ستاره موناکو در آستانه پیوستن به چلسی

روزنامه اکیپ فرانسه از توافق چلسی و موناکو برای انتقال باکایوکو خبر داد.

ستاره موناکو در آستانه پیوستن به چلسی

به گزارش "ورزش سه"،  قهرمان انگلیس به دنبال تقویت خط میانی خود در نقل و انتقالات است و هنوز نتوانسته بازیکنی را در این نقل و انتقالات جذب کند. با این حال به نظر می‌رسد آنها به جذب اولین خرید خود یعنی تیمو باکایوکو بسیار نزدیک شده اند.

 

طبق ادعای روزنامه اکیپ، باکایوکو انگیزه بسیاری برای بازی کردن تحت هدایت کونته و در لیگ برتر دارد و مشکلی در جهت راضی کردن او پیش روی آبی ها نبوده است. با این حال چلسی در ماه گذشته رقیبی سرسخت به نام منچسترسیتی را برای جذب این هافبک پیدا کرده است. همچنین ژوزه مورینیو نیز به دنبال جذب باکایوکو است ولی چلسی از باقی تیم‌های انگلیسی در مذاکرات جلوتر بود و توانست چراغ سبز ستاره موناکو و تیمش را بگیرد و یونایتد پس از این شکست به دنبال جذب هم تیمی باکایوکو یعنی فابینیو خواهد بود.

 

 

 

باکایوکو یکی از کلیدی ترین شاگردان ژاردیم در راه قهرمانی آنها در لیگ فرانسه و رسیدنشان به نیمه نهایی چمپیونزلیگ بود. او که 22 سال دارد، احتمالا جای نمانیا ماتیچ را در ترکیب اصلی چلسی پر خواهد کرد.

 

ماتیچ که فصل گذشته جایی در تفکرات کونته نداشت، احتمالا در این تابستان به مربی سابقش یعنی مورینیو در منچستریونایتد خواهد پیوست، هر چند که شیاطین سرخ کار سختی برای جذب او از چلسی پیش رو خواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر