محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد

محمد کاسبی - بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون - در چند وقت اخیر با مشکلات جسمی مواجه بود و از نیمه مردادماه نیز به دلیل عوارض پس از جراحی قلب در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شد و سرانجام پس از ۱۸ روز مرخص شد.

محمد کاسبی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: او همچنان در بستر بیماری است و دوران نقاهت را طی می‌کند و به تازگی رییس سازمان سینمایی نیز به دیدار او رفته است.

محمد خزاعی - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - به همراه قادر آشنا -معاون توسعه فناوری و مطالعات - و یزدان عشیری مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در منزل این بازیگر حضور یافتند و خزاعی در این دیدار با اشاره به سابقه طولانی حضور کاسبی در فیلم‌های ارزشمند گفت: آقای کاسبی سابقه‌ای طولانی و روشن در ایفای نقش‌های متفاوت و جذاب در ژانرهای مختلف تاریخی، دینی، اجتماعی، دفاع مقدس و طنز دارند و این نشان از توانایی‌های ایشان برای حضور در آثار گوناگون دارد.

او با توضیح اینکه کاسبی از بازیگران محبوب و از افتخارات این عرصه است ادامه داد: ایشان کارنامه پربار و تاثیرگذاری در آثار فاخر چهار دهه گذشته دارد و مردم ما خاطرات خوبی از حضور وی در این آثار دارد.

خزاعی در این دیدار برای این هنرمند پیشکسوت و گزیده کار، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرد و برای هر گونه کمک و مساعدت برای بهبود و درمان وی نیز اعلام آمادگی کرد.

محمد کاسبی از هنرمندان سینما و یکی از پایه‌گذاران حوزه هنری است که در فیلم‌هایی همچون بدوک، همسفر، زنگ‌ها، پناهنده، حمله به اچ 3، ماه و خورشید، دایره سرخ، براده‌های خورشید، مریم مقدس، دنیای وارونه و... ایفای نقش کرده است. کاسبی برای ایفای نقش متفاوت و هنرمندانه در فیلم «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی موفق به دریافت جایزه از جشنواره فیلم فجر شد و برای فیلم‌های «بدوک و دیوار» هم نامزد دریافت جایزه جشنواره فیلم فجر شده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان