ماهان شبکه ایرانیان

تاریک‌ترین انیمه‌های شونن

انیمه‌های شونن از جمله محبوب‌ترین انیمه‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شوند که روی داستان‌های به بلوغ رسیدن و ماجراجویی تمرکز دارند و به خوبی می‌توانند طرفداران را به هیجان در بیاورند. با این حال، برخی از این آثار نسبت به بقیه درون مایه تاریک‌تری دارند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی تاریک‌ترین انیمه‌های شونن بپردازیم.

تاریک‌ترین انیمه‌های شونن

انیمه‌های شونن از جمله محبوب‌ترین انیمه‌ها در سراسر جهان محسوب می‌شوند که روی داستان‌های به بلوغ رسیدن و ماجراجویی تمرکز دارند و به خوبی می‌توانند طرفداران را به هیجان در بیاورند. با این حال، برخی از این آثار نسبت به بقیه درون مایه تاریک‌تری دارند. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی تاریک‌ترین انیمه‌های شونن بپردازیم.

10. انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

Fullmetal Alchemist: Brotherhood

انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) داستان دو برادر را روایت می‌کند که در جستجوی چیزی هستند اما خود را در میان هرج‌وج و توطئه‌های مختلف پیدا می‌کنند. این انیمه به خوبی نشان می‌دهد که برخی از افراد از روی ناچاری تا کجا پیش می‌روند و هیچ ابایی نیز در زمینه به نمایش در آوردن وحشت‌های جنگ و نبرد ندارد و همین نیز آن را به یکی از تاریک‌ترین انیمه‌های شونن تبدیل کرده است.

9. انیمه دفتر مرگ

Death Note

Death Note

انیمه دفتر مرگ (Death Note) داستان لایت یاگامی را بازگو می‌کند که دفتری را می‌یابد و حالا قدرت آن را دارد تا با نوشتن نام هر کسی درون این دفتر، آن را بکشد. او تصمیم می‌گیرد تا نقش خدا را ایفا کند و نام کسانی که به خاطر جنایاتشان از عدالت گریخته‌اند را در این دفتر می‌نویسد. همین نیز باعث می‌شود تا لایت آرام آرام از این قدرت تازه خوشش بیاید و داستان او به شکلی ترسناک و ناراحت‌کننده پیش برود.

8. انیمه جوجوتسو کایسن

Jujutsu Kaisen

Jujutsu Kaisen

انیمه جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) علاوه بر اینکه سرشار از نشانه‌های انیمه‌های شونن است، موضوعات تاریک و هیولاهای ترسناکی نیز دارد که آن را به اثری جالب‌توجه تبدیل کرده‌اند. در این انیمه، کاراکترهای اصلی قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارند و شخصیت‌های شرور نیز ارواح نفرین‌شده‌ای هستند که از مشکلات جهان پدید آمده‌اند و بسیار ترسناک به نظر می‌رسند. این اثر خشونت بسیار زیاد داستان خودش را به خوبی به نمایش می‌گذارد و سرشار از مرگ و انتقام است و همین نیز آن را به یکی از انیمه‌های شونن بالغ‌تر تبدیل می‌کند.

7. انیمه شیطان کُش

Demon Slayer

Demon Slayer

انیمه شیطان کُش (Demon Slayer) بر محوریت شخصیت تانجریو کامادو و تلاش او برای پیدا کردن درمانی برای رفتار شیطانی خواهرش است. او در این مسیر خود نیز با شیطان‌های بسیار زیادی روبه‌رو می‌شود، شیطان‌هایی که امیدوار هستند تانجریو را ببلعند و خواهر او را به سمت خود بیاورند. با این حال، تانجریو قسم خورده تا از خواهرش محافظت کند و همین نیز باعث شکل‌گیری نبردهای خونین بسیار زیادی بین او و اهریمن‌های مختلف می‌شود.

6. انیمه ناکجاآباد موعود

The Promised Neverland

The Promised Neverland

انیمه ناکجاآباد موعود (The Promised Neverland) در ظاهر بسیار دوست‌داشتنی به نظر می‌رسد و داستان گروهی از یتیم‌ها را روایت می‌کند که به همراه یکدیگر زندگی می‌کنند. اما رازی تاریک در زیر این ظاهر دوست‌داشتنی وجود دارد و آن، این است که این یتیم‌خانه در حقیقت مزرعه‌ای انسانی است. داستان پر از تنش و تصاویر ناراحت‌کننده باعث شدند تا انیمه «ناکجاآباد موعود» جزو یکی از تاریک‌ترین انیمه‌های شونن باشد.

5. انیمه خاطرات آینده

Future Diary

Future Diary

انیمه خاطرات آینده (Future Diary) که به عنوان «میرای نیکی» نیز شناخته می‌شود، داستان گروهی از افراد را دنبال می‌کند که توسط خدایی به نام دیئوس انتخاب می‌شوند تا برای تبدیل شدن به جانشین او تا سر حد مرگ با یکدیگر مبارزه کنند. این انیمه کاراکترهای مختلف را نشان می‌دهد که با روش‌های مختلف یکدیگر را از بین می‌برند. محتوای بالغانه و تمرکز روی رفتارهای خشونت‌آمیز و وحشتناک کاراکترها باعث شده تا این انیمه بسیار تاریک باشد.

4. انیمه دبیرستان مردگان

High School of the Dead

High School of the Dead

انیمه دبیرستان مردگان (High School of the Dead) اثری ترسناک به شمار می‌رود و در مورد گروهی از دانش‌آموزان است که به هنگام گسترش زامبی‌ها درون دبیرستان گرفتار شده‌اند. این انیمه دانش‌آموزان را نشان می‌دهد که برای دست یافتن به آزادی با زامبی‌ها مبارزه می‌کنند و سرشار از خون و وحشت است که ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. این اثر به خوبی توانسته ناامیدی برای زنده ماندن را به تصویر بکشد که فوق‌العاده اندوهگین و تلخ است.

3. انیمه بیستارز

Beastars

Beastars

انیمه بیستارز (Beastars) که به نام «نیمه جانوران» نیز شناخته می‌شود، اثری عجیب و تکان‌دهنده به شمار می‌رود که بر تفاوت‌های عشق و میل متمرکز شده است و حیوانات انسان‌نما را به تصویر می‌کشد. این انیمه جهانی را به تصویر می‌کشد که در آن، کاراکترهایش انسان نیستند و بسیاری از آن‌ها نیز سعی در زنده ماندن دارند و این در حالی است که دیگران به دنبال ضربه زدن به آن‌ها هستند. تنش بسیار زیاد بین گیاه‌خواران و گوشت‌خواران باعث شده تا این انیمه بسیار برجسته باشد و یکی از تاریک‌ترین انیمه‌های شونن لقب بگیرد.

2. انیمه حمله به تایتان

Attack On Titan

Attack On Titan

انیمه حمله به تایتان (Attack On Titan) تصویری وحشتناک از جنگ را به نمایش می‌گذارد که در آن، تعداد بی‌شماری از افراد به دست هیولاهایی به نام تایتان کشته می‌شوند، تایتان‌هایی که جزیره پارادایس را به وحشت انداخته‌اند و مدام به دنبال خوردن انسان‌ها هستند. انیمه «حمله به تایتان» پر از خونریزی و داستان‌های رازآلود است که باعث می‌شود بیننده برای متوجه شدن معمای اصلی تلاش بسیار زیادی بکند و به خوبی درگیر داستان شود.

1. انیمه Devilman Crybaby

Devilman Crybaby

Devilman Crybaby

این انیمه اصلا هیچ تلاشی برای پنهان کردن محتوای بالغانه خودش نمی‌کند و سرشار از خشونت، مصرف مواد مخدر و تصویرگری بالغانه است. در این انیمه، اهریمن‌ها به زمین باز می‌گردند و باعث وحشت عمومی می‌شوند و این اثر نیز به خوبی توانسته قدرت ترس درون جامعه را به نمایش بگذارد. مطمئنا بیننده‌های بزرگسال که به دنبال تماشای اثری ترسناک و دلهره‌آور هستند، می‌توانند از تماشای این انیمه لذت ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان