برملا شدن راز پروژه ماه دبی با بودجه ۵ میلیارد دلاری

تصور کنید اگر در شهر دبی ماه واقعی را ببینید چه حسی به شما دست می دهد؟ قرار است پروژه هایی باورنکردنی در شهر دبی احداث شود که هوش از سر انسان ها می برد

برملا شدن راز پروژه ماه دبی با بودجه 5 میلیارد دلاری

تصور کنید اگر در شهر دبی ماه واقعی را ببینید چه حسی به شما دست می دهد؟ قرار است پروژه هایی باورنکردنی در شهر دبی احداث شود که هوش از سر انسان ها می برد. یکی از این پروژه های حیرت انگیز، پروژه ماه دبی نام دارد که بودجه 5 میلیارد دلاری به آن اختصاص داده شده است. البته این پروژه فقط بخشی از پروژه های برتر دبی تا سال 2071 می باشد.
شرکت معماری کانادایی مون ورلد ریزورتز صاحب مجوز مالکیت معنوی پروژه ماه دبی است. ماه دبی یکی از برترین تفرجگاه های جهان بوده که طبق گمانه زنی ها در 48 ماه ساخته خواهد شد. ساندرا جی و مایکل آر هندرسون طراحان این پروژه هستند که ارتفاع آن را حدود 224 متر تخمین زده اند. یک مستعمره قمری بسیار وسیع در اطراف برج خلیفه طراحی شده تا ماه دبی درون آن قرار گیرد.

تاثیر پروژه ماه دبی در اقتصاد دبی

گمانه زنی ها نشان می دهد که اگر پروژه ماه دبی تکمیل شود کمک شایانی به اقتصاد دبی می کند. ماه دبی به گونه ای طراحی شده که هتلداری، سرگرمی، تفریحی، فناوری، محیط زیست و گردشگری فضایی را درون خود جای داده است. توجه داشته باشید پس از افتتاح ماه دبی مقدار قابل توجهی ارز به سمت دبی جذب می شود که سبب بارور شدن اقتصاد امارات، بیش از پیش خواهد شد.
هندرسون چنین بیان می کند که مون دبی موفق ترین و وسیع ترین پروژه در تمام خاورمیانه و شمال آفریقا است. با این که خود دبی جاذبه های فراوانی دارد، اما با اتمام این پروژه صنعت گردشگری و بازدیدکننده های دبی برابر می شود. ضمن این که ماه دبی به قدری بزرگ است که 10 میلیون نفر را درون خود جای می دهد.

گردشگری فضایی روی زمین!!

هیجان انگیز است که روی زمین باشید و از ماه بازدید کنید. بله سالانه بیش از 2.5 میلیون نفر می توانند گردشگری فضایی را با کمترین هزینه درون ماه دبی تجربه کنند. این چنین است که پرچم امارات در صنعت فضایی همیشه بالا خواهد بود. در این پروژه مکان هایی تعریف شده که می توان تجهیزات هوا فضا، وسایل و تجهیزات مخصوص فضانوردی را مشاهده کرد.

پروژه باورنکردنی در دبی

آیا عاشق ویلا در ماه هستید؟ به زودی این آرزو تحقق می یابد. بله در پروژه مون دبی قرار است ویلاهایی لوکس و زیبا ساخته شود که معماری فضایی داشته باشند. طبق گفته های سازندگان پروژه، بیش از 300 واحد ویلا برای خرید در دسترس خواهد بود تا افراد زندگی میان زمین و آسمان را تجربه کنند. نکته جالب توجه این که صاحبان ویلاهای آسمان عضو یک باشگاه خارق العاده در ماه می شوند.

امکانات پیش بینی شده در مون دبی

در این پروژه 5 میلیاردی دبی، امکانات فوق العاده ای طراحی شده که شامل نایت کلاب، سالن ملاقات جهانی در فضا، سالن استراحت، سالن همایش و رویداد، سالن بدنسازی، سالن آبگرم و مسافرت داخل ماه می شود. البته امکانات بسیار پیشرفته تری وجود دارد که به دلیل مسائل امنیتی هنوز فاش نشده و تنها راز برملا شده پروژه، هزینه 18 میلیارد درهمی ماه دبی است.
علاوه بر این موارد یک نمایشگاه وسیع و بین المللی قرار است در سال 2023 برگزار شود که MENA نام داشته و کشورهایی همچون عربستان، امارات متحده عربی، بحرین، کویت و قطر هم در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت. طبق گمانه زنی ها اگر این پروژه اجرایی شود بین 1 تا 5 سال زمان صرف ساخت آن خواهد شد.

ماه دبی از نزدیک

برترین هتل جهان در ماه دبی

مطمئناً شهر دبی با آن همه آسمان خراش و هتل، دست از چنین بیزینسی بر نمی دارد و همچنان به برج سازی ادامه می دهد. از این رو در پروژه مون دبی نیز قرار است برترین و لوکس ترین هتل دبی ساخته شود. این هتل دبی طبق استانداردهای جهانی و گواهینامه طلایی LEEDقراراست احداث شود. ضمن اینکه آن دسته از منطقه هایی که مجوز ورود به ماه دبی را داشته باشند می توانند رایگان از آن استفاده کنند.
اما در حال حاضر جهت رزرو هتل دبی باید به هتل های لوکس 5 ستاره مانند هتل برج العرب دبی، هتل آرمانی دبی، هتل جمیرابیچ دبی و … بسنده کرد. البته قیمت این هتل های دبی بسیار گران است که شما می توانید با مراجعه به صفحه هتل دبی پرشین هتل، رزرو هتل دبی را با کمترین قیمت انجام دهید. از دیگر گزینه های قیمت مناسب جهت اقامت در هتل های دبی می توان به هتل حیات ریجنسی دبی، هتل الخوری آتریوم دبی و هتل اکسلسیور داون تاون دبی اشاره کرد.
جهت رزرو هتل دبی با کمترین قیمت یا تور دبی با قیمت هایی مختلف می توانید به سایت پرشین هتل بروید. با رزرو هتل دبی از پرشین هتل شما می توانید از خدمات ویژه برخوردار شوید و در سفرهای بعدی نیز تخفیف بگیرید. شماره 021،43000020 در تمامی ساعات شبانه روز و ایام هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان