با حضور رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:

افتتاح مرکز کارآموزی بین کارگاهی در شرکت کلرپارس

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۰۷:۵۹ ۳۸۹۸۴۴۸

غلامحسین حسینی نیا در بازدیدی که به همراه علی مشایخی، رئیس سازمان فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، از شرکت کلرپارس داشت، از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد و سپس مرکز جوارکارگاهی کلرپارس را افتتاح کرد. 

مرکز آموزش بین کارگاهی مرکزی است که در آن آموزشهای عملی در خط تولید واحد صنعتی انجام می‌شود و باز آموزی مهارت پرسنل مجموعه و آموزش نیروهای تازه کار، آموزش تخصصهای جدید بر حسب نیاز صنایع صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت کلرپارس در مراسم افتتاح این مرکز آموزشی، به ارائه آماری از فعالیت های این شرکت پرداخته و در خصوص فعالیت های آموزشی کلرپارس گفت: در این شرکت به فعالیت های آموزشی درون سازمانی و برون سازمانی توجه ویژه ای داشته ایم و در سال 1400 رشد بسیار خوبی را در فعالیت آموزشی تجربه کردیم.

ابوالفضل باباپور با اشاره به آموزش‌های ایمنی و حفاظتی که برای نگهداشت کپسول‌های کلر در آب فاضلاب‌های استان‌های کشور از جمله گیلان و زنجان و... انجام شده است از همکاری با مجموعه پتروشیمی تبریز در زمینه تبادل دانش و تجربیات خبر داد.

کلر-پارس

رییس سازمان آموزش فنی‌حرفه‌ای کشور با ابراز امیدواری از موفقیت شرکت کلرپارس در راه اندازی مرکز آموزش بین کارگاهی، توجه به امر آموزش را نشات گرفته از منویات مقام معظم رهبری دانسته و ادامه داد: رهبری مهارت افزایی را امری حیاتی برای کارگران می دانند و ما نیز تلاش میکنیم نهایت همکاری را با مجموعه هایی که برنامه ویژه ای در زمینه آموزش درون سازمان و برون سازمانی دارند، داشته باشیم.

غلامحسین حسینی نیا با تاکید بر لزوم توجه به امر آموزش در همه مجموعه ها، نگاه مدیریت شرکت کلرپارس در ارائه آموزش به همه دی نفعان چه در سازمان خود و چه در بیرون آن را قابل احترام و ستودنی دانست. 

در پایان این مراسم، گواهینامه و مجوز شروع فعالیت آموزشی مرکز جوار کارگاهی شرکت کلرپارس توسط علی مشایخی مدیرکل آموزش فنی‌حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و غلامحسین حسینی نیا، معاون وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی‌حرفه‌ای کشور به  مدیر عامل شرکت کلرپارس اعطا شد. 

 کلر پارس1  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان