندی (The Irishman)، جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle)، سریال واینل (Vinyl) و … شناخته می‌شود.

دیگر بازیگر فیلم «بلوند»، جولین نیکلسون (Julianne Nicholson) است که نقش مادر مریلین مونرو را ایفا خواهد کرد. این بازیگر برای نقش‌آفرینی در سریال میر اهل ایست‌تاون (Mare of Easttown) توانست اولین جایزه امی خود را بدست بیاورد. از جمله دیگر فیلم‌های او نیز می‌توان به فیلم من تونیا هستم (I Tonya)، فیلم غریبه (The Stranger)، عشاء ربانی سیاه (Black Mass)، سریال امپراتوری بوردواک (Boardwalk Empire) و … اشاره کرد.

از جمله دیگر بازیگران حاضر در فیلم «بلوند» نیز می‌توان خاویر ساموئل (Xavier Samuel) در نقش چارلی چاپلین جونیور، کسپر فیلیپسون (Caspar Phillipson) در نقش جان اف کندی، توبی هاس (Toby Huss) در نقش الن اسنایدر، سارا پکستون (Sara Paxton) در نقش خانم فلین، دیوید وارشوفسکی (David Warshofsky) در نقش دریل اف زانوک و ایوان ویلیامز (Evan Williams) در نقش اد جی رابینسون را نام برد.

رده سنی فیلم Blonde

به دلیل مسائل مختلفی همچون برهنگی و مصرف مواد مخدر، رده سنی NC-17 به فیلم «بلوند» داده شده است. بهتر است بدانید که این رده سنی، بالاترین رده سنی ممکن و حتی بالاتر از رده سنی R است. این رده سنی به معنای آن است که افراد زیر هفده سال اجازه دیدن این فیلم را ندارند. به ندرت فیلمی در این رده سنی ساخته می‌شود و فیلم «بلوند» اولین اثر نتفلیکس با چنین رده سنی خواهد بود.

تاریخ پخش فیلم Blonde

فیلم «بلوند» در تاریخ 28 سپتامبر سال 2022 میلادی (چهارشنبه 6 مهر 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان