آنچه از انیمیشن Entergalactic باید بدانید

گاهی اوقات خواننده‌ها تصمیم می‌گیرند تا داستان‌های آلبوم‌های موسیقی خودشان را از طریق فیلم برای مخاطبان‌هایشان بازگو کنند و حالا نیز رپر معروف کیدی کادی (Kid Cudi) انیمیشنی به نام درون کهکشانی (Entergalactic) ساخته که بر اساس آلبومی به همین نام است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این انیمیشن بپردازیم.

آنچه از انیمیشن Entergalactic باید بدانید

گاهی اوقات خواننده‌ها تصمیم می‌گیرند تا داستان‌های آلبوم‌های موسیقی خودشان را از طریق فیلم برای مخاطبان‌هایشان بازگو کنند و حالا نیز رپر معروف کیدی کادی (Kid Cudi) انیمیشنی به نام درون کهکشانی (Entergalactic) ساخته که بر اساس آلبومی به همین نام است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این انیمیشن بپردازیم.

عوامل سازنده Entergalactic

کنیا باریس (Kenya Barris) یکی از خالقان انیمیشن «درون کهکشانی» به شمار می‌رود، انیمیشنی که روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد و خود کید کادی نیز در کنار افراد دیگری صداپیشگی آن را برعهده خواهد داشت. کارگردانی این انیمیشن نیز در دستان فلچر مولز (Fletcher Moules) است و استودیو انیمیشن‌سازی DNEG که سابقه طولانی در زمینه جلوه‌های ویژه دارد و در آثاری همچون تل‌ماسه (Dune) و فصل چهارم سریال چیزهای عجیب (Stranger Things) کار کرده، مسئولیت ساخت این انیمیشن را در دست دارد.

داستان انیمیشن Entergalactic

خلاصه داستان رسمی منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای انیمیشن «درون کهکشانی» بدین شرح است:

«داستان انیمیشن «درون کهکشانی» در مورد هنرمند جوانی به نام جباری است که تلاش می‌کند بین موفقیت و عشق تعادل برقرار کند. دست یافتن به موفقیت باعث می‌شود تا جباری به آپارتمانی بسیار شیک و رویایی نقل مکان کند و در آنجا نیز با همسایه جدید خودش به نام میدو آشنا شود. حالا او به عشق زندگی‌اش بسیار نزدیک شده است. انیمیشن «درون کهکشانی» به بررسی هنر، موسیقی و مُد می‌پردازد که اتفاقات آن درون شهر نیویورک رخ می‌دهند.»

صداپیشه‌های انیمیشن Entergalactic

در انیمیشن «درون کهکشانی» کید کادی صداپیشگی نقش فردی خلاق و جذاب به نام جباری را برعهده دارد که همیشه باحال به نظر می‌رسد و همیشه نیز لباس‌های بسیار شیک به تن دارد. او سرانجام در کار خودش به موفقیت دست پیدا کرده و آپارتمان بسیار خوبی نیز خریداری کرده است و حالا نیز در شرف پیدا کردن عشق واقعی‌اش است که در حقیقت، همسایه‌اش به نام میدو است.

میدو با صداپیشگی جسیکا ویلیامز (Jessica Williams) عکاسی برجسته و خوش چهره است. در کنار این دو نیز تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) صداپیشگی بهترین دوست جباری و دلال مواد مخدر به نام جیمی را برعهده دارد. البته با قوانین جدید، او مواد را کنار گذاشته و اکنون رو رمزارزها و اختراعات تازه متمرکز شده است.

خواننده مشهور تای دولا ساین (Ty Dolla $ign) نیز یکی دیگر از صداپیشه‌های انیمیشن «درون کهکشانی» به شمار می‌رود که در این اثر، نقش سگ جباری به نام کای را برعهده دارد. او همیشه در کنار جباری است و از او حمایت می‌کند. لورا هریر (Laura Harrier) نیز صداپیشه نقش دوست‌دختر سابق جباری به نام کارمن است، دختری شیک و بااعتماد به نفس که قرار بوده با جباری ازدواج کند. ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) نیز صداپیشه نقش بهترین دوست میدو به نام کارینا خواهد بود.

از جمله دیگر بازیگرانی که در انیمیشن «درون کهکشانی» صداپیشگی نقش‌ها را برعهده دارند می‌توان به کریستوفر ابوت (Christopher Abbott) در نقش دلال آثار هنری به نام رید، او سون او شیک (070 Shake) در نقش نادیا، جیدن اسمیت (Jaden Smith) در نقش سوپراستاری به نام جردن، کیث دیوید (Keith David) در نقش مستر راجر، تیانا تیلور (Teyana Taylor) در نقش مربی بوکس میدو و کارینا، آرتورو کاسترو (Arturo Castro) در نقش یکی از همکاران جباری به نام لن، مکالی کالکین (Macaulay Culkin) در نقش فردی به نام پت اشاره کرد.

تاریخ پخش انیمیشن Entergalactic

انیمیشن «درون کهکشانی» همزمان با عرضه آلبوم کید کادی به همین نام در تاریخ 30 سپتامبر سال 2022 میلادی (8 مهر سال 1401) روی سرویس آنلاین نتفلیکس عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان