قیمت نبشی پلاستیکی

خرید نبشی پلاستیکی از بازار داخلی

وب گردی ۱۴۰۱/۰۷/۷ ۱۷:۵۵ ۳۹۰۳۶۸۸

 تولیدات داخلی نبشی پلاستیکی از کیفیت خوبی بر خوردارند و در حوزه های مختلف کاربرد بسیاری دارند همچنین از خسارات جلوگیری میکنند. می توان گفت نبشی یکی از اصلی ترین قطعاتی است که در ساختمان سازی و صنایع مختلف کاربرد دارد. نبشی ها با سپری ها و ناودانی ها تفاوت هایی دارند که مشخص ترین تفاوتشان در ظاهر آنهاست، نبشی ها L، سپری ها به T و ناودانی ها U هستند.

نبشی ها را می توان به شکل دوبل هم استفاده کرد و سپری ها بصورت تک هستند. عزیزانی که تصمیم به خرید دارند و به دنبال محصولی با کیفیت و با پایین ترین قیمت نسبت به بازارمی باشند می توانند با شماره های موجود در سایت آراد برندینگ تماس بگیرند تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند.

تولیدات نبشی پلاستیکی در ایران به صورت پراکنده نیاز مصرف کنندگان را تامین میکند بسته بندی درست و اصولی در هر زمینه و هر محصولی باعث بالا رفتن کیفیت و ماندگاری آن می شود شما با بسته بندی محصولتان از کیفیت آن در مسیر حمل, اطمینان کامل دارید و بعد از رسیدن محصول به دست مشتری از کیفیت آن کاسته نخواهد شد زیرا با شرایط مناسبی از آن محافظت شده است این امر نیز سبب شده تا تولید کنندگان برای حمل و ارسال محصولشان در قالب بسته بندی از نبشی پلاستیکی بهره ببرند.

قیمت نبشی پلاستیکی

وقتی اسم نبشی به گوش میرسد حواسمان به نبشی هایی می رود که اکثرا برای ساختمان ها و ساخت خانه ها مصرف میشود اما نبشی پلاستیکی کاربرد بیشتری نسبت به همه ی آن ها دارد و  قیمت کمتری را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد جنس مصرفی در نبشی پلاستیکی مقاوم است و در رنگ های متنوع ای تولید میشود رنگ های متنوع برای زیبایی بسته بندی به کار می آید و در موارد خاصی میتواند تشخیص محصول کالا را ساده تر کند.

خرید نبشی پلاستیکی

با اینکه آشنایی خوبی از نبشی پلاستیکی در بین مردم شکل نگرفته است, دلیل آن نیز پی نبردن مردم از کاربرد آن است ولی خرید نبشی پلاستیکی در ابعاد زیاد و عمده صورت میگیرد زیرا کسانی که از کاربرد آن با خبرند همواره در امور زندگی و کارشان از آن استفاده میکنند نبشی پلاستیکی به طور کلی وظیفه پخش کردن فشار در ابعاد بیشر را به عهده دارد.

برای مثال کالایی در ابعاد بزرگ و سنگین وزن را که قصد جا به جایی آن را داریم اگر بخواهیم به تنهایی و به کمک تسمه بار را جا به جا کنیم فشار اضافی تسمه به کارتون و بسته بندی آسیب می رساند و باعث میشود که بسته بندی کالا از لحاظ ظاهری خیلی نا مرتب و خراب به دست مشتری برسد.

در برخی موارد امکان آسیب رسیدن به محتوای داخل کارتون بسیار زیاد است و نمیتوان تضمین کرد که تسمه سر جای خود ثابت بماند همین امر سبب شده تولیدکنندگان داخلی با بهره گیری از تکنولوژی روز نبشی هایی را از جنس پلاستیکی در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید کنند تا به دست مشتری برسد.

از این رو مشتری با قرار دادن نبشی های پلاستیکی در زیر تسمه ها و بروی کارتون بسته بندی کالا میتواند به صورت اصولی بار اضافی را پخش کند و از آسیب رسیدن به کالا و پاره شدن کارتون جلو گیری میکند وقتی نبشی پلاستیکی به صورت اصولی در زیر تسمه ها قرار میگیرد در هنگام بلند کردن و حمل و نقل بار تسمه ها دیگر فشار مضاغفی بر روی کارتون نمی آورند تا کارتون پاره شود زیرا نبشی پلاستیکی ما بین تسمه و کارتون قرار گرفته است.

قیمت نبشی پلاستیکی دیوار

نبشی های مختلفی در بازار موجود می باشد که قیمت نبشی پلاستیکی دیوار مشخص است. انواع نبشی چه کاربردی دارند؟ نبشی گالوانیزه، برای از بین نرفتن، خوردگی و زنگ نزدن یک لایه پوشش فلزی رو فرآورده ها قرار می دهند که گالوانیزه می گویند.

نبشی ضد زنگ، برای اینکه مقاومت محصول در برابر زنگ زدگی و خوردگی بیشتر شود مراحلی در تولید آن ها در کارخانه طی می شود نبشی های ضد زنگ در مکان هایی که مواد شیمیایی و آب نمک موجود است بسیار استفاده می شود همچنین شایان ذکر است در جوشکاری و برشکاری با استفاده از پوشش کروم به سادگی بر روی این فراورده قابل انجام است.

نبشی های اسپیرال، این محصول جزوی از نبشی های بال مساوی سبک است که در سایز های 2.20.20 الی 5 .50.50 تولید می شود. نبشی اسپیرال گرم نوردیده بال مساوی نام دیگر این فراورده است.

نبشی پلاستیکی دیوار

نبشی ها مدل ها و کاربردهای مختلفی دارند که به آن می پردازیم. نبشی پلاستیکی دیوار هم موجود است، یکی از انواع ان هاست. از جمله پروفیل های پرکاربرد در تجهیزات ساختمانی سازی نبشی آهنی است موارد دیگری از جمله ناودانی، سپری و... موجود است که در سازه ها کاربرد دارند.

وظیفه نبشی عمدتا اتصال دو قطعه به یکدیگر می باشد در واقع از نبشی ها برای متصل کردن پل ها به ستون ها و صفحات مورد استفاده قرار می گیرند و حتی می توان گفت نبشی برای ساخت خرپا هم می باشد. نبشی ها حتی به گونه ای ساخته می شوند که بتوان تحمل بارشان را محاسبه کرد این کار را می توان توسط فرمولی که متخصصان در این  زمینه تهیه کرده اند انجام داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان