قیمت فلفل دلمه رنگی گلخانه ای

دلایل کاهش قیمت فلفل رنگی دلمه ای در بازار

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۶ ۳۸۹۷۶۶۰

فلفل رنگی گلخانه ای به سبب رشد آهسته آن در گلخانه های مدرن و استفاده از حرارت زیاد و کنترل گسترده بر روی شرایط آب و هوایی برای بهینه سازی رشد از رنگ های متفاوتی برخوردار است و محصولی است که درآب وهوای معتدل و خاک حاصلخیزکشت می شود واین آب وهوا مختص کشورعزیزمان ایران است.

کیفیت فلفل دلمه ای یکی از عوامل تاثیرگذار بر موفقیت درصادرات این محصول می باشد، هرچه ظاهر این میوه زیباتر و از لحاظ کیفیت مرغوب ترباشد در رقابت با کشورهای همسایه موفق ترعمل خواهد کرد به همین دلیل مهندسین و متخصصین کشاورزی شرایط لازم را برای کشت بهینه با بیشترین میزان تولید با کیفیت این محصول فراهم آورده اند.

خریداران نیز می توانند با مراجعه کردن به سایت آراد برندینگ، با توجه به پارامترهای مختلف مد نظر خویش حین انتخاب، تجربه خرید آگاهانه همراه با صرفه اقتصادی را داشته باشند.

یکی از موضوعاتی که صادر کنندگان باید به آن توجه نمایند ارتباط با چندین تولید کننده است تا در زمان ارسال محصول به کشورهای هدف با کمبود مواجه نشوند چون صادرات فلفل دلمه ای با تناژ بالا انجام می گیرد. به عنوان مثال زمانی که کشورهای مقصد جهت ارسال بار، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس باشند، روش حمل و نقل هوایی و با حجم پنج تن بوده و صادرات فلفل دلمه ای به کشور روسیه به صورت زمینی یا دریایی و با کانتینرهای چهارده تنی است بنابراین روش صحیح برای داشتن این محصول با حجم بالا همکاری با چندین تولید کننده می باشد.

قیمت فلفل دلمه رنگی گلخانه ای

فلفل دلمه گلخانه ای به سبب رشد آهسته آن در گلخانه های مدرن و استفاده از حرارت زیاد و کنترل گسترده بر روی شرایط آب و هوایی برای بهینه سازی رشد از رنگ های متفاوتی برخوردار است.

فلفل دلمه ای قرمز، فلفل سبز و زرد غنی از ویتامین سی هستند و به ساخت کلاژن در بدن انسان کمک می کنند بالا بودن ویتامین آ در فلفل دلمه ای قرمز برای سلامتی بینایی مفید است به دلیل دارا بودن مقدار بالای آهن در این فلفل برای درمان بیماری هایی مانند کم خونی ناشی از فقر آهن در نوزادان و همچنین بزرگسالان مفید است.

قیمت فلفل رنگی

یکی از پر مصرف ترین سبزیجات است و دارای طبعی گرم و خشک می باشد و همچنین قیمت فلفل رنگی به صرفه می باشد و در رنگ های متفاوتی مثل: سبز، زرد، قرمز و نارنجی موجوده و استفاده آن چه به صورت خام یا پخت و یا حتی به صورت خشک و سپس آسیاب کرده به نام پودر پاپریکا در غذا استفاده نمود.

فلفل دلمه گلخانه ای به سبب رشد آهسته آن در گلخانه های مدرن و استفاده از حرارت زیاد و کنترل گسترده بر روی شرایط آب و هوایی برای بهینه سازی رشد از رنگ های متفاوتی برخوردار است.

قیمت فلفل دلمه ای رنگی

دراکثر نقاط کشور فلفل دلمه ای صادراتی به صورت گلخانه ای و در استان های اصفهان، یزد، البرز، تهران وفارس تولید می شود، فلفل دلمه ای تولید شده دراین مناطق ازکیفیت بالایی برخورداراست و بیشترین مقدار صادرات را به خود اختصاص داده است. خرید و فروش این محصول در فصل پاییزوزمستان به بالاترین حد خود می رسد.

فلفل دلمه ای محصولی است که در آب و هوای معتدل و خاک حاصلخیز کشت می شود و این آب وهوا مختص کشورعزیزمان ایران است ولی دراکثرکشورهای منطقه به دلیل عدم وجود این شرایط آب وهوایی، جایگاه فلفل دلمه ای ایرانی را درآن کشورها بالا برده است.

فلفل رنگی دلمه ای

لازم به ذکراست که فلفل رنگی دلمه ای محبوبیت بیشتری دربین مشتریان این محصول دارد و دلیل اصلی این محبوبیت لیکوپن است. لیکوپن ماده ای است که در فلفل دلمه ای قرمز وجود دارد که باعث ایجاد رنگ زیبا و خاصیت آنتی اکسیدانی در این محصول شده است. انتی اکسیدان موجود در فلفل دلمه ای برای سلامت بدن مفید است و از بروزسرطان و حملات قلبی در افراد جلوگیری می نماید.

کیفیت فلفل دلمه ای یکی از عوامل تاثیرگذاربرموفقیت درصادرات این محصول می باشد، هرچه ظاهراین میوه زیباتروازلحاظ کیفیت مرغوب ترباشد در رقابت با کشورهای همسایه موفق تر عمل خواهد کرد به همین دلیل مهندسین و متخصصین کشاورزی شرایط لازم را برای کشت بهینه با بیشترین میزان تولید با کیفیت این محصول فراهم آورده اند.

موضوعی که در صادرات رب فلفل دلمه ای باید مدنظر قرار بگیرد کشور مقصد و فاصله ی آن با کشورمان می باشد پس با توجه به روش های حمل و نقل که به دو صورت هوایی و دریایی است لازم است که تجهیزات کافی مانند یخچال، جهت سالم ماندن این محصول تا رسیدن به مقصد فراهم آید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان