به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از بررسی عملکرد دارندگان پروانه شبکه ارتباطات ثابت (FCP) براساس وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات ثبت شده از سوی مشترکان در سامانه 195 خبر داد.
براساس اعلام این سازمان، به منظور شفافسازی، ارائه خدمات بهتر، ارتقای سطح کیفیت و پشتیبانی خدمات از سوی دارندگان پروانه و افزایش رضایت مشترکان، از سه ماهه آخر سال 95، تعداد شکایات و وضعیت رسیدگی به آنها از سوی دارندگان پروانه در سامانه 195 بررسی شده است.
از این رو در بازه زمانی سه ماهه آخر سال 95، تعداد 6 هزار و 543 شکایت در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت شده که از این تعداد، 6 هزار و 427 شکایت (بالغ بر 98 درصد) رسیدگی و پاسخ لازم به مشترک ارائه شده است.
براساس بررسی و تحلیل انجام شده شرکتهای حلما گستر خاورمیانه، آریا رسانه تدبیر و لایزر به ترتیب کمترین درصد تعداد شکایت به نسبت تعداد مشترکین را داشتهاند.
جدول وضعیت رسیدگی به شکایات دارندگان پروانه FCP از اینجا قابل دریافت است.
رگولاتوری اعلام کرد: در سال 96 نیز وضعیت رسیدگی و پاسخگوئی به شکایت دارندگان پروانه به صورت فصلی بررسی و اطلاعرسانی میشود.