رئیس سازمان قضایی استان اردبیل:

رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای مرزبانی است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل به همراه دادستان نظامی استان از نوار مرز ایران و جمهوری آذربایجان در مناطق نمین و گرمی بازدید کردند.

به گزارش گروه حقوقی قضایی خبرگزاری میزان؛ به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل به همراه دادستان نظامی استان از نوار مرز ایران و جمهوری آذربایجان در مناطق نمین و گرمی بازدید کردند.

مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح در جریان این بازدید، از نقاط صفر و صعب العبور مرزی بازدید و از تک تک پاسگاه ها و برجک های مرزی بازرسی به عمل آوردند و از اوضاع و شرایط مرز آگاه شدند.

سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در جمع مرزبانان تأکید کرد: رسالت سازمان قضایی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای مرزبانی است.

کریم نوروزی افزود: مرزبانان در ویترین اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند و دفاع از این اقتدار که وظیفه دادسرا و دادگاه های نظامی است، عین دفاع از نظام و حاکمیت است.
وی گفت: اقتدار و صلابت مرزبانان که لازمه نیروی مسلح نظام جمهوری اسلامی است در سایه نظم و انضباط و قانونمندی حاصل می شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در پایان، هدف از این بازدید را اطلاع کافی از اوضاع مرز، جلوگیری از تهدیدات مرزی و آموزش های قضایی و حقوقی مرزبانان عنوان کرد.

وی افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح اردبیل بازدید مستمر از مرزها و دیدار با مرزبان را در دستور کار خویش قرار داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان