ماهان شبکه ایرانیان

انیمه‌هایی که پاییز ۲۰۲۲ باید ببینید

خنک شدن هوا و تغییر رنگ برگ‌های درختان در فصل پاییز مطمئنا برای بسیاری از افراد خوشایند است و اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این فصل از سال،‌ زمان بسیار خوبی برای تماشای برخی از بهترین انیمه‌های سال نیز به شمار می‌رود. در این مطلب به معرفی پنج انیمه می‌پردازیم که می‌توانید در پاییز سال ۲۰۲۲ میلادی به تماشای آن‌ها بنشینید. همراه با ما باشید.

انیمه‌هایی که پاییز 2022 باید ببینید

خنک شدن هوا و تغییر رنگ برگ‌های درختان در فصل پاییز مطمئنا برای بسیاری از افراد خوشایند است و اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. این فصل از سال،‌ زمان بسیار خوبی برای تماشای برخی از بهترین انیمه‌های سال نیز به شمار می‌رود. در این مطلب به معرفی پنج انیمه می‌پردازیم که می‌توانید در پاییز سال 2022 میلادی به تماشای آن‌ها بنشینید. همراه با ما باشید.

انیمه چینسا من

Chainsaw Man

Chainsaw Man

احتمالا یکی از مورد انتظارترین انیمه‌های پاییز امسال، انیمه سریالی چینسا من (Chainsaw Man) است. این انیمه سریالی داستان پسری نوجوان به نام دنجی را دنبال می‌کند که می‌خواهد زندگی عادی‌ای داشته باشد؛ اما زندگی همیشه طبق خواسته‌های ما و منصفانه پیش نمی‌رود. دنجی تحت فشار یاکوزا قرار دارد و با استفاده از حیوان خانگی و اهریمنی خود به نام پوچیتا، اهریمن‌ها را می‌کشد تا بتواند بدهی‌های بسیار سنگین خودش را بپردازد.

زمانی که قرارداد او با یاکوزا به پایان می‌رسد، آن‌ها اهریمنی را می‌فرستند تا دنجی را به قتل برساند و در این کار نیز موفق می‌شود. جسد دنجی به نجوی با بدن پوچیتا ادغام می‌شود و همین نیز دنجی را به زندگی باز می‌گردد اما او اکنون در بدنش اره دارد. حالا او با این توانایی‌های عجیب و تازه‌اش به دنبال از بین بردن دشمنانش است. استودیو ماپا ساخت این انیمه سریالی را برعهده داشته است و پخش آن از تاریخ 12 اکتبر (چهارشنبه 20 مهر 1401) شروع می‌شود.

انیمه کلاغ قصر داخلی

Raven of the Inner Palace (Koukyuu no Karasu)

Raven of the Inner Palace (Koukyuu no Karasu)

انیمه کلاغ قصر داخلی (Raven of the Inner Palace) که به نام « Koukyuu no Karasu» نیز شناخته می‌شود، اثری فانتزی و تاریخی به شمار می‌رود که داستان آن بر محوریت زنی است که در کاخ امپراتور به عنوان همنشین کار می‌کند. شایعات بسیار زیادی در مورد او وجود دارد که می‌گویند او هم جوان و هم پیر است و هر کاری همچون پیدا کردن اشیاء گمشده یا شکستن نفرین‌های ویران‌گر را انجام می‌دهد.

با اینکه او به امپراتور خدمت نمی‌کند اما امپراتور با او ملاقات می‌کند و از او می‌خواهد تا در مورد نفرینی که بر او وارد شده، کمک کند. این ملاقات بین آن‌ها به صورت اتفاقی نبوده و حالا باعث تغییرات زیادی شده است. از تریلرهای منتشر شده برای این انیمه سریالی کاملا مشخص است که این اثر به زیبایی هر چه تمام‌تر ساخته شده که مسئولیت آن را استودیو Bandai Namco Pictures برعهده داشته است. پخش این انیمه سریالی از تاریخ 1 اکتبر (شنبه 9 مهر 1401) شروع می‌شود.

انیمه بوچی د راک

Bocchi the Rock

Bocchi the Rock

انیمه بوچی د راک (Bocchi the Rock) اثری کمدی به شمار می‌رود که داستان آن در مورد دختری به نام هیتوری گوتو است که رویای حضور در یک گروه موسیقی را دارد اما خجالتی بودنش باعث شده تا او دوستی نداشته باشد. با این حال، او همچنان سعی در یاد گرفتن گیتار دارد. روزی او با درامری به نام نیجیکا ایجیچی آشنا می‌شود و این در حالی است که آن‌ها برای گروه خودشان به یک گیتاریست نیاز دارند.

این انیمه سریالی داستان سفر این دختر و پیدا کردن صدایش در این جهان را به تصویر می‌کشد. استودیو CloverWorks مسئول ساخت این انیمه سریالی بوده و از همین رو، امید بسیار زیادی وجود دارد که این اثر به انیمه‌ای دوست‌داشتنی و لذت‌بخش تبدیل شود. پخش این انیمه سریالی از ماه اکتبر (مهر ماه 1401) شروع خواهد شد.

انیمه پسران ابدی

Eternal Boys

Eternal Boys

انیمه پسران ابدی (Eternal Boys) در مورد گروهی از شش مرد میان‌سال است که از سوی جامعه طرد شده‌اند و چیزی برای اثبات کردن ندارند. با وجود اینکه آن‌ها توانایی زیادی ندارند اما تصمیم می‌گیرند تا گروهی را تشکیل بدهند و چالش‌های مختلفی همچون یادگیری رقص و آواز را انجام بدهند و سعی کنند تا راه خود برای تبدیل شدن به افرادی مشهوری را پیدا کنند. این انیمه موزیکال و کمدی توسط استودیو LIDENFILMS ساخته شده و مطمئنا برای علاقه‌مندان به انیمه‌های موزیکال و کمدی بسیار جذاب و تماشایی خواهد بود. پخش این انیمه سریالی از تاریخ 11 اکتبر سال 2022 (19 مهر 1401) شروع می‌شود.

انیمه بلو لاک

Blue Lock

Blue Lock

یکی دیگر از انیمه‌های مورد انتظار پاییز سال 2022 میلادی،‌ انیمه بلو لاک (Blue Lock) است که در ژانر ورزشی ساخته شده و داستان یک مهاجم تیم فوتبال دبیرستان به نام یویچی اساگی را دنبال می‌کند که با پاس ندادن توپ به هم‌تیمی‌اش مانع صعود تیمش به مسابقات ملی شده است. همین نیز باعث می‌شود تا مربی او را برای حضور در مکانی به نام بلو لاک انتخاب کند. این مکان، جایی است که سیصد مهاجم از دبیرستان‌های سراسر ژاپن گردهم آمده‌اند و باید در مقابل یکدیگر مسابقه بدهند تا در نهایت تنها یکی از آن‌ها پابرجا بماند.

برنده این مسابقه بزرگ نیز در تیم ملی ژاپن به عنوان مهاجم حضور خواهد داشت و بازنده‌ها نیز هرگز به تیم ملی دعوت نخواهند شد. یویچی نیز این را تنها فرصتش برای تبدیل شدن به بزرگترین مهاجم دنیا می‌بیند. این انیمه برای علاقه‌مندان به انیمه‎‌های ورزشی انتخابی عالی به شمار می‌رود که پخش آن از تاریخ 9 اکتبر سال 2022 میلادی (یکشنبه 17 مهر 1401) شروع خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان