با کسب رضایت حداکثری زائران و عملکرد درخشان؛

هواپیمایی آتا رکوردار پروازهای اربعین در کشور

وب گردی ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۰۷:۲۰ ۳۸۹۹۷۵۵

با دستور مالک محترم هواپیمایی آتا و همزمان با ماه محرم، برنامه حرفه‌ای و منظم برای استفاده از حداکثر توان و اختصاص بالاترین ظرفیت ممکن برای پروازهای اربعین و خدمت به عزاداران و زائران حسینی در دستور کار هیات مدیره این هواپیمایی قرار گرفت و پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای ویژه اربعین از مبادی تهران (امام)، البرز (پیام)، تبریز، ارومیه، اردبیل و مشهد به مقصد نجف اشرف برقرار شد.

در سایه الطاف حضرت حق و اعتماد و حسن انتخاب مسافران محترم که سرمایه های اصلی این شرکت هواپیمایی هستند، از 15 شهریور ماه تا 22 شهریور ماه با فروش 27034 بلیت و انجام 274 پرواز به مدت 343 ساعت از مبادی مختلف به نجف و بالعکس، موفق به کسب رکورد شاخص و ویژه به عنوان نقطه درخشان خدمت به زائران حسینی در کارنامه آتا ثبت گردید.

کارکنان هواپمایی آتا با فعالیت شبانه روزی نهایت سعی و تلاش خود را برای ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران محترم به کار بسته و موفق به جلب رضایت مسافران و همچنین بازرسان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری در ارزیابی فروش و ارائه خدمات به زائران شدند.

بدون شک این حسن اعتماد از سوی زائران گرانقدر وظیفه سنگین بر دوش هواپیمایی آتا گذارده و امید است این هواپیمایی در سایه الطاف حضرت حق و توجهات حضرت مهدی موعود (عج) در راه خدمت به زائران عتبات عالیات پیشرو و ثابت قدم باشد.

شایان ذکر است هواپیمایی آتا صرفا از طریق دفاتر فروش و اپ اختصاصی خود به نشانی app.ataa و با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به عرضه بلیت به زائران گرامی نموده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان